abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217478477
De nationale kleur van Nederland of het nou koningsdag, bevrijdingsdag, een nationaal team in actie, EK/WK/OS, een oranje shirt komt altijd van pas.

Maar er zijn dus mensen wiens garderobe geen oranje shirt bevat.

pi_217478525
Wiens wat is dat. Ik heb alleen een bruin hemd
pi_217478717
Ik heb er wel een paar, maar ik draag ze nooit. Ik heb ze gekregen van de gemeente Den Haag als teller van de stemmen uit het buitenland bij verkiezingen voor Tweede Kamer en Europees Parlement. Tellers die de stemmen uit de gemeente Den Haag telden, kregen een wit shirt, en tellers die de stemmen uit het buitenland telden, kregen een oranje shirt.
pi_217478737
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb er wel een paar, maar ik draag ze nooit. Ik heb ze gekregen van de gemeente Den Haag als teller van de stemmen uit het buitenland bij verkiezingen voor Tweede Kamer en Europees Parlement. Tellers die de stemmen uit de gemeente Den Haag telden, kregen een wit shirt, en tellers die de stemmen uit het buitenland telden, kregen een oranje shirt.
Den haag is dat niet klein istanbul geworden? Ik ga echt niet meer in de tram zitten daar, geen blanke gezien.
pi_217478748
Ik ben een Fries. Geen Hollander. Daarom.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_217478769
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Den haag is dat niet klein istanbul geworden? Ik ga echt niet meer in de tram zitten daar, geen blanke gezien.
Het hangt een beetje van de buurt af. Ik ben inderdaad wel eens stembureaulid geweest op een stembureau waar de helft van de kiezers op DENK stemde. Maar er zijn ook nog steeds overwegend blanke buurten.

Verder hebben we in Den Haag ook vooral veel Hindoestanen.
  zondag 27 april 2025 @ 13:12:39 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217478775
Ik heb wel roze, paars en een soort bordeauxroodachtig iets.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217478903
oranje meuk :')
pi_217479194
Oranje is ook de kleur van de jaarlijkse actie Orange the World op 25 november in het kader van de Internationale Dag voor de Uitbanning van Geweld tegen Vrouwen. Misschien is dat ook wel een geschikte gelegenheid om een oranje shirt te dragen.

https://www.orangetheworld.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')