Laag vernis. Blijft lang zitten!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond mijn nagels weer laten doen. Maar ik kan geen kleurtje kiezen. /wereldproblemen
Op iedere nagel een andere kleur is geen optie??quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond mijn nagels weer laten doen. Maar ik kan geen kleurtje kiezen. /wereldproblemen
Of gewoon oranje!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op iedere nagel een andere kleur is geen optie??
Nee nee, bleh.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laag vernis. Blijft lang zitten!
Dat kan mijn OCD niet aanquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op iedere nagel een andere kleur is geen optie??
Staat me nietquote:
Ja, doen we zo hard ons best en zoquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drie mooie opties worden gesteld. Maar nee, dat is allemaal niet goed genoeg.
Nou, zoek het dan maar lekker zelf uit.
Ja, echt he.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doen we zo hard ons best en zo
Zal nog eens iets voorstellen als het zo moetquote:
Zei je wat? Ik hoorde je niet door de viool.quote:
Laat het niet vooral zien hoeveel mensen op gratis geld afkomen?quote:In drie dagen tijd hebben ruim 120.000 huishoudens een aanvraag gedaan bij het Tijdelijk Noodfonds Energie. Alleen al in de laatste 24 uur zijn 65.000 aanvragen binnengekomen voor financiële hulp bij het betalen van de energierekening.
Als het in dit tempo doorgaat, is het geld binnen enkele dagen op, stelt het noodfonds vrijdag. "De enorme toestroom aan aanvragen laat zien hoe groot de behoefte aan steun is", meldt het fonds.
Wanneer komt er een Tijdelijk Noodfonds Benzine?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat het niet vooral zien hoeveel mensen op gratis geld afkomen?
nee natuurlijk niet, denk je dat de mens zo werktquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel in aanmerking komen qua inkomen en hoge energiekosten. Dus als die aanmeldingen de mensen zijn die aan de voorwaarden voldoen, is blijkbaar de situatie erger dan waar ze voor gebudgetteerd hebben. Dan is het niet helemaal fair om te zeggen dat het is omdat gratis geld populair is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sterkte, maat!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt er een Tijdelijk Noodfonds Benzine?
Ik moet binnenkort weer tanken.
Tankpasgenotquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt er een Tijdelijk Noodfonds Benzine?
Ik moet binnenkort weer tanken.
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat er in nederland vaak met geld gestrooid wordt. En met de beste bedoelingen. Maar dat het uiteindelijk vooral geld weggooien is omdat het vaak niet gebruikt wordt waar het voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel in aanmerking komen qua inkomen en hoge energiekosten. Dus als die aanmeldingen de mensen zijn die aan de voorwaarden voldoen, is blijkbaar de situatie erger dan waar ze voor gebudgetteerd hebben. Dan is het niet helemaal fair om te zeggen dat het is omdat gratis geld populair is.
Dat werd ook over PGB gezegd; kom je ook alleen voor in aanmerking bij bepaalde voorwaarden. Mensen zijn goed in het omzeilen van die voorwaarden. Kan zijn dat het hier allemaal super netjes gaat maar het is ook menseigen om misbruik te maken van gratis geld actiesquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel in aanmerking komen qua inkomen en hoge energiekosten. Dus als die aanmeldingen de mensen zijn die aan de voorwaarden voldoen, is blijkbaar de situatie erger dan waar ze voor gebudgetteerd hebben. Dan is het niet helemaal fair om te zeggen dat het is omdat gratis geld populair is.
Jammerquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is geen Noodfonds voor.
Ik kan je nu al vertellen dat het niet super netjes gebeurt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werd ook over PGB gezegd; kom je ook alleen voor in aanmerking bij bepaalde voorwaarden. Mensen zijn goed in het omzeilen van die voorwaarden. Kan zijn dat het hier allemaal super netjes gaat maar het is ook menseigen om misbruik te maken van gratis geld acties
Zou mij ook verbazenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat het niet super netjes gebeurt.
Meer dat het geen problemen oplost maar het een tijdelijk doekje voor het bloeden is, zeg maar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat er in nederland vaak met geld gestrooid wordt. En met de beste bedoelingen. Maar dat het uiteindelijk vooral geld weggooien is omdat het vaak niet gebruikt wordt waar het voor bedoeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |