SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voor veel mensen idd niet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende: ik heb rood fruit vooral uit de vriezer, is echt niet meer te betalen anders
Echt schandalig. Wat dat betreft kan ik echt in m’n handjes knijpen.
Zou voor iedereen betaalbaar moeten zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Smaken verschilquote:rode bessen vind ik ook niets aan, trouwens bramen en frambozen ook niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoeeeequote:Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschilrode bessen vind ik ook niets aan, trouwens bramen en frambozen ook niet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Handje walnoten eten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als kind kon ik echt een kilo rode bessen eten
nu kan mijn lijf de zuurheid niet aan
zelfde met paling, at ik een hele gewoon op
nu zit ik vol na een kwartHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We gaan weer stenen verven. Kitten heeft het weer te pakken hoor.
oh ik heb er nog een in het handschoenen vakje liggen bedenk ik me nu, uit zwitserlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een paling?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik heb er nog een in het handschoenen vakje liggen bedenk ik me nu, uit zwitserland
Bes(t) dan nietquote:
Staat er een moomin op?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe oud is kitten ook weer?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
We gaan weer stenen verven. Kitten heeft het weer te pakken hoor.
Is juist leuk om dingen met je kitten te doen.
Ik was ook altijd aan het knutselen en freubelen met ze, ook met de kleinkidsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
10quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe oud is kitten ook weer?
Is juist leuk om dingen met je kitten te doen.
Ik was ook altijd aan het knutselen en freubelen met ze, ook met de kleinkids
Ja tuurlijk is het leuk. Heel de voorkamer weer vol met tubes acrylverf.
Dat gezucht om de langzaam drogende gesso is wat minderWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Moonquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh man mijn rug
hopelijk heeft dudje beetje puf vanavond om te masserenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En da allemaal voor een steen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
10
Ja tuurlijk is het leuk. Heel de voorkamer weer vol met tubes acrylverf.
Dat gezucht om de langzaam drogende gesso is wat minder
Het is altijd leuk te knutselen maar de rommel erna opruimen is altijd minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze doet er gerust 40quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En da allemaal voor een steen?
Het is altijd leuk te knutselen maar de rommel erna opruimen is altijd minder
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: