ik ben voor de verandering eens live tv aan het kijken...quote:
De tv gids kon mij niet echt bekoren. Dus dan maar Netflixquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben voor de verandering eens live tv aan het kijken...
make up your mind
je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tv gids kon mij niet echt bekoren. Dus dan maar Netflix
geur en geluid?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. De wind staat deze kant op vanuit het centrum.
Ach je moet maar zo denken: Hierna is het weer 364 dagen doodstil.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. De wind staat deze kant op vanuit het centrum.
Toen waren wij alweer thuisquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan komt het daardoor, ik was er pas om 1 uur
Ihostage is ook niet echt bijzonder, maar ik heb een aantal afleveringen battle camp gekeken. Dat ik best vermakelijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk.
normaal zou ik grey's hebben gekeken maar dat was niet deze week
Ik heb Ihostage na een half uurtje zo'n beetje opgegeven, vond het ook niet erg inspirerend.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ihostage is ook niet echt bijzonder, maar ik heb een aantal afleveringen battle camp gekeken. Dat ik best vermakelijk
Ja, valt niet tegen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bios gezien, figurine gekocht en ik heb 'm op bluray.
Ik zit voorlopig wel goed.
Uitstekende film trouwens
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.quote:
dat scheelt, kun je lekker op tijd op bedquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken: Hierna is het weer 364 dagen doodstil.
Ik lig al in bed, maar toch hoor ik de 'muziek'.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt, kun je lekker op tijd op bed
Belachelijk ook, feestende mensen op een zaterdagavond, wie denken ze wel dat ze zijn die vrolijke extravertenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen geluid. Gedreun (bass) eigenlijk alleen. Zo te horen is het geen muziek die ik mis.
dan doe je muziek aan op je mobiel en ga je voor de grijze ruisquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, maar toch hoor ik de 'muziek'.
ik haar oordoppen, grijzige ruis werk beter voor mequote:
Hier zelden nodig gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:08 schreef drakin het volgende:
Paaseitjes zijn geweest
Oranje tompoezen zijn voorbij
Zijn er al pepernoten?
Whut.quote:
Ja, wij posten tenminste gewoon hier op FOK!quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belachelijk ook, feestende mensen op een zaterdagavond, wie denken ze wel dat ze zijn die vrolijke extraverten
Warm badquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, wij posten tenminste gewoon hier op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |