Baat het niet schaadt het nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:11 schreef tong80 het volgende:
Wegens overweldigende deelname wordt de verkiezing met ongeveer 8 en half dagen verlengd.
Ongeacht wat het kost.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Baat het niet schaadt het niet
Denk dat fok dan al op de fles is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Baat het niet schaadt het niet
Emimich?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:19 schreef Hogwarts het volgende:
2 pt – Die schaaknerd (username vergeten)
Ik heb eens een gtje geklapt met rickokun op lowlandsquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:31 schreef Stepperoller het volgende:
4 pt - @:Penisbaard
2 pt - @:Rickokun
1 pt - @:wolvendagen
Penisbaardgenotquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:31 schreef Stepperoller het volgende:
4 pt - @:Penisbaard
2 pt - @:Rickokun
1 pt - @:wolvendagen
iedereen die ooit op FOk! actief was. Dus ook verbannen, op anoniem gegaan users enzo etc.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef Moonversion het volgende:
vraagje aan @:capuchon_jongen : In hoe verre zijn bovenstaande stemmen geldig?
Bijvoorbeeld
- users die vertrokken(verbannen) zijn (deadprez of penisbaard)
- users die er nu zijn onder een andere naam maar wel genoemd zijn (bv braddie)
- posts zonder het goede format (bv die van mij #32 of #30 )
en wat krijg je als je de eerste prijs haalt? permanent tagje met kleur?
Ja kutzooi, dan wil ik mijn 2 punten aan penisbaard geven ipv tong maar ik kan het niet meer aanpassen, ik dacht dat het niet mocht, beetje laat ditquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
iedereen die ooit op FOk! actief was. Dus ook verbannen, op anoniem gegaan users enzo etc.
Echt een briljant ideequote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:22 schreef Näsenbar het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als iedereen (die dat wil) de titel KLB GOAT zou krijgen? Samen zorgen we er toch voor dat dit zo'n gezellig en leuk subforum is.
Dankjewel! En dan krijgen we allemaal zo'n mooie vermelding bij onze username!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |