Dit ja.quote:Op zondag 27 april 2025 15:18 schreef William_Papadin het volgende:
Ajax had hier met 0-3 achterstand moeten gaan rusten.
Het kampioenschap staat serieus op de tocht.
Hopelijk kan Farioli het tij nog keren, maar dit ziet er niet goed uit.
Dit wint Ajax nog wel.quote:Op zondag 27 april 2025 15:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon het raam uit zo. Een zeker lijkende titel.
Hoe dan? Sparta ruikt een resultaat met dat hoge druk zetten en wij creëren helemaal niets.quote:
Gezien het spel van de afgelopen tijd en hoe wedstrijden net aan over de streep werden getrokken, vind ik het niet raar.quote:Op zondag 27 april 2025 15:31 schreef Wotte het volgende:
Ik moet bekennen dat het keuteltje al kopjes begint te geven door de spanning.
Houden ze niet vol en Ajax kan onmogelijk nog een helft zo slecht spelen. Weghorst maakt de winnende.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Sparta ruikt een resultaat met dat hoge druk zetten en wij creëren helemaal niets.
Meer dan genoeg, zorgde met zijn (mislukte) acties voor een hoop gevaar vanuit Sparta..quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zal één van de weinige zijn, ik ben het niet eens met de fluitconcerten op Bertrand. Check wanneer hij voorin de bal heeft hoeveel afspeelmogelijkheden hij heeft? Waarom loopt het middenveld vaak niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |