abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217475400
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
denk het niet.

kritiek op islam = hitler
:')

Kritiek op instituten niet kunnen scheiden van kritiek op bevolkingsgroepen :')
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:43:18 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217475405
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:42 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
:’)
Kritiek op instituten niet kunnen scheiden van kritiek op bevolkingsgroepen :’)
Ja, uiteraard draag je bijbelbelt grrrrrrrristenen een warm hart toe.

Doe geen moeite. Ik ken jullie 'weekend-warriors'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217475456
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, uiteraard draag je bijbelbelt grrrrrrrristenen een warm hart toe.

Doe geen moeite. Ik ken jullie 'weekend-warriors'.
Wat mij betreft mogen hun scholen inderdaad geseculariseerd worden en op het moment dat ze hun dochters benadelen mag best jeugdzorg even op bezoek komen. Zoals ik dat ook vind van Islamitische gezinnen. Ik begrijp even niet waar je nu naar toe wil? Wat ze verder zelf als volwassenen onder elkaar uitspoken moeten zij weten, zolang het niet strafbaar is. Maar ze hoeven van mij inderdaad niet uitgemoord te worden, zodat we goeie seculiere menschen in hun huizen kunnen plaatsen ofzo nee.
  zaterdag 26 april 2025 @ 22:51:05 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217475472
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:49 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Wat mij betreft mogen hun scholen inderdaad geseculariseerd worden en op het moment dat ze hun dochters benadelen mag best jeugdzorg even op bezoek komen. Zoals ik dat ook vind van Islamitische gezinnen. Ik begrijp even niet waar je nu naar toe wil? Wat ze verder zelf als volwassenen onder elkaar uitspoken moeten zij weten, zolang het niet strafbaar is. Maar ze hoeven van mij inderdaad niet uitgemoord te worden, zodat we goeie seculiere menschen in hun huizen kunnen plaatsen ofzo nee.
Ja, en denk nu even wat Hamas en hun salafistische broerdes precies willen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217475556
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat kan jouw soort niet. Vandaar dat Joodse instellingen moeten worden beveiligd en je niet veilig met een keppeltje op kunt rondlopen.
Wtf? Mijn soort? Wie denk je wel niet dat je bent? Mij een beetje vereenzelvigen met mensen die geweld plegen tegen Joden, omdat ik tegen systematische moord en uithongering ben. Ik denk echt dat je dringend mentale hulp nodig hebt, als je dit soort beschuldigingen gaat zitten uiten.
pi_217475573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, en denk nu even wat Hamas en hun salafistische broerdes precies willen.
Hamas is niet Gaza. Een kind van zes is niet Hamas. Een hulpverlener van een internationale hulporganisatie is niet Hamas. Een internationale journalist is niet Hamas.
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:03:04 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217475578
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:02 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Hamas is niet Gaza. Een kind van zes is niet Hamas. Een hulpverlener van een internationale hulporganisatie is niet Hamas. Een internationale journalist is niet Hamas.
Nee, 99% van het relvolk dat hier rondloopt is dat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217475730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:15 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Je kunt waarden en gedrag afkeuren zonder mensen af te keuren.
Dat gedrag is dan AI of zo???
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217475764
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat gedrag is dan AI of zo???
Nee, dat heb ik verkeerd verwoord, scherp gezien. Ik bedoel natuurlijk dat je niet een volledige bevolkingsgroep bij het oud vuil moet zetten vanwege het gedrag van sommigen. Beoordeel mensen op wat ze daadwerkelijk doen en zeggen, niet op het feit dat ze in Staphorst, dan wel Amsterdam, dan wel Gaza geboren zijn, Christen of Islamaanhanger zijn. Ook daarbinnen bestaan gradaties.
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:25:43 #235
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217475767
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:00 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Wtf? Mijn soort? Wie denk je wel niet dat je bent? Mij een beetje vereenzelvigen met mensen die geweld plegen tegen Joden, omdat ik tegen systematische moord en uithongering ben. Ik denk echt dat je dringend mentale hulp nodig hebt, als je dit soort beschuldigingen gaat zitten uiten.
Het zijn geen beschuldigingen. De hekken om de instellingen zijn echt, net als de beveiliging. Door alle bloedsprookjes die worden opgerakeld over Israël en de vereenzelviging van onze Joodse gemeenschap met Israël.
pi_217475838
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het zijn geen beschuldigingen. De hekken om de instellingen zijn echt, net als de beveiliging. Door alle bloedsprookjes die worden opgerakeld over Israël en de vereenzelviging van onze Joodse gemeenschap met Israël.
Nogmaals: je overschrijdt hier een grens. Ik kom op dit forum om te discussiëren met argumenten en daardoor m’n denken aan te scherpen en het gezichtspunt van anderen te leren kennen. Ik vind het zeer ongepast dat je hier loopt te stellen dat ik op welke manier dan ook verantwoordelijk zou zijn voor die aanslagen.
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:41:55 #237
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217475912
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:34 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Nogmaals: je overschrijdt hier een grens. Ik kom op dit forum om te discussiëren met argumenten en daardoor m’n denken aan te scherpen en het gezichtspunt van anderen te leren kennen. Ik vind het zeer ongepast dat je hier loopt te stellen dat ik op welke manier dan ook verantwoordelijk zou zijn voor die aanslagen.
Ik overschrijd geen grenzen die niet al zijn overschreden in de laagtes die hier worden bewandeld, onder andere door te praten over genocides en de beweegredenen van de alternatieve "herdenking" te snappen.

Desondanks goed dat je je er niet in kunt vinden.
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:53:53 #238
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_217475971
twitter

Zoon van tante/zusje Noor en vader/opa Achmed met een belangrijke boodschap .
RED ONS HENNIEGOD
pi_217475986
Wat een slappe hap.

Van Weel moet zeggen, 4 mei wordt er niet gedemonstreerd, wie dat wel doet gaat een jaar het gevang in en de leider van de kwestie 10 jaar.

Dan eens zien wie er staan, en die ook echt vervolgen.
Vakman pur sang
pi_217476001
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

En die moeten ze bij voorbaat al met veel machtsvertoon oppakken en belachelijk hoog straffen. Als voorbeeld
Vakman pur sang
  zondag 27 april 2025 @ 00:00:47 #241
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217476008
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En die moeten ze bij voorbaat al met veel machtsvertoon oppakken en belachelijk hoog straffen. Als voorbeeld
Oppakken en uitzetten naar de zandbak waar dit soort schorem thuishoort - kan die daar lekker gaan roepen
"Hoka Hey!"
pi_217476049
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Product van generaties aan inteelt.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_217476076
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:02 schreef Sweet_Jane het volgende:
Hamas is wel Gaza. Hamas voert het bewind in Gaza. Dat is het hele probleem.

Misschien ook nog even een goede herinnering aan hoe het Palestijnse volk reageerde op de aanval van 7 oktober 2023:

https://nos.nl/collectie/(...)-van-hamas-op-israel

Ik voel persoonlijk verdomd weinig sympathie voor een volk dat hamas toejuicht na zo'n aanval.
  zondag 27 april 2025 @ 00:15:15 #244
287741 matspontius
pi_217476117
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:34 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Ach gossie _O- _O-
"Hoka Hey!"
  zondag 27 april 2025 @ 00:20:25 #245
287741 matspontius
pi_217476140
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:28 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Ja, maar ook nee. Ik ga inderdaad niet zelf op zoek naar conflicten die geen verband met NL hebben om extra medeleven te kunnen/moeten voelen. Ik ben ook maar een mens. Maar nogmaals: als iemand uit Oekraïne, Syrië, Darfur of Kasjmir een alternatieve herdenking wil houden, zal ik dat ook toejuichen. Want ook dat menselijk lijden is erg. Als ik daar een topic of krantenbericht over tegenkom, sta ik ook daar even bij stil.
Maar dat ga je dan niet doen tijdens de dodenherdenking doen of wel? Dat is op geen enkele wijze respect tonen voor een herdenking in dit land, sterker nog dat is het moedwillig verstoren daarvan!! Dat geeft ook precies aan hoe bekrompen en egocentrisch dit soort volk is
"Hoka Hey!"
pi_217478652
Geert is zo goed als waardeloos

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217478733
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
Geert is zo goed als waardeloos

[ x ]
Eigen rechter spelen mag hij toch niet, ondanks dat de aanhangers van de islam wel onbestraft voor eigen rechter spelen.
pi_217479602
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Eigen rechter spelen mag hij toch niet, ondanks dat de aanhangers van de islam wel onbestraft voor eigen rechter spelen.
Waarom zou je je aan de regels houden wanneer de tegenpartij daar maling aan heeft?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217480878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat heeft jouw hobbyclub ook, is de hele raison d'etre.

Hubert Humphrey heb je waarschijnlijk nog nooit van gehoord.

Hopelijk krijgen jullie hier ooit nog hulp voor.
Laat nog eens zien waar je dat denkt gelezen te hebben? Ik zie het namelijk niet terug.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')

Goeiedag... zullen we Europa meteen opheffen zodat je wat minder schuldcomplexerig slaapt...
Kuthippies.
Feiten beangstigen jou ook?
What Would Goku Do
pi_217480896
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jodenhaat is weer helemaal hip sinds een paar geneusringde paarsharige UvA-studenten postkoloniale niet-westerse kunstwetenschappen een keer met de iftar hebben meegedaan.

Kutvolk. Doodgravers van alles wat hier sinds de jaren '60 is opgebouwd.

Oh en ja: de Westerse, seculiere cultuur is superieur.
Het direct associëren van de gruwelijkheden die Israël begaat met joden vind ik vrij antisemitisch.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')