RIP aan de nabestaanden.quote:
Deze toko zit hier nu om de hoek:quote:Op maandag 28 april 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Zal blij zijn als ik mijn eigen wasmachine heb
Ik zit weer onder mijn vlinderstruik parasolquote:
RIP toko.quote:Op maandag 28 april 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze toko zit hier nu om de hoek:
https://de-mangoboom.nl/pagina/menukaart
quote:Vandaag Maandag 28 April zijn wij GESLOTEN.
dankjequote:
die heb ik nietquote:
ik zit weer veilig binnen op kantoor.quote:Op maandag 28 april 2025 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit weer onder mijn vlinderstruik parasol
Heb je er al wat gehaald?quote:Op maandag 28 april 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze toko zit hier nu om de hoek:
https://de-mangoboom.nl/pagina/menukaart
Nee ik ben te gierig om er 20 euro aan uit te geven, maar die Massaman leek me wel lekker. En de gebakken rijst met mango.quote:
Kroketten en kaassoufflés.quote:Op maandag 28 april 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Als ik in nl ben ga ik alleen maar niet Thai dingen eten
Ik ookquote:Op maandag 28 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Herinner me er even aan dat ik vandaag nog naar Kruidvat moet.
He, je moet naar het Kruidvat.quote:Op maandag 28 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Pleisters en ontstopper. Kruidvat had altijd zo'n fles met bolletjes en die werkt het fijnstquote:
Goeie TT voor het volgende topic.quote:
ik wou bij de Kruidvat wat bestellen en nog iets, en dat tweede hadden ze niet en de Etos wel. En de Etos had het eerste ook nog 5 euro goedkoper.quote:Op maandag 28 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat CL voor de chocolade naar de Kruidvat gaat.quote:Op maandag 28 april 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wou bij de Kruidvat wat bestellen en nog iets, en dat tweede hadden ze niet en de Etos wel. En de Etos had het eerste ook nog 5 euro goedkoper.
Dus je moet naar de Etos. Niet naar de Kruidvat.
Ja ik heb nu regelmatig gehad dat de Etos goedkoper is dan de Kruidvat.quote:Op maandag 28 april 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wou bij de Kruidvat wat bestellen en nog iets, en dat tweede hadden ze niet en de Etos wel. En de Etos had het eerste ook nog 5 euro goedkoper.
Dus je moet naar de Etos. Niet naar de Kruidvat.
Je moet nog naar de Kruidvatquote:Op maandag 28 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
lijkt me geen goede combiquote:Op maandag 28 april 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaa en haring. Hagelslag, loetje bal, takumi ramen, fat kee chinees, stamppot Poffertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |