Ohhhh. Hoe snel weet je of die infectie er zit?quote:Op maandag 28 april 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
Wachten op röntgenfoto. Met veel pech zit er een infectie in het bot van het bovenste gedeelte van mn vinger. Als dat zo is moet er binnenkort nog meer af.
Verder heeft die amper wat weggehaald want heb niet eens hechtingen.
Wacht nu op röntgenfoto. Die infectie zit in mijn gewricht.quote:Op maandag 28 april 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhhh. Hoe snel weet je of die infectie er zit?
Die toko van de meet in Ermelo zag er lekker uit.quote:Op maandag 28 april 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja denk dat ik dat wel ken. Jammer dat Japanse restaurants in nl vaak zo duur zijn
oke. duimen dat het er niet zitquote:Op maandag 28 april 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wacht nu op röntgenfoto. Die infectie zit in mijn gewricht.
Ik gok dat het nog wel even duurt. Ik wil dan toch wel echt een paar weken gaan, en het geld wat ik ik nu apart heb gezet is voor dr aanschaf van uitzet en eigen vervoer en zo.quote:
maar nu zeggen dat ze yen goed is om te gaan hequote:Op maandag 28 april 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog wel even duurt. Ik wil dan toch wel echt een paar weken gaan, en het geld wat ik ik nu apart heb gezet is voor dr aanschaf van uitzet en eigen vervoer en zo.
Ik vind 80 per nacht voor een hotel niet duur hoor, vooral niet voor eenpersoons. Dat is vergeleken met het westen echt een schijntje.quote:Op maandag 28 april 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
ik vond trouwens de prijs van het eten echt onwijs mee vallen. Dacht dat we pp wel zo'n 40 euro per avond kwijt zouden zijn. We aten dacht ik bijna elke avond tussen de 10 en 15 euro. De 7/11 en zo zijn ook goedkoop en het mooie is dat je daar onwijs lekkere sandwiches bv kan halen voor weinig geld.
hotels dacht ik dat we zo rond de 80 euro per nacht zaten. Das niet zo goedkoop maar misschien kan dat goedkoper. De shinkansen was dacht ik rond de 100 euro per rit.
Nee is misschien niet duur maar dat telt natuurlijk wel snel op qua kostenquote:Op maandag 28 april 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind 80 per nacht voor een hotel niet duur hoor, vooral niet voor eenpersoons. Dat is vergeleken met het westen echt een schijntje.
In Nederland moet je al goed zoeken om onder de 100 euro uit te komenquote:Op maandag 28 april 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind 80 per nacht voor een hotel niet duur hoor, vooral niet voor eenpersoons. Dat is vergeleken met het westen echt een schijntje.
Ja maar het is eigenlijk goedkoop vergeleken met mijn weekendje Londenquote:Op maandag 28 april 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is misschien niet duur maar dat telt natuurlijk wel snel op qua kosten
ja dat denk ik ook. alleen dat ticket dan wat een aanslag isquote:Op maandag 28 april 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is eigenlijk goedkoop vergeleken met mijn weekendje Londen
Alleen?quote:Op maandag 28 april 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit dus naar een weekendje Parijs te kijken maar kom er met het hotel ook niet echt uit.
Weet ik. Ik denk niet dat dat heel snel significant zal veranderen overigens.quote:Op maandag 28 april 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu zeggen dat ze yen goed is om te gaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |