Een Belgische werknemer lacht vriendelijk in je gezicht terwijl hij ervan droomt om een hete breinaald in je oog te steken, vandaar die rare managers ook.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hebben die enge manager nodig die ze precies voorkauwt hoe iets gedaan moet worden, lekker micro-managen
Ik denk dat we een hoop leren over wat voor emoties jij ontlokt bij je collegas.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Belgische werknemer lacht vriendelijk in je gezicht terwijl hij ervan droomt om een hete breinaald in je oog te steken, vandaar die rare managers ook.
dat heeft zo'n donut toch niet nodigquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)nut-jalapeno-cheddar
Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
heb je ook andere plaatsen?quote:
Nu Marseille en Toulouse nog?quote:
quote:
quote:
Ik ben een soort popster en levende legende op mijn werkvloer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat we een hoop leren over wat voor emoties jij ontlokt bij je collegas.
Uhuh een bekende bij HR en de vertrouwenspersonen jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een soort popster en levende legende op mijn werkvloer.
Hč hoezo heb jij een Belgisch paspoort.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Heb trouwens m'n Belgische paspoort (met die über lelijke foto) vandaag binnen gekregen. Nee, geen pics.
Zijn dat een beetje jouw mensen, ja he?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh een bekende bij HR en de vertrouwenspersonen ja
schijnen ze er 69 van te hebbenquote:
Was dat een Belgische, dacht een Zwitserse?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Heb trouwens m'n Belgische paspoort (met die über lelijke foto) vandaag binnen gekregen. Nee, geen pics.
Nee mag nog geen Zwitserse aanvragen. Moet nog zo'n 1.5 jaar in dit dorp wonen. Dan mag ik de aanvraag doen, en dan ben je als alles goed gaat een jaar later Zwitserquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat een Belgische, dacht een Zwitserse?
Gaat dat in HEEL Zwitserland zo?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee mag nog geen Zwitserse aanvragen. Moet nog zo'n 1.5 jaar in dit dorp wonen. Dan mag ik de aanvraag doen, en dan ben je als alles goed gaat een jaar later ZwitserDus duurt nog zeker 2.5 jaar.
Nee, het gaat inderdaad in elk dorp andersquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dat in HEEL Zwitserland zo?![]()
Nee, een klein dorpje genaamd Foqueville verzet zich heldhaftig tegen deze bureaucratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |