abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 april 2025 @ 16:58:53 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217448623
Zelf geloof ik best wel dat Pogi zuiver rijdt. Maar veel wielervrienden en vooral diegenen die er wat minder van kennen zoals mijn oom roepen keihard POGI ZIT VOL GESPOTEN MET DOPING.

Vandaag weer "opt gemak de Waalse pijl gewonnen. Maar hoe zuiver denk jij dat hij rijdt. Kijken we opnieuw naar een Armstrong geval? Al hoewel de controles veel strenger zijn geworden.

POLL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_217448837
Ik mis de optie 'Hoe kan ik dat nou weten?'
pindazakje
pi_217448858
Ik verdenk Evenepoel.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_217448919
Nee, natuurlijk niet. 100% zuiver.
Een ploeg met een trainer zoals Rubens Bertogliati (Gearresteerd tijdens Lampre onderzoek), een manager zoals Giuseppe Saronni (Alweer Lampre ), sportief directeur Manuele Mori (Lampre en Saunier Duval), en nog een sportief directeur zoals Marco Marcato (ferrari onderzoek, en loller Vacansoleil), of een persoon zoals Andrej Hauptman (Bekend van zijn bloed zo dik als stroop), en good old Mauro Gianetti, die absoluut het toonbeeld is van zuivere sport, eerlijkheid en dergelijke. Ik kan mij totaal niet indenken dat een clubje zoals deze iets duisters zou doen. Ab-so-luut niet. Zéér onwaarschijnlijk.
  woensdag 23 april 2025 @ 18:10:29 #5
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217449229
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2025 17:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Nee, natuurlijk niet. 100% zuiver.
Een ploeg met een trainer zoals Rubens Bertogliati (Gearresteerd tijdens Lampre onderzoek), een manager zoals Giuseppe Saronni (Alweer Lampre ), sportief directeur Manuele Mori (Lampre en Saunier Duval), en nog een sportief directeur zoals Marco Marcato (ferrari onderzoek, en loller Vacansoleil), of een persoon zoals Andrej Hauptman (Bekend van zijn bloed zo dik als stroop), en good old Mauro Gianetti, die absoluut het toonbeeld is van zuivere sport, eerlijkheid en dergelijke. Ik kan mij totaal niet indenken dat een clubje zoals deze iets duisters zou doen. Ab-so-luut niet. Zéér onwaarschijnlijk.
Je mist Matxin, San Millan, etc.
pi_217449257
Ja en de rest ook, dus het maakt niet uit.
pi_217449673
Geen idee. Als hij gebruikt, dan gebruikt 80% van de rest van het peloton ook. Entourage is dubieus, maar dat geldt voor elke ploeg wel met mensen in dienst uit het tijdperk van einde vorige eeuw of daarvoor.

Dat er veel mensen van Lampre rondlopen is ook wel omdat die ploeg een voortzetting is van Lampre. Zo loopt er bij Visma ook nogal wat ex-Rabo-volk rond.
  woensdag 23 april 2025 @ 21:47:22 #8
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217451689
Ja, maar ik denk niet dat hij ooit betrapt gaat worden en zéker niet dat ooit zijn resultaten geschrapt gaan worden. Het dopinggebruik is veel geraffineerder geworden door de jaren heen, iets als Operacion Puerto in 2006 zou nu niet snel meer kunnen gebeuren, ik vermoed dat ploegen veel beter door hebben hoe je kan maskeren, verbloemen en, indien nodig, omkopen. Bij Sky vorig decennium waren er af en toe nog wel wat brandjes te blussen met dubieuze pakketjes en zelfs positieve testen die dan met even zo dubieuze argumenten van tafel werden geveegd, maar zelfs dat zie je nu niet bij UAE. Naast de bizarre prestaties en de entourage is eigenlijk alleen de blonde coupe die Pogacar vorig jaar ineens had een indicatie dat er een en ander gaande is.
pi_217452338
Ik heb geen idee, maar ik vind dat gelul erover na elke keer dat die vent een koers wint nogal geestdodend. Ik luister ook niet echt graag naar een vastlopende plaat zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')