Wordt wel een duur geintje dan, hele bus pur gebruiken voor 1 gaatje en dan die bus na een paar maanden weg kunnen gooien omdat je het niet meer kunt gebruikenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
gewoon eerst pur er in doen, dat zet uit, overtollige er af snijden en dan afwerken
Iew, peutersquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hier straks een peuter met 4 voetjes rond huppelen die ook een plekje voor zijn mandje wil in de woonkamer en daarom heeft de slaapkamer plintjes ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
gewoon eerst pur er in doen, dat zet uit, overtollige er af snijden en dan afwerken
Dat is wel beterquote:
Wanner krijg je hem/haar?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg geen nieuwe foto vandaag
Wel een heel leuk filmpje hoe hij gek aan het doen was
6 mei, rond een uur of half 2. Half 1 landt het vliegtuig.quote:
Enjoyquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
ben er wel klaar mee nu, serietje kijken op tv tot later maar weer, fijne avond mensen
eerst zorgen dat je genoeg gaten hebtquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt wel een duur geintje dan, hele bus pur gebruiken voor 1 gaatje en dan die bus na een paar maanden weg kunnen gooien omdat je het niet meer kunt gebruiken
Hold my tea, terwijl. ik mijn boormachine pakquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst zorgen dat je genoeg gaten hebt
Dat is aardig specifiek.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
6 mei, rond een uur of half 2. Half 1 landt het vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |