SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou nee zat op de plee en neem nooit mijn mobiel mee daarna toequote:Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik begin vroeg vandaag
Nu is ze stil
Zal haar mond wel vol brood hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben gewoon een mutant.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bedoeld de mensen die het proeven voor wat het is in plaats van de rare mutatie groep die verminkte smaakpapillen heeft en het niet zo waarneemt?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze krijgen me nooit levend!quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lekker gepoept?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee zat op de plee en neem nooit mijn mobiel mee daarna toeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Douchen en mooie schilderijtjes maken. Toedels.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Ook een goedemorgenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben zo trots op m’n Aequezuurtje.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:16 schreef aeque het volgende:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SOWquote:Op woensdag 23 april 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar er is wel meer mis met je
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
O leuk, schilder jij? Tot laterquote:Op woensdag 23 april 2025 09:16 schreef aeque het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook wel erg grof ja
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee hoor. zo verbonden voel ik me niet met Fogelquote:Op woensdag 23 april 2025 09:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij voelt je plaatsvervangend aangevallen?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Correct.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar er is wel meer mis met je
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is gewoon waar.quote:I'm surrounded by morons!
Ja ik dacht misschien denk jij klein gezette Limburgse man waar iets mis mee is...quote:Op woensdag 23 april 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor. zo verbonden voel ik me niet met FogelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zei toch dat ik vroeg begon vandaag
Limburgersquote:Op woensdag 23 april 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien denk jij klein gezette Limburgse man waar iets mis mee is...
nee hoor.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien denk jij klein gezette Limburgse man waar iets mis mee is...
Ik ben dan ook niet kleinReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zit jij wel boven de magische 185 grens?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor.
Ik ben dan ook niet kleinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen maar gezet?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor.
Ik ben dan ook niet kleinI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: