Huizen bouwen? Wat zeg jij nou voor raars?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar bouw dan eerst huizen onder die panelen verdomme.
Nou ik heb hjet NOG TAGTUG keer gelezen en bij mij werkt het nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt, ik lees dit en tijdens het lezen begint spontaan de zon te schijnen
Ik breng de zonquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt, ik lees dit en tijdens het lezen begint spontaan de zon te schijnen
heb je eerst aandachtig naar buiten gekeken en zonnige gedachten geprojecteerd?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik heb hjet NOG TAGTUG keer gelezen en bij mij werkt het niet
Nee die zijn opquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
heb je eerst aandachtig naar buiten gekeken en zonnige gedachten geprojecteerd?
Ik denk dat dit een error veroorzaakt en dat het daarom niet werktquote:
Wel een beetje oneerlijke helft. Die eerste helft lig ik met name in bedquote:
Ja ik ook. Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een beetje oneerlijke helft. Die eerste helft lig ik met name in bed
Die was daar toch juist Koningsnacht?quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Zon.![]()
En de vrijmarkt was om 8 uur al bezig.
Vinted een optie? Staat ook vaak nieuw spul op.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:11 schreef essnhills het volgende:
Skechers heeft ineens een veel kleiner assortiment aan sandalen in mijn maat.
Ik had daar altijd best veel opties maar nu zijn er ineens maar 4. Waarvan 2 paar meer wandelsandalen (en 1 heb ik al) en 2 paar van een lijn die te groot vallen (heb ik al geprobeerd)
Heb ze gemaild met hoezo en wanneer komt de rest weer terug
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van de bloemen van het internet
https://www.pippapatterns.com/?currency=EUR
Zij heeft echt prachtige patronen, ook van allerlei planten. Ik wil ook nog eens een paar kamerplanten haken
Had hier ook de patronen voor de orchideeën die ik voor mijn oma heb gemaakt vandaan.
Hele duidelijke patronen met veel foto's. Wel ff goed de plaatjes bekijken, zij gebruikt in veel patronen ook (acryl)verf voor bepaalde effecten erin. Ik heb dat met de bloemen niet gedaan.
Vroeger ja, maar ze begonnen steeds eerder, dus de officiële starttijd is 12uur de dag ervoor (en in de nacht is iedereen lekker naar huis).quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die was daar toch juist Koningsnacht?
Nee daar vind ik ze ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vinted een optie? Staat ook vaak nieuw spul op.
Ja paar jaar geleden meen ik me te herinneren dat als we met de lunchpauze rondje gingen lopen dat veel mensen net aan het opbouwen warenquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroeger ja, maar ze begonnen steeds eerder, dus de officiële starttijd is 12uur de dag ervoor (en in de nacht is iedereen lekker naar huis).
Maar dat was in praktijk dus vanmorgen al. Nog even en ze zitten de hele week
straks nog een mailtje dat je succesvol uitgeschreven bentquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
Shampoobars spamt met mails dat als ik geen Moederdagmails wil ontvangen ik dat kan doorgeven..
Stomquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daar vind ik ze ook niet
Is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt
Kocht eerst jaren alles bij VanHaren, en die stopten toen vanaf het 1 op andere moment volledig met mijn maat
Nu moet ik wéér op zoek naar een andere winkel
Voor elk seizoen een anderequote:Op vrijdag 25 april 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Ohh @:essnhills heb ineens een goed idee. Denk dat ik zo'n krans met bloemen ga maken om aan de voordeur te hangenHopelijk gaan er alleen geen vogels in zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |