SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beelden van de aftermath:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn behoorlijk wat gewonden en doden, ik tel minstens 15 doden en nog veel meer gewonden.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.![]()
Filippijn van 30 las ik ergensquote:Op zondag 27 april 2025 08:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Een dronken Chinese jongen van ongeveer 20 jaar, volgens de reacties op X.
[ x ]![]()
Ziet er uit als een incel.quote:Op zondag 27 april 2025 08:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Zo dronken ziet ie er niet uit.quote:Op zondag 27 april 2025 08:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
En zo'n ravage als je dronken bent?
Nah....![]()
Geen moslim?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Geen moslim dus geen stormlooptopic.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Oef jammer, een dronken Chinees.
Dan haalt het topic het tweede deel niet eens.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Moslimknuffelaars zijn al druk bezig met het benoemen dat het geen moslim is. Want uiteraard, zodra er iemand op een menigte inrijdt denk je natuurlijk meteen aan een moslim terwijl ze dat natuurlijk enorm walgelijk vinden als je die connectie maakt. Maar nu mag dus connectie wel gemaakt worden want het is blijkbaar een voordeel.
Aangezien het dus NIET om een MOSLIM gaat, moeten we nu dan zeggen; "we weten niet of het om een moslim gaat, laten we rustig afwachten totdat er meer info is"?Het ligt aan de instanties zelf![]()
Inderdaad, want het is dus een opzichzelfstaande tragedie en niet onderdeel van een veel groter, structureler en gevaarlijker probleem: Islamtische terrorisme. Je weet wel, de reden dat de inlichtingen- en veiligheidsdiensten in het Westen 24/7 op scherp staan.quote:Op zondag 27 april 2025 11:49 schreef Harvest89 het volgende:
Dan haalt het topic het tweede deel niet eens.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Niet op de zaken vooruit lopen - wellicht was het een bekeerling?quote:Op zondag 27 april 2025 12:00 schreef Poefbank het volgende:
Moslimknuffelaars zijn al druk bezig met het benoemen dat het geen moslim is. Want uiteraard, zodra er iemand op een menigte inrijdt denk je natuurlijk meteen aan een moslim terwijl ze dat natuurlijk enorm walgelijk vinden als je die connectie maakt. Maar nu mag dus connectie wel gemaakt worden want het is blijkbaar een voordeel.
Aangezien het dus NIET om een MOSLIM gaat, moeten we nu dan zeggen; "we weten niet of het om een moslim gaat, laten we rustig afwachten totdat er meer info is"?
"Hoka Hey!"![]()
Inlichtingendiensten staan altijd 24/7 op scherp, dat heeft niet alleen te maken met dat er moslimterrorisme is, maar dat er vele gevaren zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, want het is dus een opzichzelfstaande tragedie en niet onderdeel van een veel groter, structureler en gevaarlijker probleem: Islamtische terrorisme. Je weet wel, de reden dat de inlichtingen- en veiligheidsdiensten in het Westen 24/7 op scherp staan.
Sterker nog, in landen waar geen sprake is van moslimterrorisme zitten ze ook niet bepaald te slapen.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ja joh, laten we alles maar gaan verbieden en lekker haram leven. Iedereen tevredenquote:Op zondag 27 april 2025 12:22 schreef Nober het volgende:
Auto's of festivals verbieden. Beide mag ook.
"Hoka Hey!"![]()
Nee hoor, dat klopt niet. Terrorisme uit de Islamitische hoek vormt met afstand het grootste gevaar. De meeste aanslagen in Europa zijn de afgelopen twee decennia ook uit die hoek gekomen.quote:Op zondag 27 april 2025 12:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inlichtingendiensten staan altijd 24/7 op scherp, dat heeft niet alleen te maken met dat er moslimterrorisme is, maar dat er vele gevaren zijn.
Sterker nog, in landen waar geen sprake is van moslimterrorisme zitten ze ook niet bepaald te slapen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Je moet toch echt afstappen van het idee dat inlichtingendiensten alleen bezig zijn met het voorkomen van (islamitische) aanslagen.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt niet. Terrorisme uit de Islamitische hoek vormt met afstand het grootste gevaar. De meeste aanslagen in Europa zijn de afgelopen twee decennia ook uit die hoek gekomen.
Of daar bijna alleen maar mee bezig zijn.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat men hier alleen maar mee bezig is heb ik dan ook niet gezegd, wel dat dit de voornaamste reden is voor de hoge mate van alertheid bij inlichtingen- en veiligheidsdiensten in het Westen. Zie bijvoorbeeld dit bericht van van eind 2023, toen het dreigingsniveau voor de laatste keer is bijgesteld:quote:Op zondag 27 april 2025 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je moet toch echt afstappen van het idee dat inlichtingendiensten alleen bezig zijn met het voorkomen van (islamitische) aanslagen.
Of daar bijna alleen maar mee bezig zijn.quote:Dreigingsniveau in Nederland omhoog: kans op aanslag reëel
Het dreigingsniveau in Nederland wordt verhoogd. Dat heeft de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) bekendgemaakt. Het dreigingsniveau gaat van 3 naar 4, het op één na hoogste niveau. Dat betekent dat kans op een aanslag reëel is. De belangrijkste reden is het conflict in Israël en Gaza en aanslagen in buurlanden van Nederland.
...
Toegenomen dreiging van jihadisten
De NCTV constateert nu 'een optelsom van ontwikkelingen' in de laatste rapportage. "Door het gewelddadige conflict in Israël en de Palestijnse gebieden, koranschendingen in verschillende Europese landen en de oproepen tot aanslagen van terroristische organisaties is de dreiging vanuit het jihadisme toegenomen. De recentelijke aanslagen in ons omringende landen laten zien dat individuen aan deze oproepen gehoor geven", schrijft de NCTV.
...'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Maakt het juist onbegrijpelijker. Iemand van het eigen volk.quote:
Kan me er niet anders bij voorstellen als motief dan dat hem mogelijk de toegang tot het festival geweigerd was, vanwege een criminele achtergrond of iets dergelijks.![]()
Ja, en zo is er ook een verhoogde mate van alertheid betreffende cyber aanvallen uit Rusland en dat er gewaarschuwd wordt een noodpakket aan te leggen thuis voor als stroom en water uitvallen door aanvallen van buitenaf.quote:Op zondag 27 april 2025 13:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat men hier alleen maar mee bezig is heb ik dan ook niet gezegd, wel dat dit de voornaamste reden is voor de hoge mate van alertheid bij inlichtingen- en veiligheidsdiensten in het Westen. Zie bijvoorbeeld dit bericht van van eind 2023, toen het dreigingsniveau voor de laatste keer is bijgesteld:
[..]
Dat nieuws worden we mee dood gegooid de laatste tijd.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
In de Filipijnen heb je ook veel Moslims wonen die een terroristische aanslag of kidnapping absoluut niet schromen, nog even afwachten dus.quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruit lopen - wellicht was het een bekeerling?![]()
Ik heb ook op X gelezen dat het een geestelijke beperking zou hebben, maar dat is nergens bevestigd, hoor. Ik denk in de zin van "zwak begaafd' of zo.quote:Op zondag 27 april 2025 11:00 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zo dronken ziet ie er niet uit.
En zo'n ravage als je dronken bent?
Nah....
[ Bericht 18% gewijzigd door tesssssssss op 27-04-2025 13:59:28 ]Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
In Afrika en delen van Azie wordt zo'n mafkees gewoon gelynchd! Niet alle gebruiken daar zijn slecht hoorquote:Op zondag 27 april 2025 13:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb ook op X gelezen dat het een geestelijke beperking zou hebben, maar dat is nergens bevestigd, hoor. Ik denk in de zin van "zwak begaafd' of zo.
[ x ]
"Hoka Hey!"![]()
Mensen verbieden.quote:Op zondag 27 april 2025 12:22 schreef Nober het volgende:
Auto's of festivals verbieden. Beide mag ook.![]()
quote:quote:Je moet een psychopaat zijn om zoiets te denken, laat staan te posten.quote:Op zondag 27 april 2025 11:49 schreef Harvest89 het volgende:
Dan haalt het topic het tweede deel niet eens.![]()
- Inmiddels 11 mensen overleden.
- Vancouver Police Department News Release
Vanaf minuut 23
Bekijk deze YouTube-video´
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |