Het mogelijke noodweer?quote:
Noodweer?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het mogelijke noodweer?
Wordt dat verwacht?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het mogelijke noodweer?
Dan zijn we snel van die honten afquote:
Ik maak geen verstandige keuzesquote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Dacht misschien kunnen jullie ervoor zorgen dat ik de verstandige keuze maak om het niet te doen.
quote:
Het gaat alleen veel regenen. Voor sommigen is dat al noodweer, vandaar.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak geen verstandige keuzes
Slaap lekkerquote:
Nee, heb al borrelnootjes op.quote:
neem een bakje yoghurt met aarbei en banaan?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Dacht misschien kunnen jullie ervoor zorgen dat ik de verstandige keuze maak om het niet te doen.
Ja kan maar niet nu want heb ik niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
neem een bakje yoghurt met aarbei en banaan?
O maar ik heb nog 1 witte die gaat knallen in je mondquote:Op woensdag 23 april 2025 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Nee, heb al borrelnootjes op.
1 van 2 kilo?quote:
Niet per ongeluk die met nasi goreng vulling genomen?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nee, 1 kleintje..
en dat viel me zelfs tegen
nee, gewoon een wittequote:Op woensdag 23 april 2025 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet per ongeluk die met nasi goreng vulling genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |