Ik vraag mij af of dat echt zo makkelijk werkt. Sure, ik val ook op door mijn silhouet, maar mijn gezicht zal niet zó erg veranderen lijkt mij.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:01 schreef 2thmx het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon afvallen, kleine kans dat iemand je dan nog herkent.
Probeer 't eens. Mocht je dan toch nog herkend worden, dan kan je altijd nog aan vergelijkbare beroemdheden (bijvoorbeeld Rapper Sjors of Zanger Rinus) vragen hoe zij met hun bekendheid omgaan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat echt zo makkelijk werkt. Sure, ik val ook op door mijn silhouet, maar mijn gezicht zal niet zó erg veranderen lijkt mij.
Ja FOK!quote:
Het was een geweldig concept, live keyboard verzoeknummertjes spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
zeer simpele content waar in ik eigenlijk maar wat deed
Begriepstquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het was een geweldig concept, live keyboard verzoeknummertjes spelen.
Ticket to the tropics genotik vind het oprecht jammer dat je niet meer op youtube zit, maar ik begriepst het wel.
Vooral tiktok is pure kanker, of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja FOK!
Maar niet meer de sociale media zoals een YouTube/TikTOk.
Laat die leeftijdsgrens er maar komen, ga lekker buiten spelenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
Taalgebruik.
Daar zit wel veel jeugd die het vooral geen ene bal kunnen schelen hoe/wat voor opmerkingen ze plaatsen, en dat kunnen de meest pittig beledigende opmerkingen zijn..
Het voordeel is dat de hele meme waar jij in zit steeds minder zal worden. Er zijn continu nieuwe memes, en hoe langer jij niet actief bent op de sociale media, hoe meer mensen jouw meme zullen vergeten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
HELP. * Ik zit overigens nu al een x aantal jaar niet meer op social media en toch blijft het tot op zekere hoogte dus nog leven. Fijne koningsdag lieve mensen!
Het is voor mijn gevoel wel al wat minder. Maar er zijn nog steeds lui op een YouTube en een TikTok die oude filmpjes heruploaden of mij in edits gooien van filmpjes. Dus vraag mij af hoe lang het daadwerkelijk gaat duren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het voordeel is dat de hele meme waar jij in zit steeds minder zal worden. Er zijn continu nieuwe memes, en hoe langer jij niet actief bent op de sociale media, hoe meer mensen jouw meme zullen vergeten.
Waarschijnlijk is het bij jou al minder erg dan vier jaar geleden, en over vier jaar zal jij nog verder in de vergetelheid raken. Vooral ook als jij er door de jaren heen anders uit gaat zien.
Het probleem zit in de buitenwereld, de mensen herkennen je, en reageren daarop (door te roepen, over je te praten, of door anders te reageren als ze bijvoorbeeld als ober of kassabediende hun werk doen).quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is voor mijn gevoel wel al wat minder. Maar er zijn nog steeds lui op een YouTube en een TikTok die oude filmpjes heruploaden of mij in edits gooien van filmpjes. Dus vraag mij af hoe lang het daadwerkelijk gaat duren.
het is zéker minder dan 4 jaar terug toen ik in mijn "hype" zat. Dat is wel fijn. Maar het is er nog steeds, en dat vind ik lastiger en lastiger worden.
Het probleem zit 'm ook in de buitenwereld. Dat is absoluut zo, alleen ik ga er wel op een bepaalde manier mee om, en dat moet ook niet. Hoe maak ik zoiets dan (weer) normaal voor mezelf? Dat ik niet denk "och nee he" maar "gezellig"quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het probleem zit in de buitenwereld, de mensen herkennen je, en reageren daarop (door te roepen, over je te praten, of door anders te reageren als ze bijvoorbeeld als ober of kassabediende hun werk doen).
Je kunt de buitenwereld moeilijk veranderen. Hoogstens zou je je uiterlijk nog drastisch kunnen veranderen, maar daar moet je maar ook net zin in hebben.
Het beste wat je kan doen is ervoor zorgen dat je minder last hebt van de reacties. Een manier vinden om er gewoon mee om te gaan. En dat kan best lastig zijn (schat ik zo in).
Ik denk dat het normaal is om het niet leuk te vinden. Zoals je al schreef zijn veel reacties niet leuk (opdringerig). Je kunt wat pijn verzachten door vriendelijk te zijn, als jij vriendelijk doet, krijg je ook een vriendelijke reactie terug. En als mensen blijven plakken, kun je zeggen dat je weer door moet, naar werk, boodschappen etc. Dat snappen de meeste mensen ook wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm ook in de buitenwereld. Dat is absoluut zo, alleen ik ga er wel op een bepaalde manier mee om, en dat moet ook niet. Hoe maak ik zoiets dan (weer) normaal voor mezelf? Dat ik niet denk "och nee he" maar "gezellig"
Daarom zit ik ook niet meer op sociale media sinds eind 2023.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:28 schreef Christiane. het volgende:
Dat hele social media is een grote beerput vol stront.
Blijf er zo ver mogelijk vandaan.
Vooral jij moet dat onderhand weten.
Sociale media is vevloekt.
Fok is ook de online wereld.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet meer op sociale media sinds eind 2023.
Ben gestopt nadat ik een relatie kreeg, wilde haar niet meenemen de ellende in ondanks dat dat toen ook al over was maar better safe than sorry. Besloot alles te stoppen. Relatie ging vorig jaar rond deze tijd uit maar heb niet de behoefte ooit nog 1 voet te zetten in de online wereld.
Waar ben je nu dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:
Relatie ging vorig jaar rond deze tijd uit maar heb niet de behoefte ooit nog 1 voet te zetten in de online wereld.
Ja, maar is toch anders dan "de" online wereld waar ik mij eerst bevond (en ben weggegaan) YouTUbe/TikTok/Insta/Twitch etc.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:40 schreef Christiane. het volgende:
[..]
Fok is ook de online wereld.
Iedereen kan meekijken he?
En iedereen weet onderhand wel wie je bent...
Ja hurr durrdurrquote:
Wordt wakker maat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, maar is toch anders dan "de" online wereld waar ik mij eerst bevond (en ben weggegaan) YouTUbe/TikTok/Insta/Twitch etc.
Had het hier bij gelaten, ieder weldenkend mens weet dat de online wereld heel hard kan zijn, daarom zijn veel users op FOK! erg gesteld op hun privacy en geef iedereen groot gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja hurr durrdurr
Dit is ook online. Maar dit is niet "laat ik m'n kop filmen en online zetten" wereld.
Achteraf gezien baal ik ook onwijs dat ik door mijn eigen onzekerheid, en het willen hebben van validatie besloot om op die manier op internet te gaanquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had het hier bij gelaten, ieder weldenkend mens weet dat de online wereld heel hard kan zijn, daarom zijn veel users op FOK! erg gesteld op hun privacy en geef iedereen groot gelijk.
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
Je snapt toch hopelijk wel dat dit anders is dan wanneer ik mezelf film en dat upload naar een platform voor content creators.... Toch?
Tuurlijk is dit ook online, maar er is wel onderscheid tussen tekst en video.
Valt nu nog weinig aan te doen ja, de jeugd die jou nu als meme zien gaat ook ouder worden en je vergeten dus blijf gewoon onder de radar en je raakt vanzelf weer terug in de anonimiteit voor zo ver mogelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Achteraf gezien baal ik ook onwijs dat ik door mijn eigen onzekerheid, en het willen hebben van validatie besloot om op die manier op internet te gaanHet begon leuk, het eindigde vrij intens, en had nooit verwacht dat het mij dit zou geven. Als ik terug kon gaan, nou...
Het is triest...quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:47 schreef Christiane. het volgende:
[..]
Ja snap ik.
Ik krijg er weinig van mee. Ik zit zelf totaal niet op dat soort media. Totaal niet boeiend vind ik het.
Dat mensen er zo door in de problemen komen vind ik echt mensonterendvooral de jeugd...
Laten we 't hopen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Valt nu nog weinig aan te doen ja, de jeugd die jou nu als meme zien gaat ook ouder worden en je vergeten dus blijf gewoon onder de radar en je raakt vanzelf weer terug in de anonimiteit voor zo ver mogelijk.
In RL zou ik alles met een kleine glimlach opvatten ook al krijg je er van binnen verdriet van, ooit zal dat over gaan.
De volgende generatie jongeren krijgen weer een nieuwe platform met nieuwe mensen en nieuwe meme's, als wij lachen om de dingen van vroeger snapt de jeugd van nu daar ook vrij weinig van en noemen ons boomers, de jeugd die nu om jou lacht gaan ook volwassen worden in inzien dat het allemaal nergens over gaat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laten we 't hopen.
Het internet vergeet nooit, en mensen heruploaden oude filmpjes, gebruiken ze voor edits. De hele rambam. Dus hoop vooral dat het ooit inderdaad minder word
Je doet er zelf aan mee maat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Valt nu nog weinig aan te doen ja, de jeugd die jou nu als meme zien gaat ook ouder worden en je vergeten dus blijf gewoon onder de radar en je raakt vanzelf weer terug in de anonimiteit voor zo ver mogelijk.
In RL zou ik alles met een kleine glimlach opvatten ook al krijg je er van binnen verdriet van, ooit zal dat over gaan.
Dat klopt, het jeukt mij af en toe nog steeds om een gifje te plaatsen in bepaalde topics. maar hier op FOK! kent iedereen TS al van voor de filmpjes en social media, buiten FOK! heb ik nou nooit een reden om TS te noemen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:53 schreef Christiane. het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee maat.
Zo werkt het internet...
R-woud93 in ONZ / [ronde 56 Het Dodetopicspel #13317] Koningsnacht
Dat is het gevaar van internet...quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klopt, het jeukt mij af en toe nog steeds om een gifje te plaatsen in bepaalde topics. maar hier op FOK! kent iedereen TS al van voor de filmpjes en social media, buiten FOK! heb ik nou nooit een reden om TS te noemen.
FOK! is een wereld op zichzelf, iedereen weet binnen 10 posts te zeggen wat het vorige account van user @RedShoe was, als je dat allemaal niet meer zou willen moet je jezelf online verbannen helaas.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is het gevaar van internet...
Het zegt trouwens al genoeg dat het jeukt om bepaalde gifjes van TS te plaatsen. Topics op FOK worden ook door duizenden mensen bekeken.
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
FOK! is een wereld op zichzelf, iedereen weet binnen 10 posts te zeggen wat het vorige account van user @:redshoe was, als je dat allemaal niet meer zou willen moet je jezelf online verbannen helaas.
Van mij hoef je niet te gaan hoor, probeer meer een punt te makenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Valt mee hoor.![]()
Maar is wel beter om jezelf van het internet te verbannen.
Kloonintuitie en weten welke post een user 6 maanden geleden heeft gemaakt waarmee je hem nu kan terugslaanquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
FOK! is een wereld op zichzelf, iedereen weet binnen 10 posts te zeggen wat het vorige account van user @:redshoe was, als je dat allemaal niet meer zou willen moet je jezelf online verbannen helaas.
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:15 schreef RedShoe het volgende:
Die woud tochCklowntje
Ik ga wel lekker. Zo klaar met die social horror..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |