Eerlijkheid is allang dood.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms wel, soms nietvind het bijzonder dat mensen een eerlijke wereld willen maar oh nee grapje
Gelukkig niet maar je moet wel goed zoekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijkheid is allang dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
1,84 zag ik vandaag. Dat is te overzien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt er een Tijdelijk Noodfonds Benzine?
Ik moet binnenkort weer tanken.
Niks beste bedoelingen, enkel om op korte termijn een politiek succesje te boeken. "we doen dit voor het hardwerkende volk".quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat er in nederland vaak met geld gestrooid wordt. En met de beste bedoelingen. Maar dat het uiteindelijk vooral geld weggooien is omdat het vaak niet gebruikt wordt waar het voor bedoeld is.
Ja de manier waarop de ondersteuning gedaan wordt stoort me ook. Dat STAP budget was ook zo'n miskleum.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werd ook over PGB gezegd; kom je ook alleen voor in aanmerking bij bepaalde voorwaarden. Mensen zijn goed in het omzeilen van die voorwaarden. Kan zijn dat het hier allemaal super netjes gaat maar het is ook menseigen om misbruik te maken van gratis geld acties
Geef de huurtoeslag aan de verhuurder, zodat die een lagere huur doorberekend aan de huurder. Dan kan de huurder ook het geld niet ergens anders aan besteden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Huurtoeslag = geef geen geld, zorg ervoor dat de huur voor die mensen lager wordt. Blabla, dat soort dingen. En ja snap ook wel dat het makkelijker is om geld te geven logistiek gezien
Ene kant om of andere kant om maakt netto toch geen reet uit? Hoe dan ook betaalt de persoon de huur. Of hij het geld direct krijgt en een hoge huur betaalt, of het geld via de verhuurder gaat en die het doorrekent. Lijkt me trouwens dat er aan die kant van het verhaal ook voldoende gesjoemeld kan worden?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geef de huurtoeslag aan de verhuurder, zodat die een lagere huur doorberekend aan de huurder. Dan kan de huurder ook het geld niet ergens anders aan besteden.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geef de huurtoeslag aan de verhuurder, zodat die een lagere huur doorberekend aan de huurder. Dan kan de huurder ook het geld niet ergens anders aan besteden.
Dat vergt beleid en visie, en daar hebben mensen helaas niet op gestemd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Huurtoeslag = geef geen geld, zorg ervoor dat de huur voor die mensen lager wordt. Blabla, dat soort dingen. En ja snap ook wel dat het makkelijker is om geld te geven logistiek gezien
Faber = beleid.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat vergt beleid en visie, en daar hebben mensen helaas niet op gestemd.
dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je niet met geld om kunt gaan en je het geld aan andere dingen besteed dan waarvoor bedoeld, dan had je het schijnbaar niet echt nodig. Het geld is bedoeld om energie te betalen, niet om sigaretten mee te kopen en vervolgens in de kou te gaan zitten oid.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ene kant om of andere kant om maakt netto toch geen reet uit? Hoe dan ook betaalt de persoon de huur. Of hij het geld direct krijgt en een hoge huur betaalt, of het geld via de verhuurder gaat en die het doorrekent. Lijkt me trouwens dat er aan die kant van het verhaal ook voldoende gesjoemeld kan worden?
Maar verzinnen we nu een fictieve persoon om in teleurgesteld te zijn? Hoe vaak is dat in de praktijk het geval?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat bedoelde ik inderdaad
[..]
als je niet met geld om kunt gaan en je het geld aan andere dingen besteed dan waarvoor bedoeld, dan had je het schijnbaar niet echt nodig. Het geld is bedoeld om energie te betalen, niet om sigaretten mee te kopen en vervolgens in de kou te gaan zitten oid.
Ehh, echt heel vaak daarom wordt al die shit weer afgeschaftquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar verzinnen we nu een fictieve persoon om in teleurgesteld te zijn? Hoe vaak is dat in de praktijk het geval?
Hoelang tot ze failliet zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:36 schreef Flory- het volgende:
Betonblock uit Heerhugowaard mag niet meer naar LEGO verwijzen https://www.nu.nl/economi(...)-lego-verwijzen.html
De pakketautomaat viel buiten de boot bij het noodfonds en kon de energierekening niet meer betalen, denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:39 schreef Flory- het volgende:
Mijn pakketje is wegens technische redenen niet beschikbaar in de pakketautomaat
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
nou dit was feest jongens![]()
ben gestopt bij de immigration op bangkok airport. Kwam bij het hokje van de medewerkster. Ze keek in mijn paspoort , begon in het thai te tellen , zei iets tegen haar collega en begon toen heel snel in het thai tegen mij. Dus begreep er niets van en zij keek steeds geïrriteerder en zei zo van you speak thai you speak thai?!
Dus ik raakte wat in paniek en begon in het thais te stamelen. allerlei fouten en rare zinnen. nou mocht ik dus mee met een andere immigratie vrouw naar de immigratie hoek![]()
Dus ik moest daar wachten. Kwam er weer een andere in het thai tegen mij. weer heel verhaal en ik zo van ik spreek maar een beetje thai...
Kreeg ik een formulier wat ik moest invullen. Wie ik was , hoeveel geld ik heb en wat ik ga doen in thailand. Dus k dan ingevuld. Bankrekening laten zien, ticket voor 15 mei laten zien naar NL...
Nou moeilijk moeilijk. Mevrouw vond dat ik in 6 maanden al thai moet kunnen spreken. Ze vond dat ik voor die nieuwe visa had moeten gaan. de DTV ( wat ik ook ga doen als ik. in NL ben) en dat wat ik nu doe niet de manier is. Ik zei nog van ik heb mijn student visa gecanceld voordat ik naar Japan ging maar dat maakte ook niet uit vond ze ....
Nou toen zei ze dat ik een laatste kans kreeg en mocht ik weer weg
heb wel in mijn broek gepoept
ja moet hier nu voor altijd blijvenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Nooit meer weg gaan dus. Anders kom je er niet meer in.
Spannend wel!quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
ben gestopt bij de immigration op bangkok airport. Kwam bij het hokje van de medewerkster. Ze keek in mijn paspoort , begon in het thai te tellen , zei iets tegen haar collega en begon toen heel snel in het thai tegen mij. Dus begreep er niets van en zij keek steeds geïrriteerder en zei zo van you speak thai you speak thai?!
Dus ik raakte wat in paniek en begon in het thais te stamelen. allerlei fouten en rare zinnen. nou mocht ik dus mee met een andere immigratie vrouw naar de immigratie hoek![]()
Dus ik moest daar wachten. Kwam er weer een andere in het thai tegen mij. weer heel verhaal en ik zo van ik spreek maar een beetje thai...
Kreeg ik een formulier wat ik moest invullen. Wie ik was , hoeveel geld ik heb en wat ik ga doen in thailand. Dus k dan ingevuld. Bankrekening laten zien, ticket voor 15 mei laten zien naar NL...
Nou moeilijk moeilijk. Mevrouw vond dat ik in 6 maanden al thai moet kunnen spreken. Ze vond dat ik voor die nieuwe visa had moeten gaan. de DTV ( wat ik ook ga doen als ik. in NL ben) en dat wat ik nu doe niet de manier is. Ik zei nog van ik heb mijn student visa gecanceld voordat ik naar Japan ging maar dat maakte ook niet uit vond ze ....
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig had je geen drugs in je tas anders had je nu ergens aan een koord gebungeld.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet hier nu voor altijd blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |