In je dromen.quote:
TR voor je debiele gedragquote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Sterkte. Al helemaal nu onder andere Jonnie Boer is overleden aan vermoedelijke vaccinatieschade.
Volgens mij is het een kater lol XDquote:Op woensdag 23 april 2025 21:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Echt heel leuk gedaan dezen zoppik!
En vooral die poes vind ik zo leuk whahaaa 🤣👌
Ik doe niet aan katers, het zijn gewoon allemaal poezen voor mij die beesten.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kater lol XD
Ja maar een mannetje is een kater geen poes 😆😅🤓😉🤦♂️🥴👨🍳quote:Op woensdag 23 april 2025 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik doe niet aan katers, het zijn gewoon allemaal poezen voor mij die beesten.
Smerige oogjesquote:
Je zus niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:07 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb seks gehad met iemand die gevaxxed is
Ik zei nog tegen haar, ik neem je omdat ik geen eckte antivaxxer ben
Ze ging snel akkoord.
Maar nu zit er myocarditis aan m'n lul, dus heb ik dikke prikspijt
klacht: prikspijt
Je kunt je tegenwoordig ook laten inblikken.quote:
Weet je welke voormalige politieke beweging ook zo van het verklikken was?quote:
een ding is zeker, als het oorlog is zal ik erg blij zijn landverraders als jij keihard aan te pakkenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Weet je welke voormalige politieke beweging ook zo van het verklikken was?
Haha, jij bent van het uitsluiten van 1.7 miljoen Nederlanders op basis van hun medische status.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een ding is zeker, als het oorlog is zal ik erg blij zijn landverraders als jij keihard aan te pakken
ik sluit jou uit op basis van je rattenkop gekquote:Op donderdag 24 april 2025 14:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Haha, jij bent van het uitsluiten van 1.7 miljoen Nederlanders op basis van hun medische status.
Dat is echt een beroepsmongooltje, zou betalen voor een permaban van dit stukje menselijk afval.quote:
ja echt extreem onsmakelijk altijd zijn acties waarin die zijn punt wilt maken over de rug van pas overleden mensenquote:Op donderdag 24 april 2025 15:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is echt een beroepsmongooltje, zou betalen voor een permaban van dit stukje menselijk afval.
Ik ga voor de zekerheid ook alles van hem TR-en.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja echt extreem onsmakelijk altijd zijn acties waarin die zijn punt wilt maken over de rug van pas overleden mensen
Bij mij moeten ze een QR controle doen om te checken of ze niet gevaxxed zijn. Dan weet ik of ik een covidcondoom om moet doen. Vorige keer was die geknapt en kreeg ik myocarditisquote:Op donderdag 24 april 2025 14:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Haha, jij bent van het uitsluiten van 1.7 miljoen Nederlanders op basis van hun medische status.
Hahahaha dit is bijna poëtischquote:Op donderdag 24 april 2025 15:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is echt een beroepsmongooltje, zou betalen voor een permaban van dit stukje menselijk afval.
Geloof best dat zijn vader spijt heeft dat ie zijn moeder geprikt heeft en dat dit er uit kwam. Hoe zwak en misvormd waren die visjes die het eitje niet haalde dan wel niet.
Ik snap wel dat je gefrustreerd bent dat je toch dat boosterprikje genomen hebt.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Geloof best dat zijn vader spijt heeft dat ie zijn moeder geprikt heeft en dat dit er uit kwam. Hoe zwak en misvormd waren die visjes die het eitje niet haalde dan wel niet.
Misschien krijg je er nog kopgeld voor kerel.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ga voor de zekerheid ook alles van hem TR-en.
Zoveel opgekropte frustratie omdat geen enkele vrouw je ziet staan, ik kijk uit naar je volgende R&P janktopicquote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je gefrustreerd bent dat je toch dat boosterprikje genomen hebt.
Je moet eens wat minder kijken naar uiterlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik sluit jou uit op basis van je rattenkop gek
Heb je je zuster geboosterd?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:08 schreef Hogwarts het volgende:
Net nog een booster gehaald, komt wel erg dichtbij zo
gratis met Elon's goddelijke AI grokquote:
Dank uquote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
gratis met Elon's goddelijke AI grok
Neem nog een boosterprikje.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Zoveel opgekropte frustratie omdat geen enkele vrouw je ziet staan, ik kijk uit naar je volgende R&P janktopic
quote:
quote:Ik heb na een jarenlange zoektocht nog steeds geen relatie. Er is sowieso een gebrek aan leuke meiden in de buurt. Maar wanneer ik een meid tegenkom die ik wel interessant vind, dan heeft deze geen interesse in een relatie of heeft ze al een vriend. Het is erg lastig met zo'n kleine dating pool. Ik ben vrij sociaal ingesteld, maar tot nu toe heb ik nog niet echt veel succes met betrekking tot relaties.
Ik heb medelijden met mensen, zoals jou, die een verminderd aantal hersencellen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mensen, zoals jou, die een verminderd aantal hersencellen hebben.
quote:Vrouwen zijn echt degenerates. Het zijn narcistische wezens die relaties hebben met bekende mannen of rijke mannen vanwege de bekendheid of het geld. Het zijn standaard golddiggers. Ik zou er spontaan homo van worden, de kans is tenslotte toch vrijwel nihil om een vriendin te krijgen als iemand met een inkomen dat beneden modaal is.
Goed argument hoor. /squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |