Ja. Een keer na een ongeluk; en een keer toen er mensen met een brommer over de snelweg reden 's nachts.quote:
toen mijn vader 'gasping' geluiden aan het maken was.quote:
Wat is snel? En hoe was het eerder?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel al snel 112 bellen tegenwoordig. Ik heb alle seizoenen ER en Dr. House gekeken dus kom best wel een eind zou je zeggen.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen mijn vader 'gasping' geluiden aan het maken was.
Dan moet je The Pitt ook kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel al snel 112 bellen tegenwoordig. Ik heb alle seizoenen ER en Dr. House gekeken dus kom best wel een eind zou je zeggen.
Sterkte Donna! Ik ben net als jij ook bang voor de tandarts geweest. Ook een wortelkanaalbehandeling gehad. Die viel reuze mee uiteindelijk. Je kan hetquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:50 schreef Donna het volgende:
Ik ben bang voor de tandarts, maar ik had een stukje van een kies af en dat was scherp, dus vanochtend toch maar heen. Meteen ook voor controle. Mijn gebit is verder helemaal in orde gelukkig.
Toen op naar de kapotte kies. 1x het haakje er achter en er knapte nog een heel stuk af, bleek een heel diep gat, bijna op de zenuw, wortelkanaalbehandeling kwam ter sprake, ik in tranen, gelukkig hoefde dat net niet, maar het tandvlees bloedde zo erg (ongesteld, dan bloedt het bij mij altijd erger) dat ze na een uur opgegeven hebben (want het gebied moet helemaal droog zijn voor een vulling) en ik nu met een noodvulling thuis zit. Maandag gaan ze nog een poging doen tot een normale vulling.![]()
Hoe kom ik deze week door. ERROR.![]()
![]()
![]()
En ik zou eventjes aan het werk, heeft iemand zitten prutsen en dat kon ik weer fiksen en nu ben ik pas net klaar. Was vanmiddag ook al tot 16:45 bezig i.p.v. tot 14:00. Het is een fijn dagje zo.
Zo eerst maar de nieuwe aflevering van The Handmaids Tale.
Zal vroeger ook wel zo geweest zijn. Maar eigenlijk bij twijfel gewoon 112 bellen als je iets niet kunt beoordelen. En je moet dan de ER en Dr. House-ervaring niet meetellen bij jezelf.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:50 schreef Donna het volgende:
Ik ben bang voor de tandarts, maar ik had een stukje van een kies af en dat was scherp, dus vanochtend toch maar heen. Meteen ook voor controle. Mijn gebit is verder helemaal in orde gelukkig.
Toen op naar de kapotte kies. 1x het haakje er achter en er knapte nog een heel stuk af, bleek een heel diep gat, bijna op de zenuw, wortelkanaalbehandeling kwam ter sprake, ik in tranen, gelukkig hoefde dat net niet, maar het tandvlees bloedde zo erg (ongesteld, dan bloedt het bij mij altijd erger) dat ze na een uur opgegeven hebben (want het gebied moet helemaal droog zijn voor een vulling) en ik nu met een noodvulling thuis zit. Maandag gaan ze nog een poging doen tot een normale vulling.![]()
![]()
![]()
En ik zou eventjes aan het werk, heeft iemand zitten prutsen en dat kon ik weer fiksen en nu ben ik pas net klaar. Was vanmiddag ook al tot 16:45 bezig i.p.v. tot 14:00. Het is een fijn dagje zo.
Awwwquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:50 schreef Donna het volgende:
![]()
![]()
Het blijft ook gewoon Carter, daar kom je niet vanaf.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
John Carter zit er gewoon in.
oh, ik ken die liedjes nietquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ander liedje van die Suzan en Freek
Waarom bijnaquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen houden zo
Heb die serie echt al een eeuwigheid niet meer gezien. Zou er wel zo weer middenin kunnen vallen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft ook gewoon Carter, daar kom je niet vanaf.
Hmm, Greys Anatomy telt wel dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal vroeger ook wel zo geweest zijn. Maar eigenlijk bij twijfel gewoon 112 bellen als je iets niet kunt beoordelen. En je moet dan de ER en Dr. House-ervaring niet meetellen bij jezelf.
Ik heb alleen een keer die 0900-TUIG gebeld, en toen werden ze boos dat ik niet 112 had gebeldquote:
M'n zus is hem nu voor het eerst aan het kijken maar het gaat nog niet zo vlot als met Grey's. Maar daarna wil ze pas The Pitt kijken, snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb die serie echt al een eeuwigheid niet meer gezien. Zou er wel zo weer middenin kunnen vallen.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen houden zo
nou nou nouquote:
O ja dat ookquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer die 0900-TUIG gebeld, en toen werden ze boos dat ik niet 112 had gebeld
Ik was naar Suzan en Freek aan het googlen zag tot mijn grote schrik dat ze bij de beste zangers 1 van mijn favoriete nummers van K's Choice daar gespeeld hebben en nu haat ik ze nog meer...quote:
Ik wilde het netjes houden en niet mijn haat naar die twee te veel laten blijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |