abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217484833
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 09:24 schreef Fretwork het volgende:
Ja wel chill om dit tegenwoordig s avonds te kijken en door te kunnen spoelen.
2 uur lang zie ik dan een wereldkampioen snel peddelend richting de finish schroeien op 4* snelheid. :{
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 april 2025 @ 09:35:41 #127
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217484839
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 08:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie hebben hier gewoon naar zitten kijken, hahaha.
Natuurlijk niet.

Zelf wezen fietsen *O*
pi_217484929
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2025 09:35 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Natuurlijk niet.

Zelf wezen fietsen *O*
Kijk vaak koers op de fiets, de iPhone in een houder en dan via 5G Eurosport kijken. _O_
Vakman pur sang
  maandag 28 april 2025 @ 09:59:18 #129
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217484960
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kijk vaak koers op de fiets, de iPhone in een houder en dan via 5G Eurosport kijken. _O_
:')
pi_217485009
quote:

[..]
Natuurlijk niet.

Zelf wezen fietsen *O*
gisteren 2 uurtjes gefietst voordat de uitzending begon *O*
  Moderator maandag 28 april 2025 @ 10:13:07 #131
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217485010
Des te langer ik nadenk over zijn aanval op de Redoute, des te vreemder het wordt. Ogenschijnlijk zonder te versnellen rijdt hij zittend in het zadel iedereen op een hoop, en passent haalt hij ook nog even negen seconden van het record op de Redoute af. Hoe kan dit?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217485023
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Des te langer ik nadenk over zijn aanval op de Redoute, des te vreemder het wordt. Ogenschijnlijk zonder te versnellen rijdt hij zittend in het zadel iedereen op een hoop, en passent haalt hij ook nog even negen seconden van het record op de Redoute af. Hoe kan dit?
Hard trappen.

Zijn er beelden van?
Geknipt, zonder dat ik het moet opzoeken?
Vakman pur sang
pi_217485044
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hard trappen.

Zijn er beelden van?
Geknipt, zonder dat ik het moet opzoeken?
Bekijk deze YouTube-video

op 50 seconden vertrekt hij, 2 seconden in beeld _O-
pi_217485271
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga nou niet die kant op
pi_217485380
quote:

[..]
Natuurlijk niet.

Zelf wezen fietsen *O*
Toen Pogacar aan z'n solo begon, ook maar zelf buiten gaan fietsen. Laatste 20 kilometer daarna 's avonds teruggekeken.
pi_217485384
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Op de Kickr of Tacx doe ik dat weleens. Buiten niet. Wel podcasts luisteren.
pi_217485397
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2025 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ga nou niet die kant op
Zittend klimmen is in allerlei opzichten veel efficiënter.
  maandag 28 april 2025 @ 11:32:48 #138
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217485421
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 11:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zittend klimmen is in allerlei opzichten veel efficiënter.
Wel als je 35 gaat ja.
  Moderator maandag 28 april 2025 @ 11:53:21 #139
pi_217485540
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2025 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ga nou niet die kant op
Welke kant?
pi_217485561
Afgezien van de ontstellende dominantie van Pogacar lijkt het me voor LBL ook wel eens goed om na te denken over een parcourswijziging. Al die brede wegen en lange afdalingen maken het voor eventuele vluchters ook bijna niet te doen om ergens te anticiperen en het UAE een beetje moeilijk te maken.

En stel dat Pogacar door omstandigheden een keer niet meedoet. Dan kan het met het huidige parcours zomaar gebeuren dat we in Luik een groepssprint van 30 à 40 man krijgen. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
pi_217485865
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Welke kant?
Nou ik zag de filmpjes over het aan- en uitzetten van motortjes alweer verschijnen, die suggestie leek je te wekken
pi_217485880
Maanden lang op elk willekeurig terrein domineren zonder dat het ten koste gaat van iets is overigens de grootste red flag.

Kneuzen als Froome waren erg ongeloofwaardig, maar dan vooral erg niche en korte periodes van het jaar. Deze charlatan doet alles het hele jaar door zonder dat het ook maar iets afdoet aan bijv. zijn lange klimvermogen, not normal.

Wel benieuwd of er ooit een einde aan gaat komen, het feit dat de omkadering van de ploeg vrolijk mag bestaan van de UCI geeft verder ook wel aan dat we naar WWE zitten te kijken.

Het overslaan van de OLUMPISCHE SPELEN blijft overigens erg interessant, wat zal daar aan hebben bij gedragen?
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Nou ik zag de filmpjes over het aan- en uitzetten van motortjes alweer verschijnen, die suggestie leek je te wekken
Mensen die niet weten dat er knoppen op de hoods van Di2-shifters zitten zijn ook erg vermoeiend, maar Femke reed 10 jaar geleden al met een motortje in koers, wat zou ook maar iemand tegenhouden om dat momenteel te doen (met betere tech)?
Jack does it in real time...
pi_217485911
Het grootste probleem is dat er te weinig wordt samengewerkt in een achtervolging. Niemand wil dan eventueel zijn tweede plaats opofferen. Je moet durven je leeg te rijden voor een ander, en dat je dat later weer terug'betaald' krijgt in de vorm van een wederzijdse opofferingsdienst..

[ Bericht 100% gewijzigd door Idisrom op 28-04-2025 13:08:01 ]
  Moderator maandag 28 april 2025 @ 12:59:15 #144
pi_217485957
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Niet direct, maar wat mij betreft staan alle opties open.

Zoals hij wegrijdt van de rest op de Muur van Hoei en zoals hij met al het gemak van de wereld wegrijdt op de Redoute, dat heb ik simpelweg nog nooit van mijn leven gezien.
pi_217485986
Straks in juli wordt het helemaal lachen als Pogi dan daadwerkelijk een keer staand gaat versnellen. Dan roepen alle Vingegaards van deze wereld om hun moeder.
pi_217486001
quote:
9s.gif Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef DeeBee het volgende:
Maanden lang op elk willekeurig terrein domineren zonder dat het ten koste gaat van iets is overigens de grootste red flag.

Kneuzen als Froome waren erg ongeloofwaardig, maar dan vooral erg niche en korte periodes van het jaar. Deze charlatan doet alles het hele jaar door zonder dat het ook maar iets afdoet aan bijv. zijn lange klimvermogen, not normal.

Wel benieuwd of er ooit een einde aan gaat komen, het feit dat de omkadering van de ploeg vrolijk mag bestaan van de UCI geeft verder ook wel aan dat we naar WWE zitten te kijken.

Het overslaan van de OLUMPISCHE SPELEN blijft overigens erg interessant, wat zal daar aan hebben bij gedragen?
[..]
Mensen die niet weten dat er knoppen op de hoods van Di2-shifters zitten zijn ook erg vermoeiend, maar Femke reed 10 jaar geleden al met een motortje in koers, wat zou ook maar iemand tegenhouden om dat momenteel te doen (met betere tech)?
Precies dit. Armstrong en Froome waren in juli altijd lachwekkkend. Maar het is niet zo dat die dan het hele voorjaar, inclusief kasseien, de concurrentie lachend ging lossen.
pi_217486016
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zoals hij wegrijdt van de rest op de Muur van Hoei en zoals hij met al het gemak van de wereld wegrijdt op de Redoute, dat heb ik simpelweg nog nooit van mijn leven gezien.
Ik denk dat ie gewoon anatomisch afwijkend is gebouwd en heel goed is.
Vakman pur sang
  maandag 28 april 2025 @ 13:25:39 #148
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217486138
quote:

[..]
Ja idd, je kan in principe zo'n motortje gewoon laten bijspringen op bepaalde hartslagen/vermogens/lichaamstemperatuur/cadans, wat je maar wil.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  maandag 28 april 2025 @ 13:26:53 #149
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217486148
Van Froome is in ieder geval bekend dat hij satellite shifters knoppen had, maar ook al wel voor de Finestre.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217486411
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Eens dat het krankzinnig is. Ik heb zoiets één keer eerder gezien, en dat was met Usain Bolt. In een hypercompetitieve fysieke sport er toch ver bovenuit steken. Usain zonder motortje dus daar ga ik bij Pogi ook vanuit.

Uiteindelijk is de commercie wel bepalend en dit zal op termijn ten koste van de commercie gaan neem ik aan. Dus ze zullen Pogacar wel willen afremmen op een gegeven moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')