SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Touché.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
... zegt degene die vorige keer nog begon over dat de meeste mensen 200 km rijden voor een vakantie en anders niet![]()
![]()
de aankomende vreetmeet is 2uur en 3 kwartier enkelquote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doe je ook niet eventjes voor een middagje.
Draag ze met trots.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even een aantal grijze haren verwijderd. Het worden er zo langzamerhand toch wel veel.
jaquote:Op donderdag 24 april 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd eerlijk gezegd dat het gewoon aan mij ligt, niet aan hen. Maar dat verliest ook z'n waarde op den duur.
Dat zou ik echt chill vinden, gewoon random en vrijblijvend want daarom is internetcontacten ook chill denk ik?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer alleen dat iedereen zo tering ver uit elkaar woont.
dat klinkt wel fijn hoorquote:Op donderdag 24 april 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik het goed met iemand kan vinden en we doen dingen samen, komen bij elkaar over de vloer en zo, dan meestal. Ik weet het zelf ook niet precies, soms gebeurt het gewoon
Als ik die van mij moet verwijderen kan ik net zo goed 3/4e van m'n kop kaalscherenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even een aantal grijze haren verwijderd. Het worden er zo langzamerhand toch wel veel.
Is ook zo. Daarom heb ik 2-3 echt goede vrienden. Meer heb ik er niet nodig.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
[..]
Dat zou ik echt chill vinden, gewoon random en vrijblijvend want daarom is internetcontacten ook chill denk ik?
[..]
dat klinkt wel fijn hoormeer naar je gevoel luisteren ipv (te veel) over na denken
Zo erg bij jou al?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik die van mij moet verwijderen kan ik net zo goed 3/4e van m'n kop kaalscheren
Nadeel is bij mensen die je via via kent.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, dat vind ik ook wel een mooie.
Ja en daar gaat het dus misquote:Op donderdag 24 april 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Af en toe een appje sturen met de vraga hoe het gaat. Af en toe een belletje met hetzelfde idee.
Soms iets delen waarvan je denkt goh daar zal die andere ook wel van moeten lachen
elkaar (minstens) sporadisch een keertje zien
Dan moet het wel goedkomen toch
Zijkanten worden al goed zilvergrijsquote:
Voordeel van een paar vrienden dichtbij is dat het makkelijk last minute afspreken is. (want je weet niet altijd of je over drie weken zin hebt om met iemand af te spreken) En na een bak koffie of een paar biertjes kun je evt. weer naar huis want toch dichtbij. Geen verplichting om meteen een dagdeel met elkaar door te brengen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Dat zou ik echt chill vinden, gewoon random en vrijblijvend want daarom is internetcontacten ook chill denk ik?
Ja maar dat moet blijkbaar gewoon kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de aankomende vreetmeet is 2uur en 3 kwartier enkel
Dud telt ook gelijk voor drie vrienden @Haagsquote:Op donderdag 24 april 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil je opzich best wel het compliment geven dat jij op dit moment de enige vriend bent waarmee ik afspreekmaar het voelt ook echt kutjekansloos om je dit als compliment te geven want ja, nouja, ja
.
haha jaquote:Op donderdag 24 april 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Af en toe een appje sturen met de vraga hoe het gaat. Af en toe een belletje met hetzelfde idee.
Soms iets delen waarvan je denkt goh daar zal die andere ook wel van moeten lachen
elkaar (minstens) sporadisch een keertje zien
Dan moet het wel goedkomen toch
true. Had 'm beter anders kunnen verwoorden, kun jij ook lachen met een zwerver en random mensen en betekent dat jij dat dan als vrienden ziet?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vraag was dan ook wat het voor mij was.
lol ja samequote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies
Ik ben zo sociaal onhandig als wat, maar ga wel naar meets en ben op groepsreizen geweest.
VLEESquote:Op donderdag 24 april 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik die van mij moet verwijderen kan ik net zo goed 3/4e van m'n kop kaalscheren
nja, de vorige was ook niet veel minder, maar dat was tenminste nog op een plek waar ze hotels haddenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat moet blijkbaar gewoon kunnen.
Ik woon gelukkig nog vrij centraal in het landquote:Op donderdag 24 april 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de vorige was ook niet veel minder, maar dat was tenminste nog op een plek waar ze hotels hadden
Dacht, toen het er een paar waren, dat ik dat wel zou kunnen.quote:
Ja samequote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja
ik negeer je appjes, en je telefoontjes, en eigenlijk alles
dat negeren wil ik echt het allereerst afleren, dat is echt heel naar vind ik
[..]
Nee, gesprekken met random mensen heb ik geen behoefte aan, doe ik dus ook niet. Mij gewoon lekker met rust laten.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
true. Had 'm beter anders kunnen verwoorden, kun jij ook lachen met een zwerver en random mensen en betekent dat jij dat dan als vrienden ziet?
ja, ik weet dat het meestal niet de meetlocatie, maar mijn eigen locatie is die het probleem vormtquote:Op donderdag 24 april 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig nog vrij centraal in het land
Dat is wel handig. Voor mij is alles een soort wereldreis.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig nog vrij centraal in het land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |