abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2025 @ 18:50:07 #1
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217473659
Tsja... Waar moet ik beginnen het is nog al een lang en complex verhaal i guess:

Een jaar of 4 geleden heb ik op social media onverwachts een behoorlijke klapper gemaakt met mijn (in mijn ogen) zeer simpele content waar in ik eigenlijk maar wat deed. Maar toch viel dit op en had ik in een vrij korte periode (2-3 maanden) een kleine 100.000 Volgers verspreid over een aantal platformen.

Dit zorgde voor leuke samenwerkingen, er zijn mooie deuren open gegaan, en ik heb er leuk aan verdiend. Er is helaas ook een ontzettend grote keerzijde aan vast zitten te komen en dat is dat delen van filmpjes ook gebruikt zijn puur om te worden "gememed" wat betekent dit? Dat ik onderdeel ben geworden onbedoeld van de meme-cultuur. Zou je denken, is toch leuk? Maar dat is iets waar veel mensen zich op verkijken. (buiten het feit om dat ik nu al ruim 2 jaar van Sociale Media af ben en er nog steeds "memes" gemaakt worden of zelfs oude content herupload word soms)

- Ik word herkend door jeugd want Meme. Soms komen ze naar mij toe voor een foto/soms voor een praatje, soms hoor je ze over je praten, maar je voelt vooral ogen branden. Je voelt dat ze weten wie je bent.

- Jeugd heeft geen respect voor privacy of normen/waarden, dus als ze mij ergens zien lopen of zelfs rijden dan word mijn naam geroepen of iets anders wat ze dan lollig vinden en rijden (want ze zijn vaak of op de scooter of op fietsen) ze filmend voorbij.

- Jeugd veranderd in NPCs in welke setting dan ook. Komen ze naar mij toe soms voor een praatje, soms voor een foto. Nou heb ik daar oprecht geen moeite mee hoor als ze het netjes vragen. Maar waar ik wél moeite mee heb is dat als je met vrienden in de kroeg staat of je loopt met wat mensen buiten dat ze niet denken "oh, hij is met mensen. Laat hem maar" maar dat ze denken "ik ken hem, laat ik naar hem toe gaan, dat mag ik doen, want ik weet wie hij is" en als je dan zegt joh liever even niet nu dan zijn ze nog beledigd ook.

- Het heeft mij m'n relatie gekost. Waarom? Het herkend worden brak haar op. Nou kwam dit denk ik meer door haar eigen onzekerheden die ze op andere mensen projecteerden, want waar ik nog zoiets heb van "het boeit mij niet zo dat ze om mij lachen en mij af en toe aanspreken" had zij zoiets van "ze vinden je niet oprecht leuk, ze lachen je uit en ik ben bang dat ze mij ook gaan aanspreken als "de vriendin van" " wat natuurlijk ridicuul is om te denken, maar dat ter zijden. Als wij ergens liepen maakte ze ook vaak de opmerking "je word weer herkend!" terwijl ik op dat moment totaal niet bezig was met of iemand mij wel/niet herkende, wat boeit mij dat. Maar, mede doordat zij op het laatst ook niets meer met mij wilde ondernemen (zelfs boodschappen deden we gescheiden) heeft het mij best wel een knauw gegeven. Elke keer als ik herkend werd hadden wij er een gesprek over in de avond want in haar woorden "we zijn onze anonimiteit kwijt" en ze durfde niet lovey dovey met mij over straat uit angst dat zij dus met mij zou worden geassocieerd. Mijn ex wist overigens al lang voordat wij een relatie kregen wie ik was en hoe "populair" ik was

Dit laatste gezegd hebbende merk ik dat hoewel ik het herkend worden persé echt niet vervelend vind, en het ook wel grappig vind af en toe als er jeugd naar mij toe komt voor een foto want waar hébben we het over. Het zijn interacties van 10-15 seconden per keer, en als ik nee zeg maken ze 'm stiekem. Merk ik dat ik het wél steeds moeilijker begin te vinden om die "knop" om te zetten en gewoon geen fuck te geven als ik buiten wil lopen of iets met vrienden wil ondernemen, waarom? Er zijn heel veel mensen in mijn vriendenkring die leuke dingen aan het doen zijn en ik merk dat ik op voorhand al denk "het is ontzettend druk, straks word ik weer regelmatig herkend terwijl ik gewoon lekker wil genieten" en ik vraag mij af wat ik kan doen om die knop gewoon om te houden en te denken "oh je wil een foto? Joh prima" en het niet mijn dag te laten vergallen.

En ik merk dat dit soort eh "resentment" (Nederlandse woord is volgens mij wrok) er echt pas is sinds mijn ex het heeft uitgemaakt met mij mede hier om, en ik het ben gaan zien als een issue. Vrienden om mij heen vinden het niet vervelend, de vrouw waarmee ik heb gedate nadat het uit was met mijn ex vond het ook niet vervelend (haar woorden: "het boeit ze niet wie ik ben, ze hebben geen associatie bij mij, het gaat ze om jou" wat ik overigens ook ongeveer zo keer op keer uitlegde aan m'n ex, ze weten niet wie jij bent, dus het maakt ze niet uit wie er naast mij loopt) en eigenlijk vind NIEMAND het vervelend, maar merk dat door die ervaring(en) met mijn ex ik nu op een punt ben dat het mij wel ergens wat gaat benadelen en ik niet meer echt lekker die knop kan omzetten, en dat vind ik super jammer want ik ben een ongelofelijke sociale blije gast en onderneem grááág dingen met mensen, maar om de een of andere reden ben ik er gewoon "ff" de grip op kwijt.

Ik vraag mij af of anderen mij hier bij kunnen helpen/adviezen/tips kunnen geven, of misschien ook vanuit persoonlijke ervaring kunnen spreken over hoe ik hier weer het beste grip op terug kan krijgen. Want zoals ik al zei, ik heb het nooit als een last ervaren of als iets vervelends, tot mijn ex partner. En daarna (ondanks dat mensen het niet vervelend vonden) er zelf ook een "probleem" van begon te maken tot op het punt waar we nu zijn, dat ik ook vooral gewoon bang ben, als ik met andere mensen ben dat zij OOK op den duur gaan denken "oh, ik vind het wel erg vervelend.... Want...." maar nu dus ook bij mezelf dat ik denk "och... Misschien word ik wel weer herkend..." en sta ik constant aan.

HELP. * Ik zit overigens nu al een x aantal jaar niet meer op social media en toch blijft het tot op zekere hoogte dus nog leven. Fijne koningsdag lieve mensen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Grotetijd op 26-04-2025 19:40:36 ]
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217473710
Je kan natuurlijk ook gewoon afvallen, kleine kans dat iemand je dan nog herkent.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 26 april 2025 @ 19:05:46 #3
508590 Grotetijd
pi_217473743
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 april 2025 19:01 schreef 2thmx het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon afvallen, kleine kans dat iemand je dan nog herkent.
Ik vraag mij af of dat echt zo makkelijk werkt. Sure, ik val ook op door mijn silhouet, maar mijn gezicht zal niet zó erg veranderen lijkt mij.
Well, life can be a riot
pi_217473795
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of dat echt zo makkelijk werkt. Sure, ik val ook op door mijn silhouet, maar mijn gezicht zal niet zó erg veranderen lijkt mij.
Probeer 't eens. Mocht je dan toch nog herkend worden, dan kan je altijd nog aan vergelijkbare beroemdheden (bijvoorbeeld Rapper Sjors of Zanger Rinus) vragen hoe zij met hun bekendheid omgaan.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 26 april 2025 @ 19:21:35 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217473845
Je bent te lief, je moet meer mensen voor hun hoerenmuil rammen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 26 april 2025 @ 19:24:30 #6
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217473871
Geef die kinderen een lik aan de bek en loop gewoon door.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217473928

[ Bericht 100% gewijzigd door Edensnator op 26-04-2025 19:36:42 ]
Edensnator over 'n out
pi_217474109
Je zit wel op sociale media.
  zaterdag 26 april 2025 @ 20:09:12 #9
508590 Grotetijd
pi_217474127
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:06 schreef SoS87 het volgende:
Je zit wel op sociale media.
Ja FOK!
Maar niet meer de sociale media zoals een YouTube/TikTOk.
Well, life can be a riot
pi_217474130
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
zeer simpele content waar in ik eigenlijk maar wat deed
Het was een geweldig concept, live keyboard verzoeknummertjes spelen.
Ticket to the tropics genot _O_ ik vind het oprecht jammer dat je niet meer op youtube zit, maar ik begriepst het wel.
pindazakje
  zaterdag 26 april 2025 @ 20:11:23 #11
508590 Grotetijd
pi_217474135
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Het was een geweldig concept, live keyboard verzoeknummertjes spelen.
Ticket to the tropics genot _O_ ik vind het oprecht jammer dat je niet meer op youtube zit, maar ik begriepst het wel.
Begriepst _O_
Het is jammer, maar mede door hoe alles is gelopen heb ik er geen behoefte meer aan. En dat ik zo'n "meme" ben geworden vond ik in het begin heel leuk, maar zoals je leest....
Well, life can be a riot
pi_217474137
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:09 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ja FOK!
Maar niet meer de sociale media zoals een YouTube/TikTOk.
Vooral tiktok is pure kanker, of niet? :P
  zaterdag 26 april 2025 @ 20:13:35 #13
508590 Grotetijd
pi_217474158
Taalgebruik.
Daar zit wel veel jeugd die het vooral geen ene bal kunnen schelen hoe/wat voor opmerkingen ze plaatsen, en dat kunnen de meest pittig beledigende opmerkingen zijn..
Well, life can be a riot
pi_217474241
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
Taalgebruik.
Daar zit wel veel jeugd die het vooral geen ene bal kunnen schelen hoe/wat voor opmerkingen ze plaatsen, en dat kunnen de meest pittig beledigende opmerkingen zijn..
Laat die leeftijdsgrens er maar komen, ga lekker buiten spelen
pi_217474249
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
HELP. * Ik zit overigens nu al een x aantal jaar niet meer op social media en toch blijft het tot op zekere hoogte dus nog leven. Fijne koningsdag lieve mensen!
Het voordeel is dat de hele meme waar jij in zit steeds minder zal worden. Er zijn continu nieuwe memes, en hoe langer jij niet actief bent op de sociale media, hoe meer mensen jouw meme zullen vergeten.

Waarschijnlijk is het bij jou al minder erg dan vier jaar geleden, en over vier jaar zal jij nog verder in de vergetelheid raken. Vooral ook als jij er door de jaren heen anders uit gaat zien.
  zaterdag 26 april 2025 @ 20:26:06 #16
508590 Grotetijd
pi_217474271
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het voordeel is dat de hele meme waar jij in zit steeds minder zal worden. Er zijn continu nieuwe memes, en hoe langer jij niet actief bent op de sociale media, hoe meer mensen jouw meme zullen vergeten.

Waarschijnlijk is het bij jou al minder erg dan vier jaar geleden, en over vier jaar zal jij nog verder in de vergetelheid raken. Vooral ook als jij er door de jaren heen anders uit gaat zien.
Het is voor mijn gevoel wel al wat minder. Maar er zijn nog steeds lui op een YouTube en een TikTok die oude filmpjes heruploaden of mij in edits gooien van filmpjes. Dus vraag mij af hoe lang het daadwerkelijk gaat duren.
het is zéker minder dan 4 jaar terug toen ik in mijn "hype" zat. Dat is wel fijn. Maar het is er nog steeds, en dat vind ik lastiger en lastiger worden.
Well, life can be a riot
pi_217474433
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Het is voor mijn gevoel wel al wat minder. Maar er zijn nog steeds lui op een YouTube en een TikTok die oude filmpjes heruploaden of mij in edits gooien van filmpjes. Dus vraag mij af hoe lang het daadwerkelijk gaat duren.
het is zéker minder dan 4 jaar terug toen ik in mijn "hype" zat. Dat is wel fijn. Maar het is er nog steeds, en dat vind ik lastiger en lastiger worden.
Het probleem zit in de buitenwereld, de mensen herkennen je, en reageren daarop (door te roepen, over je te praten, of door anders te reageren als ze bijvoorbeeld als ober of kassabediende hun werk doen).

Je kunt de buitenwereld moeilijk veranderen. Hoogstens zou je je uiterlijk nog drastisch kunnen veranderen, maar daar moet je maar ook net zin in hebben.

Het beste wat je kan doen is ervoor zorgen dat je minder last hebt van de reacties. Een manier vinden om er gewoon mee om te gaan. En dat kan best lastig zijn (schat ik zo in).
  zaterdag 26 april 2025 @ 20:55:48 #18
508590 Grotetijd
pi_217474496
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het probleem zit in de buitenwereld, de mensen herkennen je, en reageren daarop (door te roepen, over je te praten, of door anders te reageren als ze bijvoorbeeld als ober of kassabediende hun werk doen).

Je kunt de buitenwereld moeilijk veranderen. Hoogstens zou je je uiterlijk nog drastisch kunnen veranderen, maar daar moet je maar ook net zin in hebben.

Het beste wat je kan doen is ervoor zorgen dat je minder last hebt van de reacties. Een manier vinden om er gewoon mee om te gaan. En dat kan best lastig zijn (schat ik zo in).
Het probleem zit 'm ook in de buitenwereld. Dat is absoluut zo, alleen ik ga er wel op een bepaalde manier mee om, en dat moet ook niet. Hoe maak ik zoiets dan (weer) normaal voor mezelf? Dat ik niet denk "och nee he" maar "gezellig"
Well, life can be a riot
pi_217474524
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Het probleem zit 'm ook in de buitenwereld. Dat is absoluut zo, alleen ik ga er wel op een bepaalde manier mee om, en dat moet ook niet. Hoe maak ik zoiets dan (weer) normaal voor mezelf? Dat ik niet denk "och nee he" maar "gezellig"
Ik denk dat het normaal is om het niet leuk te vinden. Zoals je al schreef zijn veel reacties niet leuk (opdringerig). Je kunt wat pijn verzachten door vriendelijk te zijn, als jij vriendelijk doet, krijg je ook een vriendelijke reactie terug. En als mensen blijven plakken, kun je zeggen dat je weer door moet, naar werk, boodschappen etc. Dat snappen de meeste mensen ook wel.
  zaterdag 26 april 2025 @ 21:26:31 #20
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_217474722
Ik ben ook dik en erg bekend en gewild, maar ik heb overal schijt aan. Ik zuip ook dagelijks als een malle dus ik denk nergens te lang over na, zou je ook moeten doen. Mij krijgt de wereld niet klein!!!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_217475254
Dat hele social media is een grote beerput vol stront.
Blijf er zo ver mogelijk vandaan.
Vooral jij moet dat onderhand weten.

Sociale media is vevloekt.
Mijn leven is een sprookje
Een duivels sprookje
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:37:42 #22
508590 Grotetijd
pi_217475339
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:28 schreef Christiane. het volgende:
Dat hele social media is een grote beerput vol stront.
Blijf er zo ver mogelijk vandaan.
Vooral jij moet dat onderhand weten.

Sociale media is vevloekt.
Daarom zit ik ook niet meer op sociale media sinds eind 2023.
Ben gestopt nadat ik een relatie kreeg, wilde haar niet meenemen de ellende in ondanks dat dat toen ook al over was maar better safe than sorry. Besloot alles te stoppen. Relatie ging vorig jaar rond deze tijd uit maar heb niet de behoefte ooit nog 1 voet te zetten in de online wereld.
Well, life can be a riot
pi_217475371
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Daarom zit ik ook niet meer op sociale media sinds eind 2023.
Ben gestopt nadat ik een relatie kreeg, wilde haar niet meenemen de ellende in ondanks dat dat toen ook al over was maar better safe than sorry. Besloot alles te stoppen. Relatie ging vorig jaar rond deze tijd uit maar heb niet de behoefte ooit nog 1 voet te zetten in de online wereld.
Fok is ook de online wereld.
Iedereen kan meekijken he?
En iedereen weet onderhand wel wie je bent...
Een duivels sprookje
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 22:41:18 #24
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217475382
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:
Relatie ging vorig jaar rond deze tijd uit maar heb niet de behoefte ooit nog 1 voet te zetten in de online wereld.
Waar ben je nu dan?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:41:24 #25
508590 Grotetijd
pi_217475385
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:40 schreef Christiane. het volgende:

[..]
Fok is ook de online wereld.
Iedereen kan meekijken he?
En iedereen weet onderhand wel wie je bent...
Ja, maar is toch anders dan "de" online wereld waar ik mij eerst bevond (en ben weggegaan) YouTUbe/TikTok/Insta/Twitch etc.
Well, life can be a riot
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:41:50 #26
508590 Grotetijd
pi_217475391
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:41 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Waar ben je nu dan?
Ja hurr durrdurr :')
Dit is ook online. Maar dit is niet "laat ik m'n kop filmen en online zetten" wereld.
Well, life can be a riot
pi_217475401
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ja, maar is toch anders dan "de" online wereld waar ik mij eerst bevond (en ben weggegaan) YouTUbe/TikTok/Insta/Twitch etc.
Wordt wakker maat. :o
Online is online....
Alles wat je hier post is online.
Een duivels sprookje
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 22:43:38 #28
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217475409
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ja hurr durrdurr :')
Dit is ook online. Maar dit is niet "laat ik m'n kop filmen en online zetten" wereld.
Had het hier bij gelaten, ieder weldenkend mens weet dat de online wereld heel hard kan zijn, daarom zijn veel users op FOK! erg gesteld op hun privacy en geef iedereen groot gelijk.
~FEYENOORD~
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:43:55 #29
508590 Grotetijd
pi_217475411
Je snapt toch hopelijk wel dat dit anders is dan wanneer ik mezelf film en dat upload naar een platform voor content creators.... Toch? :@
Tuurlijk is dit ook online, maar er is wel onderscheid tussen tekst en video.
Well, life can be a riot
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:44:55 #30
508590 Grotetijd
pi_217475419
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:43 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Had het hier bij gelaten, ieder weldenkend mens weet dat de online wereld heel hard kan zijn, daarom zijn veel users op FOK! erg gesteld op hun privacy en geef iedereen groot gelijk.
Achteraf gezien baal ik ook onwijs dat ik door mijn eigen onzekerheid, en het willen hebben van validatie besloot om op die manier op internet te gaan :@ Het begon leuk, het eindigde vrij intens, en had nooit verwacht dat het mij dit zou geven. Als ik terug kon gaan, nou...
Well, life can be a riot
pi_217475442
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
Je snapt toch hopelijk wel dat dit anders is dan wanneer ik mezelf film en dat upload naar een platform voor content creators.... Toch? :@
Tuurlijk is dit ook online, maar er is wel onderscheid tussen tekst en video.
Ja snap ik.
Ik krijg er weinig van mee. Ik zit zelf totaal niet op dat soort media. Totaal niet boeiend vind ik het.

Dat mensen er zo door in de problemen komen vind ik echt mensonterend :{ vooral de jeugd...
Een duivels sprookje
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 22:49:11 #32
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217475455
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Achteraf gezien baal ik ook onwijs dat ik door mijn eigen onzekerheid, en het willen hebben van validatie besloot om op die manier op internet te gaan :@ Het begon leuk, het eindigde vrij intens, en had nooit verwacht dat het mij dit zou geven. Als ik terug kon gaan, nou...
Valt nu nog weinig aan te doen ja, de jeugd die jou nu als meme zien gaat ook ouder worden en je vergeten dus blijf gewoon onder de radar en je raakt vanzelf weer terug in de anonimiteit voor zo ver mogelijk.

In RL zou ik alles met een kleine glimlach opvatten ook al krijg je er van binnen verdriet van, ooit zal dat over gaan.
~FEYENOORD~
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:50:08 #33
508590 Grotetijd
pi_217475463
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:47 schreef Christiane. het volgende:

[..]
Ja snap ik.
Ik krijg er weinig van mee. Ik zit zelf totaal niet op dat soort media. Totaal niet boeiend vind ik het.

Dat mensen er zo door in de problemen komen vind ik echt mensonterend :{ vooral de jeugd...
Het is triest...
Well, life can be a riot
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:50:59 #34
508590 Grotetijd
pi_217475471
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Valt nu nog weinig aan te doen ja, de jeugd die jou nu als meme zien gaat ook ouder worden en je vergeten dus blijf gewoon onder de radar en je raakt vanzelf weer terug in de anonimiteit voor zo ver mogelijk.

In RL zou ik alles met een kleine glimlach opvatten ook al krijg je er van binnen verdriet van, ooit zal dat over gaan.
Laten we 't hopen.
Het internet vergeet nooit, en mensen heruploaden oude filmpjes, gebruiken ze voor edits. De hele rambam. Dus hoop vooral dat het ooit inderdaad minder word :')
Well, life can be a riot
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 22:53:25 #35
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217475493
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:50 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Laten we 't hopen.
Het internet vergeet nooit, en mensen heruploaden oude filmpjes, gebruiken ze voor edits. De hele rambam. Dus hoop vooral dat het ooit inderdaad minder word :')
De volgende generatie jongeren krijgen weer een nieuwe platform met nieuwe mensen en nieuwe meme's, als wij lachen om de dingen van vroeger snapt de jeugd van nu daar ook vrij weinig van en noemen ons boomers, de jeugd die nu om jou lacht gaan ook volwassen worden in inzien dat het allemaal nergens over gaat.
~FEYENOORD~
pi_217475496
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Je doet er zelf aan mee maat.
Zo werkt het internet...

R-woud93 in ONZ / [ronde 56 Het Dodetopicspel #13317] Koningsnacht
Een duivels sprookje
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 22:55:46 #37
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217475514
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:53 schreef Christiane. het volgende:

[..]
Je doet er zelf aan mee maat.
Zo werkt het internet...

R-woud93 in ONZ / [ronde 56 Het Dodetopicspel #13317] Koningsnacht
Dat klopt, het jeukt mij af en toe nog steeds om een gifje te plaatsen in bepaalde topics. maar hier op FOK! kent iedereen TS al van voor de filmpjes en social media, buiten FOK! heb ik nou nooit een reden om TS te noemen.
~FEYENOORD~
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:05:44 #38
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217475593
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dat klopt, het jeukt mij af en toe nog steeds om een gifje te plaatsen in bepaalde topics. maar hier op FOK! kent iedereen TS al van voor de filmpjes en social media, buiten FOK! heb ik nou nooit een reden om TS te noemen.
Dat is het gevaar van internet...
Het zegt trouwens al genoeg dat het jeukt om bepaalde gifjes van TS te plaatsen. Topics op FOK worden ook door duizenden mensen bekeken.
Don't follow me. I am lost too
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:06:59 #39
505120 RedShoe
pi_217475601
Dat wordt nogal onderschat..
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 23:08:52 #40
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217475613
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:05 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Dat is het gevaar van internet...
Het zegt trouwens al genoeg dat het jeukt om bepaalde gifjes van TS te plaatsen. Topics op FOK worden ook door duizenden mensen bekeken.
FOK! is een wereld op zichzelf, iedereen weet binnen 10 posts te zeggen wat het vorige account van user @RedShoe was, als je dat allemaal niet meer zou willen moet je jezelf online verbannen helaas.
~FEYENOORD~
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:11:25 #41
505120 RedShoe
pi_217475637
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:08 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
FOK! is een wereld op zichzelf, iedereen weet binnen 10 posts te zeggen wat het vorige account van user @:redshoe was, als je dat allemaal niet meer zou willen moet je jezelf online verbannen helaas.
Valt mee hoor. _O-

Maar is wel beter om jezelf van het internet te verbannen.
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 23:13:36 #42
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217475665
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:11 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Valt mee hoor. _O-

Maar is wel beter om jezelf van het internet te verbannen.
Van mij hoef je niet te gaan hoor, probeer meer een punt te maken :P
~FEYENOORD~
pi_217475666
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:08 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
FOK! is een wereld op zichzelf, iedereen weet binnen 10 posts te zeggen wat het vorige account van user @:redshoe was, als je dat allemaal niet meer zou willen moet je jezelf online verbannen helaas.
Kloonintuitie en weten welke post een user 6 maanden geleden heeft gemaakt waarmee je hem nu kan terugslaan _O_
Gebruikte ik deze skills maar voor iets nuttigs -O-
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:15:01 #44
505120 RedShoe
pi_217475684
Die woud toch :+ Cklowntje
Ik ga wel lekker. Zo klaar met die social horror..
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 23:15:53 #45
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217475691
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:15 schreef RedShoe het volgende:
Die woud toch :+ Cklowntje
Ik ga wel lekker. Zo klaar met die social horror..
Tot morgen
~FEYENOORD~
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:23:56 #46
505120 RedShoe
pi_217475752
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:15 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Tot morgen
Ik weet het niet.
pi_217476628
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:23 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik weet het niet.
Vast wel.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zondag 27 april 2025 @ 22:43:46 #48
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217483660
Er vielen mij wel wat tegenstrijdigheden op in jouw verhaal, maar ik heb nu ff te weinig tijd.
Ik kom er op terug
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')