@UitStraling lees je mee?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn. Hoep hoep, barbabroek! En dan in alles kunnen veranderenNou ja vanaf je middel naar beneden in ieder geval.
Vroeger leek me dat ook reuze handigquote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn. Hoep hoep, barbabroek! En dan in alles kunnen veranderenNou ja vanaf je middel naar beneden in ieder geval.
Oh, ik zou in een Centaur huup huupen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En gelijk een date aan over gehouden?
En gratis roze koeken.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bloed doneren. Altijd aanspraak.
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk vriendelijk bedankt.
Eehm, je hoort alle topics terug te lezenquote:
Kom op bezoek bij barbapapaaaaaquote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Nu heb ik die stomme Barbapapa tune in m'n hoofd
https://www.sanquin.nlquote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt wel aantrekkelijker dan Amsterdam in de app aan zetten. Amsterdam
Eehm.. oh jaquote:Op donderdag 24 april 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, je hoort alle topics terug te lezen
Dat is een dingetje als je jaren afwezig was hierquote:Op donderdag 24 april 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt een maand vrijnemen voor @Samzzquote:Op donderdag 24 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is een dingetje als je jaren afwezig was hier
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal m'n werkgever blij mee zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt een maand vrijnemen voor @:samzz
Ik ben net naar t toilet geweest.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja breek me de bek niet open. Ik moest er net uit voor een Barbapapa boek
Dat kan ik toch allemaal niet lezenquote:
Op werk uitprinten en dossiers van maken. Lijkt het net alsof je druk druk druk bentquote:
Slim.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op werk uitprinten en dossiers van maken. Lijkt het net alsof je druk druk druk bent
'wat zit je toch de hele tijd te printen'quote:Op donderdag 24 april 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op werk uitprinten en dossiers van maken. Lijkt het net alsof je druk druk druk bent
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet zo nog even naar buiten toe
RIPquote:Op donderdag 24 april 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet zo nog even naar buiten toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |