Hier komt ook krimp, van mij mag het overal flink krimpen.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sterker nog, die wet is niet alleen weg... ze moedigen het nu aan want de bevolking krimpt daar.
Tsjaa..quote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel Afrika
Ja, maar het zou niet nodig moeten zijn in een welvarend land.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat je in een welvarend land blij moet zijn dat het er is.
Het alternatief is leven op straat zoals in veel arme landen?
Dat valt mee, maar dat ene kind werd mega verwend omdat er ook maar 1 kleinkind isquote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar zoveel kinderen die geen broertje of zusje hebben. Is toch best wel raar..
Het verschil tussen rijk en arm is dan ook groot. Zelfs in een welvarend land.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar het zou niet nodig moeten zijn in een welvarend land.
Eens. Het zou ook gezond zijn.. betekend ook weer genoeg huizen... en zo gaat dat dan op en neer door de eeuwen..daar zouden we op voorbereid moeten zijnquote:Op woensdag 23 april 2025 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier komt ook krimp, van mij mag het overal flink krimpen.
Mensen zitten mekaar veel te dicht op de nek
Waarom?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar zoveel kinderen die geen broertje of zusje hebben. Is toch best wel raar..
Alle subsidies intrekken en genoeg economie over.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens. Het zou ook gezond zijn.. betekend ook weer genoeg huizen... en zo gaat dat dan op en neer door de eeuwen..daar zouden we op voorbereid moeten zijnEn accepteren.
Nu moeten we groeien.. want "economie"
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook maar één kind, had er wel meer gewild, maar het is nu eenmaal zo. En achteraf helemaal prima. Kind komt niets tekort, genoeg vrienden enz. Dus een broertje of zusje heeft niet per se toegevoegde waarde. Kan wel toegevoerde waarde hebben, zeker wel, maar het is zeker geen garantie voor een beter of ander leven.
Een kloppend huishoudboekje met wat vooruitdenken .. moeten wij ook.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Alle subsidies intrekken en genoeg economie over.
Het is erg lastig om daar over te oordelen, zeker vanaf hier.. alhoewel, dat is dan ook wel weer makkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar een land als China komt er wel achter na al die jaren dat het toch niet helemaal 'normaal' is.
Ach met nog 2 banen erbij red ik het dan ook welquote:Op woensdag 23 april 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een kloppend huishoudboekje met wat vooruitdenken .. moeten wij ook.
Ik las van de week ergens: De tijd van politici is voorbij.
Dat zijn jouw woorden!quote:Op woensdag 23 april 2025 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach met nog 2 banen erbij red ik het dan ook wel
Maar tijd van politici voorbij? Hoe gaan we ons van die lui losmaken? De guillotine herinvoeren?
Het heeft veel ellende gebracht.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is erg lastig om daar over te oordelen, zeker vanaf hier.. alhoewel, dat is dan ook wel weer makkelijk.
Maar als je niet genoeg middelen hebt om die bevolking te voeden...of onderdak te geven, dan is zo'n beleid nog altijd beter dan postnatale abortus, of extreme omstandigheden.
Maar als ze het niet zo hadden gedaan was het niet meer houdbaar geweest denk ik. Ook al brengt zo'n opgelegde maatregel ook veel ellende en verdriet met zich mee.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar een land als China komt er wel achter na al die jaren dat het toch niet helemaal 'normaal' is.
Leuk spel, zondag nog gespeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
China staat ook niet echt bekend om zijn humaniteit.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar als ze het niet zo hadden gedaan was het niet meer houdbaar geweest denk ik. Ook al brengt zo'n opgelegde maatregel ook veel ellende en verdriet met zich mee.
Achteraf hadden ze misschien een ander soort maatregel moeten nemen. Niet verplichten van maar 1 kind, maar een soort bonus dat het gestimuleerd werd. Dus klein gezin stimuleren. Want nu is er weer teveel krimp (als ik zo google).
Begint op het nieuwe USofTrump te lijkenquote:Op woensdag 23 april 2025 22:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
China staat ook niet echt bekend om zijn humaniteit.
Jij speelt het opstandige volk, je kan het heel vaak spelenquote:
wat hakt die guillotine dan af ?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij speelt het opstandige volk, je kan het heel vaak spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |