Misschien willen mensen hier wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb zin om zaterdag een zuipje te zetten maar heb hier geen mensen voor. Zou opzich wel een verzoekje op insta willen plaatsen oid met de vraag of mensen zin hebben om wat te gaan drinken maar beetje nadeel dat mensen soms het idee hebben dat het dan een soort vrije intekenlijst is en ik alles maar leuk en gezellig ga vinden, yeano.
En kan zijn dat er niemand 'intekent' waarmee het mij ook gezellig lijktoke even over nadenken
![]()
Dat is slechts de gedroogde schil van de ui.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn kennis gaat alleen zover als Pacific Rim en de recente Godzilla/King Kong films
"Een zuipje te zetten."quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb zin om zaterdag een zuipje te zetten maar heb hier geen mensen voor. Zou opzich wel een verzoekje op insta willen plaatsen oid met de vraag of mensen zin hebben om wat te gaan drinken maar beetje nadeel dat mensen soms het idee hebben dat het dan een soort vrije intekenlijst is en ik alles maar leuk en gezellig ga vinden, yeano.
En kan zijn dat er niemand 'intekent' waarmee het mij ook gezellig lijktoke even over nadenken
![]()
'we kunnen ook daar gaan kijken'quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze dan met andere voorstellen komen en jij denkt 'ik wilde dit doen!'
ik denk eerlijk gezegd dat wat voor mij 'een zuipje zetten' is iets is wat jij meerdere keren in de week doet?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
"een zuipje te zetten"?Wauw ik dacht dat ik hier de drinkelor was
een oranje zuipje!quote:Op donderdag 24 april 2025 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oranje zuipje, of gewoon een algemeen zuipje?
ohja vast, en met sommige lijkt het me leuk en met sommige no thanksquote:Op donderdag 24 april 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien willen mensen hier wel.
Ik teken wel in, hoef je je over het laatste geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
*schrijft op als optiequote:Op donderdag 24 april 2025 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik teken wel in, hoef je je over het laatste geen zorgen te maken.
I knowquote:Op donderdag 24 april 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is slechts de gedroogde schil van de ui.
Ohwquote:Op donderdag 24 april 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een oranje zuipje!want de koning is mijn vriend
[..]
ohja vast, en met sommige lijkt het me leuk en met sommige no thanks
De nieuwe Fok.rar.quote:
... Een optie op de 'no thanks' lijst?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik teken wel in, hoef je je over het laatste geen zorgen te maken.
Direct zin om nu al te gaan zuipen.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Onze huilie is er weer, ben gewaarschuwd
Dat lijkt me best chillquote:
als dat een optie is maar niet definitie, is best positief toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Een optie op de 'no thanks' lijst?
jij blijft nuchter zaterdag?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga geen zuipje zetten zaterdag, zo veel is duidelijk
oh, wieso?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had oorspronkelijk plannen om zaterdag naar de doka te gaan, maar dat gaat dus niet door.
Ja jezus ik ga wel weer hoorquote:Op donderdag 24 april 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Onze huilie is er weer, ben gewaarschuwd
donderdagmiddag 12:53, tijd voor een shotje!!quote:Op donderdag 24 april 2025 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Direct zin om nu al te gaan zuipen.
Nee blijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |