Dus net niet het diepterecord van aflevering 5 van vorig seizoen. Toch netjes. Tenzij Lux het véél beter gaat doen dan deze aflevering zal dat record nu wél gebroken gaan worden vermoed ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
7 dagen zijn om, het aantal kijkers inclusief iPlayer is 3.571 miljoen.
Ja, daar viel zelfs Whoculture over.quote:
Nou op zich zou ik 1 aflevering zonder tranen ook wel weer eens fijn vinden. Dit is wel heel emotioneel incontinent aan het worden, en het heeft nu eigenlijk geen waarde meer.quote:
Achter haar staan was niet het probleem hèquote:Op woensdag 30 april 2025 16:38 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
Ratings *iets* omhoog, maar nog steeds 1 na laagste ooit. \
De aflevering:
Had high hopes want ik houd van 'base' afleveringen. Helaas bleek de aflevering eigenlijk maar genoeg materiaal te hebben voor een minuut of 30, en was de rest een bijna eeuwigdurende herhaling van zetten. 'er zit iets achter haar', 'zij doet dit', 'we moeten ingrijpen'.
Daarbij snap ik dat het 'hoofdpersonage' doof is, maar ik kan daar persoonlijk niets mee. Ik mis emotie in de stem, iets waar zij niets aan kan doen natuurlijk, maar waar ik me wel van bewust ben. Maar goed, het vinkje kon weer gezet worden, en dat is tegenwoordig belangrijker.
Oh, en Gatwa moest natuurlijk weer huilen. Dat vind ik wel het meest vermoeiende aan Gatwa. Ik weet niet of dat iets is dat hij zelf heeft bedacht of iets is dat RTD heeft verzonnen, of dat het de regie is die hem dat oplegt, maar ook dat begint me een beetje te irriteren.
Verder een redelijke aflevering die makkelijk 10-15 min korter had gekund. Voor mij wel de eerste magere voldoende van het seizoen, mede vanwege het proberen te scoren met de verwijzing naar Midnight - die echt oneindig beter is - en het feit dat er vaker mensen achter haar stonden die NIET werden weggeslingerd, wat nogal inconsistent is. Oh well...
6
Het doof zijn had toch juist een functie? Daardoor kon zij die entiteit niet horen en kon het geen grip op haar krijgen. Daarnaast vond ik de wanhoop in haar stem en haar gezicht echt heel goed geacteerd.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:38 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
De aflevering:
Had high hopes want ik houd van 'base' afleveringen. Helaas bleek de aflevering eigenlijk maar genoeg materiaal te hebben voor een minuut of 30, en was de rest een bijna eeuwigdurende herhaling van zetten. 'er zit iets achter haar', 'zij doet dit', 'we moeten ingrijpen'.
Daarbij snap ik dat het 'hoofdpersonage' doof is, maar ik kan daar persoonlijk niets mee. Ik mis emotie in de stem, iets waar zij niets aan kan doen natuurlijk, maar waar ik me wel van bewust ben. Maar goed, het vinkje kon weer gezet worden, en dat is tegenwoordig belangrijker.
Oh, en Gatwa moest natuurlijk weer huilen. Dat vind ik wel het meest vermoeiende aan Gatwa. Ik weet niet of dat iets is dat hij zelf heeft bedacht of iets is dat RTD heeft verzonnen, of dat het de regie is die hem dat oplegt, maar ook dat begint me een beetje te irriteren.
Verder een redelijke aflevering die makkelijk 10-15 min korter had gekund. Voor mij wel de eerste magere voldoende van het seizoen, mede vanwege het proberen te scoren met de verwijzing naar Midnight - die echt oneindig beter is - en het feit dat er vaker mensen achter haar stonden die NIET werden weggeslingerd, wat nogal inconsistent is. Oh well...
6
Als alle geruchten kloppen ga je extra verrast worden door dit seizoenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:38 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
De aflevering:
6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben het met je eens, de aflevering had wel wat spannender gemogen als de Doctor zelf zegt dat het "ding" het engste monster is dat hij ooit is tegengekomen.
Ook niet handig dat Cassio het gezag overneemt en vervolgens minuten lang fouten maakt waardoor er doden vallen.
En zorgt dat open eind er nou voor dat die andere miep geheel voor niets heroisch zelfmoord pleegde.
https://www.angio.net/personal/climb/speed.html
Iemand van 65 kilo valt 40 seconden lang voor die de grond, 8KM lager, raakt.
Genoeg tijd om na te denken of je nou echt gefluister hoort achter je.
Dat er sommigen niet dood gingen terwijl ze wel achter haar stonden kan verklaard worden doordat ze niet keken en het "monster" dus niet zagen.
Midnight was inderdaad beter maar deze aflevering zou ook in eerste instantie niet als sequel op Midnight geschreven zijn volgens Whoculture.
Maar het monster zat later achter anderen en die werden ook niet echt beïnvloed door de stem.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het doof zijn had toch juist een functie? Daardoor kon zij die entiteit niet horen en kon het geen grip op haar krijgen. Daarnaast vond ik de wanhoop in haar stem en haar gezicht echt heel goed geacteerd.
quote:Op woensdag 30 april 2025 23:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als alle geruchten kloppen ga je extra verrast worden door dit seizoen![]()
Zou een meesterzet zijn van RTD.
Maar we moeten zien hoe het verder gaat lopen.
Maar tot die tijdHet ging niet om 'achter haar staan ', maar om de positie van die persoon ten opzichte van de anderen die om haar heen stonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben het met je eens, de aflevering had wel wat spannender gemogen als de Doctor zelf zegt dat het "ding" het engste monster is dat hij ooit is tegengekomen.
Ook niet handig dat Cassio het gezag overneemt en vervolgens minuten lang fouten maakt waardoor er doden vallen.
En zorgt dat open eind er nou voor dat die andere miep geheel voor niets heroisch zelfmoord pleegde.
https://www.angio.net/personal/climb/speed.html
Iemand van 65 kilo valt 40 seconden lang voor die de grond, 8KM lager, raakt.
Genoeg tijd om na te denken of je nou echt gefluister hoort achter je.
Dat er sommigen niet dood gingen terwijl ze wel achter haar stonden kan verklaard worden doordat ze niet keken en het "monster" dus niet zagen.
Midnight was inderdaad beter maar deze aflevering zou ook in eerste instantie niet als sequel op Midnight geschreven zijn volgens Whoculture.
En in het script stond exact waar iedereen moest staan om dat goed te krijgen.
Iedereen werd beïnvloed door de stem, met meerdere slachtoffers als gevolg.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar het monster zat later achter anderen en die werden ook niet echt beïnvloed door de stem.
Niemand werd beïnvloed door de stem, dachten hoogstens dat ze iets hoorden.
Dat leek mij meer een rechtvaardiging dan een reden, maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:08 schreef Nielsch het volgende:
Het doof zijn had toch juist een functie? Daardoor kon zij die entiteit niet horen en kon het geen grip op haar krijgen.
Smaken verschillen. Ik kon er niet door overtuigd raken in ieder geval, maar prima als anderen het helemaal geweldig vinden hoorquote:Daarnaast vond ik de wanhoop in haar stem en haar gezicht echt heel goed geacteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat er een reden achter het huilen van de Doctor zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik denk dat het om een andere reden is en dan gaat het wel heel erg diep.![]()
Niet alleen s02e01e02 maar ook heel s01 was hij aan het huilen. Een keertje leuk maar als het elke aflevering is verliest het alle kracht en waarde.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vond de traan van Gatwa hier absoluut terecht en op zijn plaats. Het verliest echter aan kracht als hij dat iedere aflevering doet.
Dus had Gatwa episode 1 en 2 niet gehuild, dan was het prima geweest. Vooral de traan in episode 2 was misplaatst
Ik hoop dat dat nu wel een beetje klaar is.
Die bi-generation was omdat de Tennant-dokter emotioneel wat dingen uit moest vogelen en Gatwa gewoon de doctor kon zijn. Nu is het meer alsof Gatwa wat aan zijn emoties moet doen.
Ik hoop dat we deze trait van de dokter voor dit seizoen nu gehad hebben.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Was het echt iedere episode in S01?quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet alleen s02e01e02 maar ook heel s01 was hij aan het huilen. Een keertje leuk maar als het elke aflevering is verliest het alle kracht en waarde.
Tot nu toe wel elke in S02
Even nagezocht, en inderdaad elke aflevering behalve 73 Yards
Hier staat de opsomming waar hij in S1 allemaal om huilde.
https://www.bigblueboxpod(...)octor-always-crying/
Church on Ruby Road, Boom, Dot and Bubble, die waren best logisch
En vooruit, het vertrek van Ruby.
Maar daar tegenover staan zoveel onnodige
Dus we hebben nu, inclusief de Christmas Specials, 13 aflevering gehad met Gatwa, waarvan 12 met een traan.
Jup, het verliest inderdaad zijn waarde, en komt in de afleveringen waarbij het wel van toepassing is, dan niet meer tot zijn recht.
Meer emotie tonen dan zijn voorgangers, dat is prima, en ook logisch met de bi-regeneration. Maar dat kan ook anders. Ik ben het in grote lijnen wel eens met aangehaald artikel.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Vraagje. Als een vrouw in elke aflevering had gehuild wat was dan jullie mening?
Mij stoort het namelijk echt compleet niet dat hij huiltTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: