Lol niemand gaat het fruit bij Ikea echt aanraken om te kijken of het echt is? Hooguit een kind of een josti doet dat?quote:
Dus je noemt mij nu indirect een josti? Waar haal je het gore lef vandaan!quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Lol niemand gaat het fruit bij Ikea echt aanraken om te kijken of het echt is? Hooguit een kind of een josti doet dat?
Ik durf wel voor een 6,5 te gaan. Misschien een 7 of 7,5 als ik een keer fanatiek schoon heb gemaakt.quote:
Een Ikea huiskamer als toonbare showroom, is per definitie een woonkamer waar nog nooit iemand heeft gewoond, schoner dan dat bestaat praktisch niet?quote:
Ik vind een Ikea showroom nou niet het hoogst haalbare betreft "properheid" daarvoor moet je eerder bij een minimalistisch interieur zijn of een typisch mannen interieur waar een man woont met smetvrees.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:35 schreef marretak het volgende:
[..]
Een Ikea huiskamer als toonbare showroom, is per definitie een woonkamer waar nog nooit iemand heeft gewoond, schoner dan dat bestaat praktisch niet?
Ik deed dat altijd stelen vroeger.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Lol niemand gaat het fruit bij Ikea echt aanraken om te kijken of het echt is? Hooguit een kind of een josti doet dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |