SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede TT, maar plaatje in de OP is weg..I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
regent niet hard genoeg buiten voor een regendoucheHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe een regendansI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sinds ik vorige week 4 extra letters bij mijn werkbeschrijving heb gezet op linkedin hebben al 3 recruiters contact met me opgenomen. Een zelfs met wat relevants.I'm surrounded by morons!
had je nog chocoladeletters over?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
Sinds ik vorige week 4 extra letters bij mijn werkbeschrijving heb gezet op linkedin hebben al 3 recruiters contact met me opgenomen. Een zelfs met wat relevants.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh plaatje gemist. Neem aan dat het een douchepic wasquote:Op donderdag 24 april 2025 13:03 schreef Fogel het volgende:
Goede TT, maar plaatje in de OP is weg..
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Helaas niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je nog chocoladeletters over?I'm surrounded by morons!
kan er wel wat regelen, volgens mij doet tony ze yearround nuquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I'm surrounded by morons!
naja die is er dus niet, dat is het hele probleemquote:Op donderdag 24 april 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh plaatje gemist. Neem aan dat het een douchepic wasI'm surrounded by morons!
Ik heb ook nog wel wat chocoladeletters liggen, sommige zijn al wel eventjes over datum
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Tony is meer suiker dan chocolade toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan er wel wat regelen, volgens mij doet tony ze yearround nuI'm surrounded by morons!
dan ook op je linkedin knallenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook nog wel wat chocoladeletters liggen, sommige zijn al wel eventjes over datumUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Laat me raden, geen witte.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook nog wel wat chocoladeletters liggen, sommige zijn al wel eventjes over datumI'm surrounded by morons!
Moe?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mag ik een letter raden en als ik goed doe raden, dat ik de letter win?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook nog wel wat chocoladeletters liggen, sommige zijn al wel eventjes over datumBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: