abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! donderdag 24 april 2025 @ 12:09:59 #1
367000 roos94
pi_217455000
Zeven jonge mbo-verpleegkunde studenten worden een jaar lang gevolgd op school, tijdens stage en thuis. Zij moeten straks de zorgsector draaiende houden. Terwijl ze leren hoe het is om voor iemand anders te zorgen, worden ze al snel met zichzelf geconfronteerd.

https://npo.nl/start/serie/zorgen/seizoen-1/zorgen_7

Mooie serie :)
pi_217455018
Stukje gezien maar het laat m.i.z. vooral pijnlijk zien waar het mis gaat met het arbeidsethos en doorzettingsvermogen van de huidige snowflakegeneratie Z.
blablablabla
  Miss 200.000.000! donderdag 24 april 2025 @ 12:26:45 #3
367000 roos94
pi_217455132
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 12:12 schreef Elan het volgende:
Stukje gezien maar het laat m.i.z. vooral pijnlijk zien waar het mis gaat met het arbeidsethos en doorzettingsvermogen van de huidige snowflakegeneratie Z.
Die dame van 18 heeft een dochter van drie. Potverdikkie.

Heb het wel te doen met Keesie.
pi_217455170
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 12:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Die dame van 18 heeft een dochter van drie. Potverdikkie.

Heb het wel te doen met Keesie.
Vind de empathische vermogens van dat hoofddoekje ook niet om aan te gluren. Zijn vrouw is net overleden en ze acteert hij een klein kind is die getroost moet worden.

Mocht ik ooit zover afglijden dan graag z.s.m. euthanasie. Steek dat geld en energie maar in iemand die nog wel iets van levensvreugde in zich heeft. Geloof dat ze die wetgeving ook willen herzien, moet veel makkelijker worden om op een waardige manier uit het leven te stappen als je kwaliteit nul is.
blablablabla
  Miss 200.000.000! donderdag 24 april 2025 @ 12:33:38 #5
367000 roos94
pi_217455186
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 12:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Vind de empathische vermogens van dat hoofddoekje ook niet om aan te gluren. Zijn vrouw is net overleden en ze acteert hij een klein kind is die getroost moet worden.

Mocht ik ooit zover afglijden dan graag z.s.m. euthanasie. Steek dat geld en energie maar in iemand die nog wel iets van levensvreugde in zich heeft. Geloof dat ze die wetgeving ook willen herzien, moet veel makkelijker worden om op een waardige manier uit het leven te stappen als je kwaliteit nul is.
"Is je vrouw net dood? Ooh vervelend zeg. Geef me eens een grote glimlach". _O-
pi_217455596
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef roos94 het volgende:

[..]
"Is je vrouw net dood? Ooh vervelend zeg. Geef me eens een grote glimlach". _O-
Ja ze weet zich duidelijk geen houding, is ook niet erg als je jong bent maar naar mijn idee waren wij al wel verder op die leeftijd. Op 18 werkte ik al grotendeels zelfstandig in de bouw. Mijn inmiddels vrouw die tegenwoordig HBO V verpleegkundige is maar een geschiedenis heeft in de thuiszorg werd op haar stage ook al van verwacht dat ze grotendeels autonoom kon werken en nadenken.
Zeker de basis zoals dagelijks levensonderhoud wat je in die filmpjes ziet werd je gewoon geacht te kunnen. Dat is geen hoge wiskunde als je wat affiniteit hebt met de zorg.
Dit zijn wel echt een stel kneuzen en kutjes bij elkaar hoor :')
blablablabla
pi_217457137
Toevallig van het weekend alle afleveringen gebinged. Vond 't ook wel typisch die Keesie/Casey? Praktisch leek ze mega goed bij haar stage enzo, alleen tja, als je nooit komt snap ik dat school niet zo goed weet wat ze met je aanmoeten.
Vond die Nathan wel tof. Leek een leuke, stoere gast. Ook dat soort mannen hebben we nodig in de zorg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')