Alleen moslimdoden tellen, infidels niet.quote:
Die barrières staan er elk jaar. En wat is 'politieke gebeurtenis' nou weer voor gezeur. Alles is politiek.quote:
Volgens mij was dat in 2005 niet geheel ondenkbaar, toen was 9/11 nog vers.quote:
Als je dit echt gelooft sta jij nog naïever in het leven dan die linkse sojaslurpers.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:44 schreef matigeuser het volgende:
Laat die kutmoslims zich maar lekker nog minder populair maken met hun kutgedrag. Ze kunnen niet anders.
Hoe meer van dit soort acties, hoe sneller dat zelfs de meeste linkse slappe sojadrinker gaat inzien dat de multiculturele samenleving mislukt is en dat we hier iets aan moeten doen.
Ik probeer het positieve er maar van in te zien.
Ik leef met je meequote:Op zondag 4 mei 2025 18:43 schreef gwn_een_user het volgende:
vanmiddag nog plots een kwartier lang KEIHARD getoeter van auto's en gebrul van motoren gehoord. uiteraard vandaag, in mijn KUTbuurt in amsterdam nieuw west. zeker een marokkaanse/turkse bruiloft. ik had dit al heel niet meer gehoord, maar natuurlijk doen ze dit uiteraard vandaag.
kan niet wachten om deze kutstad te verlaten. elke dag is een nachtmerrie met hangjongerenlawaai en troep op straat en nu ook dit nog
Dat is wel een beetje raar.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe moeilijk is het om op 4-5 mei gewoon een landelijk demonstratie verbod te organiseren.
Ivm respect
dat is niet raar maar vooral heel jammer dat zoiets toch nodig zou moeten zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 19:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar.
We herdenken o.a. op 4 mei degene die ons de vrijheid die we vieren op 5 mei hebben terug gegeven. En dan wil jij iets gaan verbieden.
Ja lijkt me nogal logisch hè? Als partijen de rust en het respect niet kunnen opbrengen om de Nederlandse en alleen de Nederlandse doden te herdenken tijdens ww2 en alle Nederlandse uitzendingen en Indonesië.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar.
We herdenken o.a. op 4 mei degene die ons de vrijheid die we vieren op 5 mei hebben terug gegeven. En dan wil jij iets gaan verbieden.
Ohja want hoe iemand vrijheid ervaart en herdenkt mag alleen zoals hoe het volgens jou moet.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lijkt me nogal logisch hè? Als partijen de rust en het respect niet kunnen opbrengen om de Nederlandse en alleen de Nederlandse doden te herdenken tijdens ww2 en alle Nederlandse uitzendingen en Indonesië.
Er zijn nog 364 dagen waarbij die droeftoeters kunnen prostesteren
Op 4 mei is dit wat we herdenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ohja want hoe iemand vrijheid ervaart en herdenkt mag alleen zoals hoe het volgens jou moet.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op 4 mei is dit wat we herdenken.
Als je tijdens dat bedenken zelf aan wat anders wil
Denken dan doe je maar.
Voor de rest heb je je te gedragen je kop te houden en zeker niet te protesteren:
En nu lip dicht houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |