Hier is sfeerquote:
Dit soort planten weet ik niet zoveel van tbh.quote:Op zondag 27 april 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwabbie, of @:crack_
Of iemand anders met tips
Ik wilde een sneeuwbal (viburnum tinus) voor in mijn voortuintje. Want bloeit zo lang.
Maar las dat dat eigenlijk geen inheemse plant was. Dus ben nu aan het kijken voor een Gelderse roos (viburnum opulus).
Nog andere ideeën? Tips?
Voortuintje heeft alleen s ochtends zon
quote:Op zondag 27 april 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit soort planten weet ik niet zoveel van tbh.
Hoe strikt wil je exoten vermijden?
Als je het lang genoeg volhoudt is alles uiteindelijk inheems.
Ik heb vooral dat nieuwe sokken snel kapot gaan. Sokken die ik al 10 jaar heb blijven goed.quote:Op zondag 27 april 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt zo'n periode dat al m'n sokken tegelijk kapot gaan. Heb er deze week alweer drie weggegooid
Ik heb nog sokken van de V&Dquote:Op zondag 27 april 2025 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat nieuwe sokken snel kapot gaan. Sokken die ik al 10 jaar heb blijven goed.
Mijn grap-antwoord, omdat het volgens mij ook een lange bloeier is, is de gewone berenklauw.quote:Op zondag 27 april 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nouja, een inheemse bloeiende struik leek me een beter idee voor de bijtjes en vlindertjes enzulks
quote:Op zondag 27 april 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nouja, een inheemse bloeiende struik leek me een beter idee voor de bijtjes en vlindertjes enzulks
quote:Op zondag 27 april 2025 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn grap-antwoord, omdat het volgens mij ook een lange bloeier is, is de gewone berenklauw.
Ga neuken danquote:Op zondag 27 april 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb vlindernootjes
vlinder
Vlinder
VLINDER
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ja maar zo gaat het toch altijd Modie. Hier in KSC ranten als een brandweertruuk zodat je in je normale leven weer enigszins geaccepteerd gedrag zou kunnen vertonenquote:Op zondag 27 april 2025 21:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja het zijn vage hints, en je had er blijkbaar al een aantal gegeven. Je hakt geen knoop door en aan je reacties hier te zien, blijf je er ook maar omheen draaien.
Uhuh..quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen maar goede ideeën deze jongen.
Wat os daarquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 27 april 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor je het weet is de zak leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |