Het komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik Gergi 5 jaar![]()
Doen wij alles hetzelfde? Even oud, even lang in relatie..
Heb je al een lavalamp?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik Gergi 5 jaar![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik Gergi 5 jaar![]()
Nooit geweten dat hij zo slecht ging. Niet gek, natuurlijk. Ik herinner me hem als een gekke spring in het veld, vrolijk, lief, met humor.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, nog steeds ongeloof, hij was ook net een tijd weer veelvuldig aanwezig
Het antwoord is altijd ja, anders moet je er midden in de nacht alsnog uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:54 schreef Samzz het volgende:
Zal ik uit bed om naar t toilet te gaan. Of zal ik niet.
Dilemma's.
Waddan?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte dating-plek voor je gevonden Nattekat. Bij de bloedbank.
Enige nadeel is dat je je dan natuurlijk weer 2 dagen slapjes voelt daarna.
Maar koudquote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het antwoord is altijd ja, anders moet je er midden in de nacht alsnog uit.
Het was wel her en der bekend maar paar weken terug had ie het ook over opgenomen worden enzoquote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij zo slecht ging. Niet gek, natuurlijk. Ik herinner me hem als een gekke spring in het veld, vrolijk, lief, met humor.
Gewoon bloed doneren. Altijd aanspraak.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waddan?
Breeze heeft een nieuwe feature waarbij je kan zien hoe erg je jezelf beperkt met je voorkeuren. Door Amsterdam aan te zetten vliegt die meter omhoog van zeer beperkt tot zeer open. Godver
Vannacht nog kouderquote:
Ja, ik las e.e.a. in het in memoriam topic.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was wel her en der bekend maar paar weken terug had ie het ook over opgenomen worden enzo
Dat heb je vandaag gedaan of wat?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bloed doneren. Altijd aanspraak.
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja breek me de bek niet open. Ik moest er net uit voor een Barbapapa boek
Ik steun deze uitspraak.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bloed doneren. Altijd aanspraak.
Ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb je vandaag gedaan of wat?
Zou wel handig zijn. Hoep hoep, barbabroek! En dan in alles kunnen veranderenquote:
@UitStraling lees je mee?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn. Hoep hoep, barbabroek! En dan in alles kunnen veranderenNou ja vanaf je middel naar beneden in ieder geval.
Vroeger leek me dat ook reuze handigquote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn. Hoep hoep, barbabroek! En dan in alles kunnen veranderenNou ja vanaf je middel naar beneden in ieder geval.
Oh, ik zou in een Centaur huup huupen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En gelijk een date aan over gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |