abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217452157
Hallo,

Ik ben op zoek naar een printshop die hoogwaardige, betaalbare kwaliteit shirts kan drukken in de omgeving van midden Nederland (Amersfoort, Utrecht, Hilversum, Amsterdam). Ik wil oude band shirts laten drukken waarbij ik wat designs opnieuw heb ontworpen. Sommige online shops doen namelijk al snel moeilijk met copyrights etc.
In het verleden heb ik vaker besteld via Spreadshirt en Printful, maar dit is het toch net niet.
Ik ben niet snel onder de indruk over de kwaliteit en de dikte van de shirts die dat soort shops gebruiken.

Welke printshop(s) hebben een ruime keuze aan shirts waarbij je enkele shirts tot meerdere kan laten drukken, met persoonlijke assistentie en klantvriendelijkheid? Ik denk dat ik dan de wat grotere printshops nodig heb, denk ik zo?

Graag hoor ik het, alvast bedankt!
  vrijdag 25 april 2025 @ 22:14:05 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217467950
Heb je al gekeken bij drukwerkdeal? Ik heb 2 maanden geleden een t-shirt laten drukken en de kwaliteit valt mij echt niet tegen! Niet van die dunne shit die je bij spreadshirt krijgt. Prijs was ¤22,64 voor een enkel t-shirt. Voor deze prijs is het wel de moeite waard om eentje te bestellen als proef :Y Bij grotere aantallen krijg je een lagere prijs.

Type: Sustainable Premium T-Shirt, Kleur: Black, Drukgebied: Voorzijde (30 x 35 cm), Druktype: Full color digitaal, Bedrukking: Enkelzijdig
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')