Excuus, niet gezien want genoeg mensen die echt zo denkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch hè. Vandaar ook de emoji.
Het was Slot zijn kampioenschap ja. Door hem is Gravenberch gaan floreren. Klopp had hem al praktisch afgeschreven.
Ja klopt referentiekader was anders toentertijd volgens mij. Pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Liverpool heeft het zelf ook jaren gedaan met Klopp natuurlijk
Liverpool heeft tegenwoordig heel veel successupporters valt wel op.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Excuus, niet gezien want genoeg mensen die echt zo denken
Slot moet gewoon naar Duitsland als je het mij vraagt. Wellicht dat Kompany naar City gaat. Zou prima passen bij Bayern.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liverpool heeft tegenwoordig heel veel successupporters valt wel op.
Voor Slot wel logisch dat het doek valt, alhoewel ik het betwijfel hoe veel hij hier nou aan kan doen. De dood van Jota, een paar niet helemaal geslaagde aankopen en je sterspeler die geen bal raakt en je eigenlijk niet meer kan opstellen. Met alle giftige omstandigheden en tegen een stokende Salah verlies je als Arend Martijn uit Bergentheim de populariteitswedstrijd gewoon bij het simpele volk en wellicht in de kleedkamer, zelfs met een titel op zak. Hij heeft het nog goed gemanaged en in mijn ogen het minimale resultaat behaald, maar wel met slecht voetbal.
Ben benieuwd of ze elders dat ‘heavy metal’ voetbal gaan vinden want voor mijn gevoel zijn het enkel slaapverwekkende speelstijlen die in de Premier League floreren momenteel. Met Slot komt het wel goed, blijft een heel goede trainer.
Extreem zeldzame slimme Wotte takequote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slot moet gewoon naar Duitsland als je het mij vraagt. Wellicht dat Kompany naar City gaat. Zou prima passen bij Bayern.
De man is kampioen geworden in Engeland. Totaal niet te vergelijken met bald fraud ETH.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:10 schreef Alpha0 het volgende:
Van Feyenoord naar Liverpool was natuurlijk een te grote stap. Had het eerst bij een Everton of Leeds geprobeerd.
Dat gold eveneens voor ten Hag die meteen van Ajax naar MU ging.
Ik sta bekend hier om mijn voetbalinzicht. Ze hangen veelal aan mijn lippen. Stukje pressing aan de contrazijde halverwege de halfspace.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Extreem zeldzame slimme Wotte take
Mwah, ze zullen deze zomer de poeplap wel trekken. Valt nog niet zoveel over te zeggen wmb.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens gaat Liverpool komend jaar keihard met de neus op de feiten gedrukt worden dat het ook met een andere trainer niet veel gaat worden, is mijn verwachting.
Vooral jammer dat die haatbaard niet ff in de spiegel kijkt in plaats van zijn club de afgrond in te duwen. Dat scheelt een slok op een borrel met zijn status.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liverpool heeft tegenwoordig heel veel successupporters valt wel op.
Voor Slot wel logisch dat het doek valt, alhoewel ik het betwijfel hoe veel hij hier nou aan kan doen. De dood van Jota, een paar niet helemaal geslaagde aankopen en je sterspeler die geen bal raakt en je eigenlijk niet meer kan opstellen. Met alle giftige omstandigheden en tegen een stokende Salah verlies je als Arend Martijn uit Bergentheim de populariteitswedstrijd gewoon bij het simpele volk en wellicht in de kleedkamer, zelfs met een titel op zak. Hij heeft het nog goed gemanaged en in mijn ogen het minimale resultaat behaald, maar wel met slecht voetbal.
Ben benieuwd of ze elders dat ‘heavy metal’ voetbal gaan vinden want voor mijn gevoel zijn het enkel slaapverwekkende speelstijlen die in de Premier League floreren momenteel. Met Slot komt het wel goed, blijft een heel goede trainer.
Die gozer van Bournemouth wordt het waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens gaat Liverpool komend jaar keihard met de neus op de feiten gedrukt worden dat het ook met een andere trainer niet veel gaat worden, is mijn verwachting.
Na het WK maar, Koeman heeft deze pruts selectie al gemaakt daar valt geen eer mee te behalenquote:Op zondag 31 mei 2026 09:30 schreef Zwansen het volgende:
Misschien een Advocaatje doen? Dus Koeman wegsturen en Slot naar het WK met ONS Oranje?
Beetje goedkoop om het op het overlijden van Jota te blijven gooien. Benfica won het seizoen nadat Feher overleed de titel. Om maar even een voorbeeld te noemen. Je kan het ook gewoon als motivatie gebruiken.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:08 schreef Haringkop2 het volgende:
Westerveld heeft inhoudelijk wel sterke punten. Met name het overlijden van Jota heeft een enorme impact. Bijzonder dat daar zo makkelijk overheen gestapt wordt.
Het kan 2 kanten op. Timing lijkt me daarbij heel belangrijk. Als het 2 maanden eerder was gebeurd hadden ze niet midden in het voorseizoen die rouw gehad. Dan leg je de basis voor de rest van het seizoen, dus daar hebben ze het hele seizoen nog last van gehad.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje goedkoop om het op het overlijden van Jota te blijven gooien. Benfica won het seizoen nadat Feher overleed de titel. Om maar even een voorbeeld te noemen. Je kan het ook gewoon als motivatie gebruiken.
https://www.vi.nl/nieuws/benfica-brengt-dode-fehr-zijn-medaille
Walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef CR7 het volgende:
Beetje goedkoop om het op het overlijden van Jota te blijven gooien.
De dood laat zich toch niet vergelijken?quote:Op zondag 31 mei 2026 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad.
Als een collega overlijdt moet je werk een week daarna gewoon op orde zijn, hier wordt het een jaar lang opgeworpen als excuus om maar de meest debiele tactische beslissingen te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |