SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muse - WON'T STAND DOWN
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 27-04-2025 02:53:01 ]![]()
Ik werk weer halve dagen sinds een paar maanden, daar past doorbolken met halve liters tot 7:00u des ochtends niet meer bij, ook niet in het weekend.quote:![]()
UItzondering voor 31 mei uiteraard.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Juist in het weekend ik, door de week saaie pief en op tijd bed en braaf zijn...maaar des weekends helemaal van God losquote:Op zondag 27 april 2025 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik werk weer halve dagen sinds een paar maanden, daar past doorbolken met halve liters tot 7:00u des ochtends niet meer bij, ook niet in het weekend.![]()
UItzondering voor 31 mei uiteraard.![]()
![]()
Ja, maar ik ben afgelopen week 49 geworden, er komt een tijd dat je eens gas terug moet gaan nemen.quote:Op zondag 27 april 2025 02:52 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Juist in het weekend ik, door de week saaie pief en op tijd bed en braaf zijn...maaar des weekends helemaal van God los"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
I've opened my eyes and counted the lies
And now it is clearer to me
You are just a user and an abuser
And I refuse to take it
![]()
![]()
![]()
Ouwe lulquote:Op zondag 27 april 2025 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben afgelopen week 49 geworden, er komt een tijd dat je eens gas terug moet gaan nemen.ben iets jonger, 42
![]()
![]()
Dat maakt een wereld van verschil, geloof mequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De Zeeuwse deathmetalband "Gorefest" uit de jaren 90 had hier ook nog wel een vrij toepasselijk nummer over trouwens:
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij bent degene met ervaring, dus ik ga het zien.quote:Op zondag 27 april 2025 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat maakt een wereld van verschil, geloof me
Voorlopig nog fit zat![]()
![]()
Haha nog zo’n ouwe lul in DTS.quote:Op zondag 27 april 2025 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben afgelopen week 49 geworden, er komt een tijd dat je eens gas terug moet gaan nemen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
60+?quote:Op zondag 27 april 2025 02:56 schreef Shii het volgende:
Ik zal maar niets zeggen, heb vanochtend nog m'n leeftijd gedropt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Leeftijd is maar een getal zegt men, geen idee hoe oud je bent maar vast jong van geestquote:Op zondag 27 april 2025 02:56 schreef Shii het volgende:
Ik zal maar niets zeggen, heb vanochtend nog m'n leeftijd gedropt.![]()
![]()
60-quote:quote:Op zondag 27 april 2025 02:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal zegt men, geen idee hoe oud je bent maar vast jong van geest![]()
![]()
Zoals Mike Tyson al zei voor zijn gevecht met Jake Paul: "We'll see how old I am come fight night!". Fight night being 31 mei dus.quote:
Grrrrrrrr last one standing na alle bier, shotjes en slagroom.
Ja, jij lust ze ook wel hequote:Op zondag 27 april 2025 03:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals Mike Tyson al zei voor zijn gevecht met Jake Paul: "We'll see how old I am come fight night!". Fight night being 31 mei dus.
Grrrrrrrr last one standing na alle bier, shotjes en slagroom.![]()
![]()
![]()
https://aedtilburg.nl/images/Overzicht_openbare_AED.pdfquote:Op zondag 27 april 2025 03:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals Mike Tyson al zei voor zijn gevecht met Jake Paul: "We'll see how old I am come fight night!". Fight night being 31 mei dus.
Grrrrrrrr last one standing na alle bier, shotjes en slagroom.
Die heb ik gedownload. Misschien kan het 31 mei het leven van een van de bejaarden redden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
I still got a couple of rounds left in me. Moet alleen wel de gevechten een beetje uitkiezen tegenwoordig dus.quote:
Jij bent net zo oud als ik pik.quote:Op zondag 27 april 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://aedtilburg.nl/images/Overzicht_openbare_AED.pdf
Die heb ik gedownload. Misschien kan het 31 mei het leven van een van de bejaarden redden.Durf te wedden dat wij samen met @Harrie om 06:00 de Nacht uitlopen klagend over hoe die jonkies niet meer kunnen zuipen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: