abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217445142
Aankomende zomer willen wij een weekje naar een camping.

Iemand hier tips/ervaringen met campings geschikt voor jonge peuters maar vooral ook waar het savonds gewoon een beetje beschaafd is qua geluid en mensen.

Vorig jaar voor het eerst naar een camping gegaan vlak bij het gardameer en ondanks dat de camping goed was qua faciliteiten was het echt een groot drama qua zuip lawaai savonds en snachts.
  woensdag 23 april 2025 @ 11:27:12 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217445150
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217459524
Wij zijn bij verschillende greencamp campings geweest. Dat zijn meestal kleinere campings zonder groots entertainment. Dat trekt een rustiger publiek, vooral gezinnen. De overlast was erg beperkt. Ik herinner me 1 avond per week met live-muziek, maar om 22 uur moest het sowieso stil zijn. Ik maakte me vooral druk of wij geen overlast bezorgden met peuter die elke nacht huilend wakker werd…
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 18 mei 2025 @ 00:26:31 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_217672101
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:25 schreef 111210 het volgende:
Aankomende zomer willen wij een weekje naar een camping.

Iemand hier tips/ervaringen met campings geschikt voor jonge peuters maar vooral ook waar het savonds gewoon een beetje beschaafd is qua geluid en mensen.

Vorig jaar voor het eerst naar een camping gegaan vlak bij het gardameer en ondanks dat de camping goed was qua faciliteiten was het echt een groot drama qua zuip lawaai savonds en snachts.
Kun je een beetje specifieker zijn in je wensen?
Ik kan nu wel zeggen dat camping de Paal in bergeijk echt een peuterwalhalla is, maar als je vorig jaar naar het gardameer ging gok ik dat dat niet helemaal is wat je zoekt?
disclaimer
pi_217683386
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Kun je een beetje specifieker zijn in je wensen?
Ik kan nu wel zeggen dat camping de Paal in bergeijk echt een peuterwalhalla is, maar als je vorig jaar naar het gardameer ging gok ik dat dat niet helemaal is wat je zoekt?
Tja wat ik aan gaf, een camping (sta caravan/chalet) waar wat te doen is voor peuters (zwembad, speeltuin misschien wat animatie) en waar men het savonds een beetje rustig aan doet zodat we ook wat aan de nachten hebben.

Binnen een dag te rijden zou fijn zijn (max 1000km) dus dan kom je al snel in Frankrijk of Duitsland uit.

Heel veel meer wensen hebben we niet echt eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')