abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217470682
Ik zit lekker even rustig te schijten na wat kwaliteits topa's gelezen te hebben vond ik het wel weer mooi.

Ik trek mijn broek weer op en ik voel een prik, ik dacht het label. Ik wil het goed doen en ik voel iets bewegen, ik pak het vast en ik voel iets bijten in mijn duim.
Ik gooi het eruit en schrik me kapot. Was een flinke duizendpoot van 15 a 20 cm.

Als dit mijn laatste topa is, het was mij een genoegen.

Klacht: ik schrok me kapot.
No bitch to me
  zaterdag 26 april 2025 @ 11:11:39 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217470742
Rip TS heeft schurft nu
Je bent een waardeloze agent.
pi_217470791
RIP aan de kwaliteit toppa's
Ook in moeilijke tijden.
pi_217470951
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 11:00 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zit lekker even rustig te schijten na wat kwaliteits topa's gelezen te hebben vond ik het wel weer mooi.

Ik trek mijn broek weer op en ik voel een prik, ik dacht het label. Ik wil het goed doen en ik voel iets bewegen, ik pak het vast en ik voel iets bijten in mijn duim.
Ik gooi het eruit en schrik me kapot. Was een flinke duizendpoot van 15 a 20 cm.

Als dit mijn laatste topa is, het was mij een genoegen.

Klacht: ik schrok me kapot.
Wat dacht je van die duizendpoot na drie weken blinde darm? Eindelijk vrij en dan dat. Man man man :% _O- _O-
pi_217471118
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 11:46 schreef YoopY het volgende:

[..]
Wat dacht je van die duizendpoot na drie weken blinde darm? Eindelijk vrij en dan dat. Man man man :% _O- _O-
Nee dat kan niet, die is er al jaren uit.

Destijds ook nog hier gepost waarbij ik nog werd gered door de Fok!dokters.
No bitch to me
pi_217471317
Was het maar een rat
pi_217475769
Zo dacht ik een keer dat ik werd aangevallen door een koraalslang maar het bleek gewoon mijn eigen 55cm te zijn. Dat was eerst wel even schrikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')