SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat ontken ik ook niet. Hartstikke mooi dat je die toewijding hebt en/of had. Dat zal mede geweest zijn door een oprechte interesse in de materie, anders houd je het niet vol.quote:Op zondag 27 april 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Modie, @:kwiwi heeft gelijk. Vrijwilligerswerk komt met een bepaalde verantwoordelijkheid. Of dat nou een flutblaadje over biljetjes is of een brandweerkorps.
Dat is WEL ter sprake alleen dat wil je niet, want dan zou je een beslissing kunnen nemen en het is overduidelijk dat je die beslissing nemen op allerlei manieren ontwijkt. Waarom je dat doet, dat is het punt hier.quote:Alleen de gevolgen van zomaar stoppen zijn wat anders, maar dat is dus niet ter sprake.
bostijgers slapen heel niet in beddenquote:Op zondag 27 april 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
Bed opmaken en wasophangen had ik gisterochtend al gedaan voordat ik naar ouders ging
Maak anders even een gigantisch probleem van de hobby/vrijwilligerswerk van een anderquote:Op zondag 27 april 2025 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Hartstikke mooi dat je die toewijding hebt en/of had. Dat zal mede geweest zijn door een oprechte interesse in de materie, anders houd je het niet vol.
Maar dat is het punt helemaal niet. Je zegt dat je eik alleen het blad hoeft samen te stellen, niet zelf te vullen. En de hvh aangeleverde content wordt blijkbaar steeds kleiner. Daaruit volgt niet dat JIJ het dan maar allemaal moet opvullen, alleen dat maak je er in je hoofd wel van, en dat doe je dus maar je wordt er overduidelijk niet blijer van.
[..]
Dat is WEL ter sprake alleen dat wil je niet, want dan zou je een beslissing kunnen nemen en het is overduidelijk dat je die beslissing nemen op allerlei manieren ontwijkt. Waarom je dat doet, dat is het punt hier.
Als stoppen echt niet kan dan zou je ons haarfijn kunnen uitleggen waarom niet, anders dan fatsoensredenen e.d.
Mosbedje.quote:Op zondag 27 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bostijgers slapen heel niet in bedden
Oke Diddy.quote:Op zondag 27 april 2025 20:49 schreef Elvi het volgende:
M'n bed is al opgemaakt en ik heb al Shout op mn tshirt gedaan want daar was babyolie op gekomen
Dus ik loop mooi op schema.
Nou ja daarom heb ik dus ook die 2 lege pagina's erin gedaan nu. Eens zien wat dat tot gevolg heeft.quote:Op zondag 27 april 2025 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Hartstikke mooi dat je die toewijding hebt en/of had. Dat zal mede geweest zijn door een oprechte interesse in de materie, anders houd je het niet vol.
Maar dat is het punt helemaal niet. Je zegt dat je eik alleen het blad hoeft samen te stellen, niet zelf te vullen. En de hvh aangeleverde content wordt blijkbaar steeds kleiner. Daaruit volgt niet dat JIJ het dan maar allemaal moet opvullen, alleen dat maak je er in je hoofd wel van, en dat doe je dus maar je wordt er overduidelijk niet blijer van.
[..]
Dat is WEL ter sprake alleen dat wil je niet, want dan zou je een beslissing kunnen nemen en het is overduidelijk dat je die beslissing nemen op allerlei manieren ontwijkt. Waarom je dat doet, dat is het punt hier.
Als stoppen echt niet kan dan zou je ons haarfijn kunnen uitleggen waarom niet, anders dan fatsoensredenen e.d.
Nee valt mee, ik smeer het over een bodylotion van Nivea heen dus de geur is een beetje een poederachtige mix qua geur.quote:
DeZwabberquote:
Heul welquote:Op zondag 27 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bostijgers slapen heel niet in bedden
Ja? Wanneer ga je het definitief zeggen en niet nog 3 jaar vage hints geven?quote:Op zondag 27 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed als ik het straks 8 jaar gedaan heb vind ik het ook wel een keer mooi en geef ik het stokje door aan wie het maar wil vangen. Ook als dat niemand is.
Zwabbie, of @Crack_quote:
Vage hintsquote:Op zondag 27 april 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja? Wanneer ga je het definitief zeggen en niet nog 3 jaar vage hints geven?
Al die bejaarden slapen er geen minuut minder om maar jij loopt je al 3 jaar op een forumpje op te winden over dit. Kies eens gewoon voor jezelf.
quote:Op zondag 27 april 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja? Wanneer ga je het definitief zeggen en niet nog 3 jaar vage hints geven?
Al die bejaarden slapen er geen minuut minder om maar jij loopt je al 3 jaar op een forumpje op te winden over dit. Kies eens gewoon voor jezelf, of stop met klagen.
quote:Op zondag 27 april 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maak anders even een gigantisch probleem van de hobby/vrijwilligerswerk van een ander
Ja het zijn vage hints, en je had er blijkbaar al een aantal gegeven. Je hakt geen knoop door en aan je reacties hier te zien, blijf je er ook maar omheen draaien.quote:Op zondag 27 april 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vage hintsnou ja als dit laatste een vage hint was dan weten we oook genoeg toch
Ironisch dit, uit jouw toetsenbord.quote:Op zondag 27 april 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maak anders even een gigantisch probleem van de hobby/vrijwilligerswerk van een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |