Viel best mee, zelfs op de motor.quote:
Jij bent een motormuis. Wat vind jij van motoren zonder (fatsoenlijke) demper?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viel best mee, zelfs op de motor.
Ligt aan de motor. Maar zonder demper is het soms veel te hard.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent een motormuis. Wat vind jij van motoren zonder (fatsoenlijke) demper?
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Hm. Ik woon langs een weg die heel populair is bij motorrijders, en iedereen hier ergert zich groen en geel aan de herrie.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Na een flesje wodka merk je daar weinig meer van.
Zal voortaan wat rustiger rijdenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:03 schreef Samzz het volgende:
Hm. Ik woon langs een weg die heel populair is bij motorrijders, en iedereen hier ergert zich groen en geel aan de herrie.
Kabeltje over de weg spannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.
Ik pak m'n kruisboogquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Paar afschieten en niemand durft er meer langs.
Hier niet.quote:
Daarmee ga je er vanuit dat niemand na aankoop nog wat aan de motor veranderd?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik neem aan dat er gewoon wettelijke normen zijn die bepalen hoeveel geluid een motor mag produceren, en dat motoren die daar niet aan voldoen gewoon niet door de typekeuring heen komen en dus niet verkocht mogen worden?
Er zal ongetwijfeld wel het een en ander gesleuteld worden aan motoren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarmee ga je er vanuit dat niemand na aankoop nog wat aan de motor veranderd?
Dempers kun je er gewoon af halen. Erop voor de keuring, eraf als ie erdoor is. Want blijkbaar moet het hele land horen dat de bestuurder een kleine pik heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik neem aan dat er gewoon wettelijke normen zijn die bepalen hoeveel geluid een motor mag produceren, en dat motoren die daar niet aan voldoen gewoon niet door de typekeuring heen komen en dus niet verkocht mogen worden?
Iedereen vechtuh!quote:
Zou best een goede politieke uitspraak kunnen zijn dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |