abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220923031
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Ik was sarcastisch hè. Vandaar ook de emoji.

Het was Slot zijn kampioenschap ja. Door hem is Gravenberch gaan floreren. Klopp had hem al praktisch afgeschreven.
Excuus, niet gezien want genoeg mensen die echt zo denken
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:41:31 #252
378023 Wotte
wotte!?
pi_220923220
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef alopio het volgende:

[..]
Liverpool heeft het zelf ook jaren gedaan met Klopp natuurlijk
Ja klopt referentiekader was anders toentertijd volgens mij. Pin me er niet op vast :)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:55 #253
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220923293
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef alopio het volgende:

[..]
Excuus, niet gezien want genoeg mensen die echt zo denken
Liverpool heeft tegenwoordig heel veel successupporters valt wel op.

Voor Slot wel logisch dat het doek valt, alhoewel ik het betwijfel hoe veel hij hier nou aan kan doen. De dood van Jota, een paar niet helemaal geslaagde aankopen en je sterspeler die geen bal raakt en je eigenlijk niet meer kan opstellen. Met alle giftige omstandigheden en tegen een stokende Salah verlies je als Arend Martijn uit Bergentheim de populariteitswedstrijd gewoon bij het simpele volk en wellicht in de kleedkamer, zelfs met een titel op zak. Hij heeft het nog goed gemanaged en in mijn ogen het minimale resultaat behaald, maar wel met slecht voetbal.

Ben benieuwd of ze elders dat ‘heavy metal’ voetbal gaan vinden want voor mijn gevoel zijn het enkel slaapverwekkende speelstijlen die in de Premier League floreren momenteel. Met Slot komt het wel goed, blijft een heel goede trainer.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:50 #254
378023 Wotte
wotte!?
pi_220923420
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Voor Slot wel logisch dat het doek valt, alhoewel ik het betwijfel hoe veel hij hier nou aan kan doen. De dood van Jota, een paar niet helemaal geslaagde aankopen en je sterspeler die geen bal raakt en je eigenlijk niet meer kan opstellen. Met alle giftige omstandigheden en tegen een stokende Salah verlies je als Arend Martijn uit Bergentheim de populariteitswedstrijd gewoon bij het simpele volk en wellicht in de kleedkamer, zelfs met een titel op zak. Hij heeft het nog goed gemanaged en in mijn ogen het minimale resultaat behaald, maar wel met slecht voetbal.

Ben benieuwd of ze elders dat ‘heavy metal’ voetbal gaan vinden want voor mijn gevoel zijn het enkel slaapverwekkende speelstijlen die in de Premier League floreren momenteel. Met Slot komt het wel goed, blijft een heel goede trainer.
Slot moet gewoon naar Duitsland als je het mij vraagt. Wellicht dat Kompany naar City gaat. Zou prima passen bij Bayern.
pi_220923571
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef Wotte het volgende:

[..]
Slot moet gewoon naar Duitsland als je het mij vraagt. Wellicht dat Kompany naar City gaat. Zou prima passen bij Bayern.
Extreem zeldzame slimme Wotte take
pi_220923584
Slot terug naar Feyenoord en een contract voor het leven geven.
blablablabla
pi_220923616
Van Feyenoord naar Liverpool was natuurlijk een te grote stap. Had het eerst bij een Everton of Leeds geprobeerd.
Dat gold eveneens voor ten Hag die meteen van Ajax naar MU ging.
pi_220923845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:10 schreef Alpha0 het volgende:
Van Feyenoord naar Liverpool was natuurlijk een te grote stap. Had het eerst bij een Everton of Leeds geprobeerd.
Dat gold eveneens voor ten Hag die meteen van Ajax naar MU ging.
De man is kampioen geworden in Engeland. Totaal niet te vergelijken met bald fraud ETH.
pi_220923859
Overigens gaat Liverpool komend jaar keihard met de neus op de feiten gedrukt worden dat het ook met een andere trainer niet veel gaat worden, is mijn verwachting.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:38:35 #260
378023 Wotte
wotte!?
pi_220923908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:05 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Extreem zeldzame slimme Wotte take
Ik sta bekend hier om mijn voetbalinzicht. Ze hangen veelal aan mijn lippen. Stukje pressing aan de contrazijde halverwege de halfspace.
pi_220924541
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens gaat Liverpool komend jaar keihard met de neus op de feiten gedrukt worden dat het ook met een andere trainer niet veel gaat worden, is mijn verwachting.
Mwah, ze zullen deze zomer de poeplap wel trekken. Valt nog niet zoveel over te zeggen wmb.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220924554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Vooral jammer dat die haatbaard niet ff in de spiegel kijkt in plaats van zijn club de afgrond in te duwen. Dat scheelt een slok op een borrel met zijn status.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:43:45 #263
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220924654
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Die gozer van Bournemouth wordt het waarschijnlijk.

Ken hem niet echt eerlijk gezegd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:58:50 #264
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220924770
https://sportnieuws.nl/bu(...)jd_dYEA2QGLrWsbT72sA

Iets met spijker en kop. Westerveld _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Forum Admin zaterdag 30 mei 2026 @ 22:02:23 #265
35723 crew  GGMM
pi_220924795
Liverpool-icoon Sander Westerveld

lol
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220924970
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:02 schreef GGMM het volgende:
Liverpool-icoon Sander Westerveld

lol
Rene

Lol
pi_220927082
Westerveld heeft inhoudelijk wel sterke punten. Met name het overlijden van Jota heeft een enorme impact. Bijzonder dat daar zo makkelijk overheen gestapt wordt.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:30:39 #268
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220927158
Misschien een Advocaatje doen? Dus Koeman wegsturen en Slot naar het WK met ONS Oranje?
pi_220927196
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:30 schreef Zwansen het volgende:
Misschien een Advocaatje doen? Dus Koeman wegsturen en Slot naar het WK met ONS Oranje?
Na het WK maar, Koeman heeft deze pruts selectie al gemaakt daar valt geen eer mee te behalen
pi_220927423
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:08 schreef Haringkop2 het volgende:
Westerveld heeft inhoudelijk wel sterke punten. Met name het overlijden van Jota heeft een enorme impact. Bijzonder dat daar zo makkelijk overheen gestapt wordt.
Beetje goedkoop om het op het overlijden van Jota te blijven gooien. Benfica won het seizoen nadat Feher overleed de titel. Om maar even een voorbeeld te noemen. Je kan het ook gewoon als motivatie gebruiken.

https://www.vi.nl/nieuws/benfica-brengt-dode-fehr-zijn-medaille
  zondag 31 mei 2026 @ 10:15:15 #271
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220927515
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef CR7 het volgende:

[..]
Beetje goedkoop om het op het overlijden van Jota te blijven gooien. Benfica won het seizoen nadat Feher overleed de titel. Om maar even een voorbeeld te noemen. Je kan het ook gewoon als motivatie gebruiken.

https://www.vi.nl/nieuws/benfica-brengt-dode-fehr-zijn-medaille
Het kan 2 kanten op. Timing lijkt me daarbij heel belangrijk. Als het 2 maanden eerder was gebeurd hadden ze niet midden in het voorseizoen die rouw gehad. Dan leg je de basis voor de rest van het seizoen, dus daar hebben ze het hele seizoen nog last van gehad.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:17:23 #272
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220928342
Het is een beetje alles bij elkaar. Het overlijden van Jota zal een rol hebben gespeeld, maar ook de onbalans in de selectie, Salah en Van Dijk die heuvel-af aan het gaan zijn, ongelukkige langdurige blessures van dure aankopen en belangrijke spelers, een speler die vanuit de Bundesliga komt en dus eigenlijk een jaar moet acclimatiseren maar wegens de transfersom onrealistische verwachtingen oproept...
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 12:47:46 #273
35723 crew  GGMM
pi_220928546
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef CR7 het volgende:
Beetje goedkoop om het op het overlijden van Jota te blijven gooien.
Walgelijk inderdaad.
Als een collega overlijdt moet je werk een week daarna gewoon op orde zijn, hier wordt het een jaar lang opgeworpen als excuus om maar de meest debiele tactische beslissingen te nemen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 31 mei 2026 @ 14:31:59 #274
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220929010
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Walgelijk inderdaad.
Als een collega overlijdt moet je werk een week daarna gewoon op orde zijn, hier wordt het een jaar lang opgeworpen als excuus om maar de meest debiele tactische beslissingen te nemen.
De dood laat zich toch niet vergelijken?

We weten niet wat het heeft gedaan met de spelers en Slot.

Je kan Slot van alles verwijten, maar hij heeft nooit Jota als excuus gebruikt. Hij is er heel netjes mee omgegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')