Lekker actueel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou best een goede politieke uitspraak kunnen zijn dit.
Nu nog hun vlag in de vloer van een moskee steken.quote:
Wat vredelievend, nog.quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu nog hun vlag in de vloer van een moskee steken.
Dat ja. Opwarmertje.quote:
Ga je de vlag in de fik steken dan?quote:
Wel lekker warm.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je de vlag in de fik steken dan?
Alles in de fikquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je de vlag in de fik steken dan?
Dan wordt het misschien tijd dat de politie eens gaat controleren of de motoren die daar voorbij rijden wel voldoen aan de geluidsnormen. Liever dat dan dat ze de weg helemaal gesloten verklaren voor motoren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Hm. Ik woon langs een weg die heel populair is bij motorrijders, en iedereen hier ergert zich groen en geel aan de herrie.
Wat mij betreft mag het meteen, dat sluiten. Als we buiten zitten kunnen we ons gezelschap niet eens horen praten als er weer een groep voorbij komt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien tijd dat de politie eens gaat controleren of de motoren die daar voorbij rijden wel voldoen aan de geluidsnormen. Liever dat dan dat ze de weg helemaal gesloten verklaren voor motoren.
Hoe groot zijn die groepen meestal? En maken dan alle motoren van die groep zo'n herrie, of zijn dat er toch maar een paar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:28 schreef Samzz het volgende:
Wat mij betreft mag het meteen, dat sluiten. Als we buiten zitten kunnen we ons gezelschap niet eens horen praten als er weer een groep voorbij komt.
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die groepen meestal? En maken dan alle motoren van die groep zo'n herrie, of zijn dat er toch maar een paar?
Gewoon in brand steken. Choose violence.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.
Ik snap de lol voor motorrijders, maar voor omwonenden is het echt niet leuk.
Gewoon op z'n Reservoir dogs, schieten!quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon in brand steken. Choose violence.
Napalm!quote:
Een Harley is ook wel een echt geluidsmonster jaquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 20 motoren, gok ik. De Harleys maken de meeste herrie, maar de rest eigenlijk ook. Er zijn er maar een paar die 1. zich aan de snelheid houden en 2. qua geluid wat hoger zitten dan een auto.
Bij de politie klagen en zeggen dat ze vesten dragen met Satudarah/Hells Angels/No Surrender erop. Moet je zien hoe snel ze dan ineens gaan controleren.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, I like that one.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij de politie klagen en zeggen dat ze vesten dragen met Satudarah/Hells Angels/No Surrender erop. Moet je zien hoe snel ze dan ineens gaan controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |