therapiequote:Op donderdag 24 april 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan wat voor ondersteuning moet ik dan denken?
Hufters.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)gend-zorg-nodig.html
Jaquote:
Nieuwe dingen aanleren kost tijd. En frustratie omdat het niet vanzelf lijkt te lukken. Blijven oefenen en dan wordt het vanzelf elke keer een stukje beter.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezelf de rust en tijd gunnen om dingen te leren is ook zo lastigen oprecht niet (meer) weten hoe dingen moeten is echt heel vervelend, maargoed, dingen mogen vervelend zijn *blaast in zak
De meeste heb je niks aan.quote:
moet je dan ook met mensen afspreken en zo?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook echt geen vriendschappen meer onderhoudenWeet gewoon niet hoe dat moet.
Al die keren dat ik CL heb uitgenodigd en ze niet durfde omdat ze bang was dat ik haar weer zou ophangen boven mijn eettafel.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je dan ook met mensen afspreken en zo?
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die keren dat ik CL heb uitgenodigd en ze niet durfde omdat ze bang was dat ik haar weer zou ophangen boven mijn eettafel.
Vertel?quote:
Nu hangt er een Poulsen lamp. Ook mooi.quote:
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 24 april 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook echt geen vriendschappen meer onderhoudenWeet gewoon niet hoe dat moet.
om moe van te wordenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook iets is van deze tijd (of langere tijd?) dat je wil dat dingen NU meteen lukken en anders faal je oidquote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe dingen aanleren kost tijd. En frustratie omdat het niet vanzelf lijkt te lukken. Blijven oefenen en dan wordt het vanzelf elke keer een stukje beter.
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |