de aldi heeft ze en de plus ook en denk andere supermarkten ook wel maar dat weet ik niet zekerquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de aldi heeft ze en de plus ook en denk andere supermarkten ook wel maar dat weet ik niet zeker
Gezellie
Geil. Aandachtshoererij in mijn timeline.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil. Aandachtshoererij in mijn timeline.
Al last van FOMO?quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een gemis op deze manier
Wie weet. Niet oordelen tot je het geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een gemis op deze manier
vooral ook verrassend dat je niet na de eerste mail denkt... oeps ik pas maar even mijn wachtwoord aanquote:
Uhm.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral ook verrassend dat je niet na de eerste mail denkt... oeps ik pas maar even mijn wachtwoord aan
En het is al zo'n korte video.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn hier van de TikTok generatie
ja ik ook zoquote:Op dinsdag 22 april 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vroegertje vandaag. Ik stop ermee voor vandaag.
ohjaquote:Op dinsdag 22 april 2025 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie weet. Niet oordelen tot je het geprobeerd hebt.
ik zeg nu nog dat ik vanavond vroeg naar bed wil, dat gaat veranderen binnen nu en 60 min gok ik. Bij jou?quote:
Nou ja 4 minuten "te vroeg". Was al om 7 uur bezig maar okeequote:
Ja, ik wil ook vroeg naar bed vanavond. Kijken of dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zeg nu nog dat ik vanavond vroeg naar bed wil, dat gaat veranderen binnen nu en 60 min gok ik. Bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |