2 uur lang zie ik dan een wereldkampioen snel peddelend richting de finish schroeien op 4* snelheid.quote:Op maandag 28 april 2025 09:24 schreef Fretwork het volgende:
Ja wel chill om dit tegenwoordig s avonds te kijken en door te kunnen spoelen.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 april 2025 08:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie hebben hier gewoon naar zitten kijken, hahaha.
quote:Op maandag 28 april 2025 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk vaak koers op de fiets, de iPhone in een houder en dan via 5G Eurosport kijken.
Hard trappen.quote:Op maandag 28 april 2025 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Des te langer ik nadenk over zijn aanval op de Redoute, des te vreemder het wordt. Ogenschijnlijk zonder te versnellen rijdt hij zittend in het zadel iedereen op een hoop, en passent haalt hij ook nog even negen seconden van het record op de Redoute af. Hoe kan dit?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 28 april 2025 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hard trappen.
Zijn er beelden van?
Geknipt, zonder dat ik het moet opzoeken?
Ga nou niet die kant opquote:Op maandag 28 april 2025 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Des te langer ik nadenk over zijn aanval op de Redoute, des te vreemder het wordt. Ogenschijnlijk zonder te versnellen rijdt hij zittend in het zadel iedereen op een hoop, en passent haalt hij ook nog even negen seconden van het record op de Redoute af. Hoe kan dit?
Toen Pogacar aan z'n solo begon, ook maar zelf buiten gaan fietsen. Laatste 20 kilometer daarna 's avonds teruggekeken.quote:
Op de Kickr of Tacx doe ik dat weleens. Buiten niet. Wel podcasts luisteren.quote:Op maandag 28 april 2025 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk vaak koers op de fiets, de iPhone in een houder en dan via 5G Eurosport kijken.
Wel als je 35 gaat ja.quote:Op maandag 28 april 2025 11:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zittend klimmen is in allerlei opzichten veel efficiënter.
Nou ik zag de filmpjes over het aan- en uitzetten van motortjes alweer verschijnen, die suggestie leek je te wekkenquote:
Mensen die niet weten dat er knoppen op de hoods van Di2-shifters zitten zijn ook erg vermoeiend, maar Femke reed 10 jaar geleden al met een motortje in koers, wat zou ook maar iemand tegenhouden om dat momenteel te doen (met betere tech)?quote:Op maandag 28 april 2025 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou ik zag de filmpjes over het aan- en uitzetten van motortjes alweer verschijnen, die suggestie leek je te wekken
Niet direct, maar wat mij betreft staan alle opties open.quote:Op maandag 28 april 2025 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou ik zag de filmpjes over het aan- en uitzetten van motortjes alweer verschijnen, die suggestie leek je te wekken
Precies dit. Armstrong en Froome waren in juli altijd lachwekkkend. Maar het is niet zo dat die dan het hele voorjaar, inclusief kasseien, de concurrentie lachend ging lossen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef DeeBee het volgende:
Maanden lang op elk willekeurig terrein domineren zonder dat het ten koste gaat van iets is overigens de grootste red flag.
Kneuzen als Froome waren erg ongeloofwaardig, maar dan vooral erg niche en korte periodes van het jaar. Deze charlatan doet alles het hele jaar door zonder dat het ook maar iets afdoet aan bijv. zijn lange klimvermogen, not normal.
Wel benieuwd of er ooit een einde aan gaat komen, het feit dat de omkadering van de ploeg vrolijk mag bestaan van de UCI geeft verder ook wel aan dat we naar WWE zitten te kijken.
Het overslaan van de OLUMPISCHE SPELEN blijft overigens erg interessant, wat zal daar aan hebben bij gedragen?
[..]
Mensen die niet weten dat er knoppen op de hoods van Di2-shifters zitten zijn ook erg vermoeiend, maar Femke reed 10 jaar geleden al met een motortje in koers, wat zou ook maar iemand tegenhouden om dat momenteel te doen (met betere tech)?
Ik denk dat ie gewoon anatomisch afwijkend is gebouwd en heel goed is.quote:Op maandag 28 april 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet direct, maar wat mij betreft staan alle opties open.
Zoals hij wegrijdt van de rest op de Muur van Hoei en zoals hij met al het gemak van de wereld wegrijdt op de Redoute, dat heb ik simpelweg nog nooit van mijn leven gezien.
Ja idd, je kan in principe zo'n motortje gewoon laten bijspringen op bepaalde hartslagen/vermogens/lichaamstemperatuur/cadans, wat je maar wil.quote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef DeeBee het volgende:
Maanden lang op elk willekeurig terrein domineren zonder dat het ten koste gaat van iets is overigens de grootste red flag.
Kneuzen als Froome waren erg ongeloofwaardig, maar dan vooral erg niche en korte periodes van het jaar. Deze charlatan doet alles het hele jaar door zonder dat het ook maar iets afdoet aan bijv. zijn lange klimvermogen, not normal.
Wel benieuwd of er ooit een einde aan gaat komen, het feit dat de omkadering van de ploeg vrolijk mag bestaan van de UCI geeft verder ook wel aan dat we naar WWE zitten te kijken.
Het overslaan van de OLUMPISCHE SPELEN blijft overigens erg interessant, wat zal daar aan hebben bij gedragen?
[..]
Mensen die niet weten dat er knoppen op de hoods van Di2-shifters zitten zijn ook erg vermoeiend, maar Femke reed 10 jaar geleden al met een motortje in koers, wat zou ook maar iemand tegenhouden om dat momenteel te doen (met betere tech)?
quote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eens dat het krankzinnig is. Ik heb zoiets één keer eerder gezien, en dat was met Usain Bolt. In een hypercompetitieve fysieke sport er toch ver bovenuit steken. Usain zonder motortje dus daar ga ik bij Pogi ook vanuit.quote:Op maandag 28 april 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet direct, maar wat mij betreft staan alle opties open.
Zoals hij wegrijdt van de rest op de Muur van Hoei en zoals hij met al het gemak van de wereld wegrijdt op de Redoute, dat heb ik simpelweg nog nooit van mijn leven gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |