Was de doelstelling toch ook? 2de?quote:Op zondag 27 april 2025 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
De filosoof na de choke van de eeuw :'' We zijn tweede geworden dus ik weet niet wat iedereen loopt te zeiken''
Daarom joh . Flikker die schaal maar over 40 min over het hek bij het Lampenstadion.quote:
We gaan het kampioenschap niet binnen halen.quote:Op zondag 27 april 2025 15:45 schreef Heeinz het volgende:
Laat het godverdomme niet waar zijn dat dit gebeurt
Begin het te vermoeden ja.quote:Op zondag 27 april 2025 15:46 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
We gaan het kampioenschap niet binnen halen.
quote:
Wout beweegt. Brob is alleen maar met zn man bezig.quote:Op zondag 27 april 2025 15:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Weghorst staat 2 minuten in de basis en er is al meer dreiging dan in de eerste 60 minuten van brobbey
Dat kan hij nou net niet.quote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef The-BFG het volgende:
Ik vind het een debiel, maar laten we voortaan toch maar starten met Weghorst...
Dit, komt zoveel meer gevaar vandaan dan van Brobbeyquote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef The-BFG het volgende:
Ik vind het een debiel, maar laten we voortaan toch maar starten met Weghorst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |