Dankjewel zoontjevanroesjesjagerquote:
Speculatie hebben we niks aan, wat zijn jouw observaties!quote:
Ha die Hogwarts, is het daar ook paas/meivakantie?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef Hogwarts het volgende:
Tis je boi Hogwarts. Net van de snackbar vandaan komt er een ruige boy aan helemaal onder de tattoos incl traantje gaat die helemaal los dat die een bestelling had doorgegeven via de tellie. Naar heen en weer gewirwarred met de tokoeigenaar kreeg die uiteindelijk waar die zogenaamd om gevraagd had wilt die in zijn handen klappen zo van goed gedaan
Toen was iedereen boos dat die eens normaal moest doen en toen liep die weg op de scooter
Greetzz en je weet het
Peace out
Hogwarts
Mi gado, stokj!quote:Op vrijdag 25 april 2025 00:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Hogwarts, is het daar ook paas/meivakantie?
Overal toch?quote:Op vrijdag 25 april 2025 00:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Hogwarts, is het daar ook paas/meivakantie?
Utca city jeweetzellef harde brokkos helemaal padjelamquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:42 schreef Gibson88 het volgende:
Pfoe harde torie man! Welke ghetto zit je bro ? Ik wil meemaken !
IJskoud broer !quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:57 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Utca city jeweetzellef harde brokkos helemaal padjelam
Ik dacht dat in Hogsmade men wel veilig zou zijnquote:
Je bent zelf een josti kwebbelplopquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:55 schreef Lenny77 het volgende:
Bestaat er geen straattaal voor gewirwar? Want dit woord past niet in jouw josti post
Ja ban is afgelopen no spang ik brom in die isolatiequote:Op vrijdag 25 april 2025 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die C.L. Werner, alles kits achter de rits?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |