Ik zag ze deze week voor het eerst hier in de binnenstad.quote:
Echt?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag ze deze week voor het eerst hier in de binnenstad.
(Of een soort die er veel op lijkt.)
Zo hé, wat een vangstquote:
Ja, daar zitten ze al langer.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt?Ze terroriseren hier al wel enige jaren het vondelpark en het leeftgebied is inderdaad ook nog op andere plekken in de stad aan het uitbreiden
Gelukkig blijft het tot nu toe beperkt tot de parkenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, daar zitten ze al langer.
Maar hier zijn ze vrij recent gekomen.
Lijk wel een vogelbek bij die visquote:
Vanaf morgen weer beter weer, vandaag ff regen wel goed voor de grond en dan morgen en voor de komende dagen weer droog en zon.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:52 schreef pullup het volgende:
Nog wennen ook die regenRegenbroek maar weer eens uit de kast
En wat een verschil met vorig jaar![]()
Het heeft hier gisteren goed geregend.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:32 schreef drakin het volgende:
Die 3 druppels zijn nog lang niet voldoende voor de grond
De grond is daar nog niet genoeg door verzadigdquote:Op donderdag 24 april 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren goed geregend.
Hoe goed doe jij hem?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:32 schreef pullup het volgende:
Wel een goed spel voor marc
https://movies.whentaken.com/
Ik 5 jaar en iets verder er vanaf , had nog iet door dat je die kaart zo goed kon inzoomenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe goed doe jij hem?
Ik zat er bij de eerste 13 jaar en 21 km vanaf
Huh, heb je hem nog een keer gedaan of is dat de tweede?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe goed doe jij hem?
Ik zat er bij de eerste 13 jaar en 21 km vanaf
Edit:
beste tot nu, 0 jaar er vanaf en slechts 42,3 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |