abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2025 @ 20:42:29 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217441677
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-intelligente-vrouw

quote:
Maarten van Rossem 'bijzonder gelukkig' met opvolger: 'Bescheiden en intelligent'

Maarten van Rossem (81) vindt de keuze voor Paulien Cornelisse (49) als zijn opvolger bij 'De Slimste Mens' 'een bijzonder gelukkige keuze'. Dat laat de historicus en schrijver dinsdag weten aan het ANP.

"Zij lijkt mij een bescheiden en intelligente vrouw die godzijdank niet afkomstig is uit de televisiewereld", stelt Maarten. Dat laatste vindt hij heel belangrijk: "Er gingen de afgelopen maanden allemaal namen rond van volstrekte halve garen. Ik ben erg blij dat die het niet geworden zijn."

Het oud-jurylid noemt de keuze voor Paulien 'aangenaam onverwacht'. "Ik heb nog niemand gesproken die zei: dit zag ik aankomen. En ze is dol op taal, dat ben ik ook."

Het verbaast Maarten overigens dat het nieuws vanochtend zo groot werd opgepakt door alle media. "De bekendmaking van een jurylid van De Slimste Mens lijkt me in de wereld van nu toch van volstrekt secundair belang", stelt hij.

De historicus mist het programma overigens nog niet, voegt hij eraan toe: "De opnames waren pas weer in juni van start gegaan, wellicht dat het tegen die tijd begint te knagen. Maar ik heb natuurlijk jaren de tijd gehad om mij op dit immense verlies voor te bereiden. Ik geloof dat ik er wel klaar voor was."
Die man is echt zuurder dan zuur.
Ben erg blij dat het Cornelisse is geworden, maar hoezo weer dat shitten op tv persoonlijkheden als 'halve garen?

Had eerlijk gezegd gehoopt op Soundos gezien het grote succes als jurylid bij de Belgische versie :@
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Spellchecker dinsdag 22 april 2025 @ 23:31:41 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217443647
Nouja als we paulien interpreteren als intelligent Dan is zelfs onze TS mikey een geniale ingenieur
  Moderator woensdag 23 april 2025 @ 14:06:31 #4
184769 crew  Deisyy
pi_217446691
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')