Volgens mij nog 1, nu kan Feyenoord nog gelijk komenquote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
zekerheid op CL is nog 2 punten had iemand hierboven uitgerekend. Hopelijk volgende wedstrijd winst en dan rust in de koppies.
Ik las ergens het laatste kampioenschap van Cocu bij PSV, was dat 2017?quote:Op zondag 27 april 2025 17:22 schreef Caland het volgende:
Vraag me wel af of er deze eeuw ooit een kampioen is geweest die zo weinig grote uitslagen heeft neergezet
Of toen Twente kampioen werd. Elke pot met 1 goal verschil winnenquote:Op zondag 27 april 2025 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las ergens het laatste kampioenschap van Cocu bij PSV, was dat 2017?
Op basis van z'n invalbeurten verdient Weghorst dat eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 27 april 2025 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Achteraf is mooi wonen maar als je met Weghorst was begonnen had je die eerste 55 minuten ook wel meer gecreëerd dan met Brobbey.
Ook Klaassen moet je eigenlijk niet misbruiken op de 6 positie in dit soort potjes waar hij op 10 vaak net wel het verschil maakt.
Nu maar hopen op wat extra hulp van Feyenoord
Dat is toch ook meteen het probleem, zodra hij in de basis start laat hij dat nooit zienquote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van z'n invalbeurten verdient Weghorst dat eigenlijk ook wel.
Ja dat klopt ook wel weer, dus dat zal de reden zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook meteen het probleem, zodra hij in de basis start laat hij dat nooit zien
Daar geloof ik echt geen reet vanquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Feyenoord laat de pot tegen PSV gewoon lopen, daar kunnen we wel vanuit gaan. Die halen liever zelf geen CL dan dat ze Ajax helpen.
Ik hoop dat ze mijn ongelijk bewijzen.quote:
Piep piep calimeroquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Pff wat laat je toch een enorme kans liggen.. het moraal bij PSV stijgt weer enorm zo.
Feyenoord laat de pot tegen PSV gewoon lopen, daar kunnen we wel vanuit gaan. Die halen liever zelf geen CL dan dat ze Ajax helpen.
De hoop was natuurlijk dat Brobbey zich nog een beetje zou doorontwikkelen dit jaar, maar die jongen maakt alleen maar stappen achteruit.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook meteen het probleem, zodra hij in de basis start laat hij dat nooit zien
Gewoon naar jezelf kijken, als je het niet redt, dan was je het niet waard ook maar 6 uit 3 lijkt me makkelijker dan 12 uit 4.quote:Op zondag 27 april 2025 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mijn ongelijk bewijzen.
Is ook gewoon beterquote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van z'n invalbeurten verdient Weghorst dat eigenlijk ook wel.
Een gemotiveerd PSV dat weer bloed ruikt heeft helemaal geen ¨hulp¨ nodig van Feyenoord. Die winnen daar hoe dan ook.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Pff wat laat je toch een enorme kans liggen.. het moraal bij PSV stijgt weer enorm zo.
Daarvoor zijn de financiële belangen van de Champions League veel te groot.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Ik geef je 1 tip. Psv gaat geen kampioen worden. Mister Psvconferenceleague.quote:Op zondag 27 april 2025 19:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een gemotiveerd PSV dat weer bloed ruikt heeft helemaal geen ¨hulp¨ nodig van Feyenoord. Die winnen daar hoe dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |