Of een reactie daarop!quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:18 schreef SoS87 het volgende:
Als je echt niks weet te posten kan je altijd nog een hele slechte kutlemming posten.
10 minuten van mijn huis in Rotterdam is er een Five Guys voor mensen die van overpriced burgers houden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:15 schreef Roesjesjager het volgende:
Klacht: geen Five Guys in Nederland.
Mag ik eens bij jou op bezoek komen Mikey?quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
10 minuten van mijn huis in Rotterdam is er een Five Guys voor mensen die van overpriced burgers houden.
Het is Mike, niet Mikeyquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:32 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Mag ik eens bij jou op bezoek komen Mikey?
Officieel Mike, roepnaam Mikeyquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:32 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja hoor. Tijdens Kerst hebben we altijd 2 stoelen vrij voor mensen zonder familiequote:Op dinsdag 22 april 2025 19:32 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Daddy of Mommyquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:37 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Hoe wil je het liefst genoemd worden?
Mag ik echt komen dan? Zou echt mijn grootste wens zijn die uitkomt, om eens bij jou te zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja hoor. Tijdens Kerst hebben we altijd 2 stoelen vrij voor mensen zonder familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |