Als je snel bent kun je de eerste zijn. Heb je de beste keusquote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Wanneer zullen de plunderingen hier beginnen denken jullie?
Hebben ze iets gezegd over wanneer de boel weer zou moeten werken?quote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. En we hebben idd geen stroom.
Zijn dat donor nieren?quote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom wachten tot een ander begint? Gewoon lekker prionieren!
Sorry.quote:Op maandag 28 april 2025 18:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk op een opmerking van CL te wachten
Neeeeeeeeeeeeee, blijf.quote:
Sorryquote:Op maandag 28 april 2025 18:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk op een opmerking van CL te wachten
quote:
quote:
Stelletje ramptoeristen. Maagoe, de supermarkt was idd leegquote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom wachten tot een ander begint? Gewoon lekker prionieren!
Nu sinds 5 minuten weerquote:Op maandag 28 april 2025 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben ze iets gezegd over wanneer de boel weer zou moeten werken?
💕quote:
Nog lopen rellen?quote:Op maandag 28 april 2025 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje ramptoeristen. Maagoe, de supermarkt was idd leeg
Oh, nog best lang geduurd dan.quote:
Ik heb mn noodpakket hier maar alvast aangevuld. Dit soort shit gaat hier vast ook gebeuren in de toekomst.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nog best lang geduurd dan.
Hopelijk blijft t werken.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn noodpakket hier maar alvast aangevuld. Dit soort shit gaat hier vast ook gebeuren in de toekomst.
Daar ben ik veuls te lui voor joh.quote:
Met een wijntje op het balkon gekeken naar de rellen, me dunkt.quote:
Industrial size aggregaat? Waaarmee je een dorp een week van stroom kan voorzien?quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Radio met FM, een zaklantaarn, campingkooktoestel en een aggregaat. Wij zijn er klaar voor.
Jezus ik ben geen ziekenhuis.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Industrial size aggregaat? Waaarmee je een dorp een week van stroom kan voorzien?
Dat is meer mijn ding ja.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een wijntje op het balkon gekeken naar de rellen, me dunkt.
Oja, rellen is alleen voor plebs natuurlijkquote:
U riep?quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, rellen is alleen voor plebs natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |