abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 23 april 2025 @ 11:48:26 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217445328
James Worthy (1980) behoeft geen introductie meer. Zijn debuutroman James Worthy (2011) zorgde voor een ware hype in boekenland: binnen zes maanden werden meer dan 20.000 exemplaren verkocht. In 2016 verscheen de columnbundel Mottenballen voor de ziel. Hij heeft een dagelijkse column in Het Parool.
Alles van James Worthy

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

'Na drie geweldige seizoenen bij Feyenoord begon Arne Slot op 1 juni 2024 als hoofdcoach van het roemruchte Liverpool. Nieuwsgierig naar de nieuwe trainer van zijn favoriete club pendelt James Worthy drie maanden lang op en neer tussen Liverpool en het Overijsselse Bergentheim, de geboorteplaats van Slot, op zoek naar verhalen over de nu al legendarische coach. Tussen de aanvankelijk zwijgzame inwoners van het vredige dorpje tegen de Duitse grens wordt James gedwongen zichzelf opnieuw uit te vinden. Gelukkig is er altijd nog de fenomenale Arne Slot om op terug te vallen.

De eerste 100 dagen van Arne Slot is een even geestig als tijdloos verhaal over de zoektocht naar een man die opgroeide in een dorpje zonder treinstation en uiteindelijk de wereld wist te veroveren.

In de link het oorspronkelijke bericht..............

https://www.helden.media/sportboek-van-het-jaar/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217446045
Ik denk dat dit vooral heel leuk is voor de ouders van oh-Arne, de inwoners van Bergentheim en een handjevol Feyenoorders (@Caland) op dit forum met liefdesverdriet.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 april 2025 @ 14:01:05 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_217446653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
Ik denk dat dit vooral heel leuk is voor de ouders van oh-Arne, de inwoners van Bergentheim en een handjevol Feyenoorders (@:Caland) op dit forum met liefdesverdriet.
Waarom denk je dat ? Sommige intieme boeken zijn universeel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop